hvor tit genitallere i wondows?

  • Har lavet en autoinstall CD til windows, så jeg ikke skal gøre andet end at boote op på CD'en og så gør den resten...
    Jeg kan godt li' at have en "ren" computer.. Så en gang hver måned til hver anden.. :D

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Har lavet en autoinstall CD til windows, så jeg ikke skal gøre andet end at boote op på CD'en og så gør den resten...
    Jeg kan godt li' at have en "ren" computer.. Så en gang hver måned til hver anden.. :D


    Hvordan laver man sådan en CD? Det ville da være meget mere praktisk at have sådan en CD istedet for at skulle installere win, installere driver og så´n.... Og så tar det jo kun et par minutter at smide de 700 mb over... Eller skal der flere skiver til?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Hver dag.


    + weekender.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Hvordan laver man sådan en CD? Det ville da være meget mere praktisk at have sådan en CD istedet for at skulle installere win, installere driver og så´n.... Og så tar det jo kun et par minutter at smide de 700 mb over... Eller skal der flere skiver til?


    Jeg fandt en guide til det på et tidspunkt... Kigger lige efter den... :D

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Jeg fandt en guide til det på et tidspunkt... Kigger lige efter den... :D


    lyder godt. Let us know hvis du finder noget :)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • jeg har valgt muligheden en gang om måneden, det plejer det gerne at være... så er min comp fyldt op med så meget lort og små opdateringe, så den er sygligt sløvet...

    "Det er ikke mig der er doven!
    Det er alle andre der er meget aktive!"

  • Hey der mangler 1 gang om ugen ;)
    Når man har hardwareproblemer så får man formateret lidt. jeg tror jeg har formateret 10 gange den sidste måned X(

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Så sjældent som muligt, da jeg syntes det tager en helveds tid at få hele lortet op og køre igen. Ikke så meget selve Windows men alt det andet. Det værste er sgu registreringen. Sidst var da jeg havde købt nyt bundkort og jeg blev sgu næsten telefonisk afhørt at en MS-suporter. Jeg blev godt sur og sagde, at hvis det var så stort et problem, kunne jeg jo bare bruge den corporate edition jeg havde liggende. Den kostede også kun 1/10 af den originale XP Pro jeg sad og rodede med. Supporteren blev gnaven, men jeg fik dog en ny kode. Men jeg spildte en lille time på det lort. Underligt med så dårlig service i et firma der tjener kassen på alle os hårdtarbejdende stakler, som næsten er tvunget til at købe deres ellers udemærkede software... Hvis de dog bare ville sætte prisen ned til 1/3 ville de sikkert slippe for pirat-kopier i den målestok vi ses i dag, og stadig tjene godt med penge. Men mere vil åbenbart have mere. Undskyld dette Off-Topic - det måtte bare ud. Jeg formaterer kun når det er nødvendigt. Ellers bruger jeg diverse små-programmer til at fjerne alt det lort jeg får installeret hen af vejen.

  • Formaterer normalt også kun når der er behov, men det er gået op for mig at Harddisken bliver mindre og mindre for hver formatering. Det gælder alle HD har jeg ladet mig høre, så derfor undgår jeg nu alt for ofte formateringer!

  • Som der skrives af andre, når der ligger umådeligt meget lort eller det hele fucker totalt op .. Ellers når jeg har anskaffet mig nyt hardware .. Der kan i hvertfald nemt få et par måneder uden jeg installere windoze om ...


    Har dog aldrig prøvet ghost, så ved ikke hvordan det virker, men man burde lære det ... Så meget nemmere ..