Indlæg af Macimuz


    Rap rap :P


    Jo jo, web på norsk er spindelvæv ... Hvis det da er stavet rigtigt .. Se det er jo straks langt være end sige Nike i stedet for Naiki osv..

    Nu dropper jeg lige at quate, da det kunne blive pænt langt ...


    Altså ved godt meget ligger på grænsen til en anden genre, men hvis vi skal kalde alt der er populært for pop, hvilket du næsten i bund og grund skriver, hvor vil du så sætte grænsen ?


    Jeg ved ikke om de er mainsteam eller ej, og ved så heller ikke om de er startet ala eye ... Men tror ikke det ville ændrer mit syn på deres musik ... Men om det er pop, rock eller jazz, så er musik noget der inspirer visse folk, og gør de hører lige netop den genre ..


    men jeg tror i bund og grund i har lidt det samme syn ..

    Vi andre siger bare Nike, fordi vi fordansker ordet .. Sådan er det jo bare ..


    Hvad tror i så Web hedder på Norsk ? .. altså hvis man snakker om det i internetforbindelse :D

    Quote

    Originally posted by Torque


    Enig der, hvis der fandtes et heavy-popstarsband - så ville det nok være LP. Sammen med POD og alt det andet skrammel. Old school, tak.


    Fair nok, men kunne i ikke uddybe det ? .. For så er vi jo netop bare inde på noget af det essentielle ved denne tråd, at man synes noget er noget lort, mens noget andet ikke er .... Men hvorfor ?


    Nu ved jeg ikke lige hvad i hører ... Men hvis man hører noget, hvor man slet ikke har en chance for at høre hvad der bliver sunget, så er det da heller ikke meget ved ...


    Men hvorfor er LP Pop/rock ? .. Så skal vi også til at kalde noget for Dance/Pop .. ja jeg kunne blive ved ? .. Det kommer nok også en del an på hvordan vi ser på Pop .. Når jeg tænker på Pop, er det sådan noget ala Backstreet Boys osv. ..

    Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    Det kan nu godt blive for ensformet


    Det svære ligger ikke i navigationen, som du i bånd og grund kan lave ens på alle de sites, men selve grafikken og dens elementer kunne godt være mere variende .. altså tingene behøver ikke være så identiske som de er ...

    Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    yep, øl er sundt og så smager det godt..men igen..alt med måde(hvilket jeg på ingen måder kender noget til..)


    Hehe ..


    er der ikke et ordsprog der siger:


    Øl, fisse og Hornmusik ? :]

    Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    lyrikken nyder jeg i rappen :) og andre steder...men infected er jo dygtige til at lade musikken forgrene sig, og så behøver man ikke spise svampe eller noget..(selvom det osse kan være en fin ting..)


    Hehe, så et par svampe gør ikke musikken mere kulørt *G*


    Men i Trance er selven lyrikken ikke det jeg slår ned på, men den må da gerne være iorden ..


    Narj, det er når jeg f.eks. hører Linkin Park eller Lifehouse, så betyder lyrikken mere for mig .. Det er vigtigt jeg evt. kan relatere mig til lyrikken eller bare skråle med og forstå pointerne ..


    Ahh piv piv .. Det er først godt når tingene falder ned .. Just kidding ..


    Man skal da tage hensyn ... Ved så ikke om jeg gør det, siden mine naboer mener jeg hører Techno ... Heh .. Men det korte af det lange er, man skal da tage hensyn til sine medmennesker .. Men vil da lige hilse at sige mine ting falder ikke ned fra hylderne, så helt slemt kan det da ikke være :]

    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Vil nøjes med ikke at svare på poll :)


    Fatter den nemlig ikke...


    Hehe ... Som gutten af denne tråd vidst pointerede, så er det noget med at de to grupper, henholdsvis Techno og Rock har det med at være rasistiske overfor hinanden ... eller noget ... 8o

    Eller hovedpine kan opstå hvis du hører noget som Thunderdome <-- Personligt ligger det slet ikke i min smag .. Narj den form for Techno jeg kan lide, eller det ligger jo egentlig under Trance, men som atter er en genre under Techno ... Det er Trance, hvor man kan læne sig tilbage i sin lækker kontorstol og drømme sig væk ..

    Quote

    Originally posted by PLauGe
    btw intet slår en god koncert med head banging.. giver minder om gode koncerter med Soulfly, Mudvayne. Sepultura... :)


    Og du snakker om hovedpine af techno :P


    Det kommer nu også meget an på hvad for noget techno du hører, synes selv man kan få hovedpine af Goa ... Men når jeg bare skruer op derhjemme, får jeg ikke hovedpine, det er noget andet på et diskotek, hvor musikken er skruet op på et punkt hvor det ikke lyder godt og man samtidig må råbe til hinanden ...


    Men hvis du hører noget som nedenstående track, som ikke er hårdt, så synes jeg ikke man får hovedpine ..


    Sensation - The Anthem 2003 [Robert Gitelman Remix]


    Vil atter engang slutter med konklusionen, SMAG OG BEHAG !!! ;)