PC udskiftes

  • Hej Tweakere, jeg er i gang med at bygge en ny pc og sælger derfor ud a delene i min nuværende (læs speccs i signatur).


    Jeg vil også være interesseret i at bytte, særligt til ATI grafikkort (5770 og opefter) og harddiske, enden Raptors, SSD eller Store lagerdiske.


    Byd og så ser vi på det. ;)


    /Gehenna


    NB:


    Der kan være lidt ventetid på handlens gennemførelse, da jeg helst vil mindske den tid jeg skal gå uden pc. ;)


    Der er budt 1.000 på grafikkortet, men jeg er forsat åben for tilbud, og selvfølgelig byttehandler.
    Jeg er kun interesseret i ATI kort, da mit nye Mobo ikke kan køre SLI, men derimod CrossfireX.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Circus 400, skal de sendes selvfølgelig PP.
    Mere skal du ikke sætte næsen op efter generelt.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Circus 400, skal de sendes selvfølgelig PP.
    Mere skal du ikke sætte næsen op efter generelt.


    Mvh
    Sam


    lyder fint prisen, sælger : har du dem i slutningen af måneden er jeg på :D bare du ikke "også" snyder mig har nu købt ram 3 gange herinde og alle tre gange blevet snydt :(
    Mvh

  • Det lyder godt, jeg skal de se om jeg kan holde på dem så længe. :))
    Det er da træls at du er blevet snydt, hvad er der da sket?


    Jeg snyder ikke. :9xo


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prosasan
    [lyder fint prisen, sælger : har du dem i slutningen af måneden er jeg på :D bare du ikke "også" snyder mig har nu købt ram 3 gange herinde og alle tre gange blevet snydt :(
    Mvh


    White & Black-Listen er din ven :D


    :offtopic:

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240