Indlæg af jaNz

    Hey, er stødt ind i en af sommerens problemer - nemlig de små sorte flyer som render rundt inde bag ens skærm. Og pt har jeg 3 døde :(
    Vil gerne høre jer ad, om i har nogle erfarringer om det kan lade sig gøre at få dem ud igen, selvom de er døde, uden at skulle til at købe ny skærm - eller slaget er tabt. Men hvis man evt. skal ud og købe ny skærm, er det så meget indviklet at selv at montere den :D
    Det skal lige siges jeg sidder på en Asus notebook n51vf laptop.


    Venlig hilsen


    jaNz

    Hej, jeg har nu fået kablet og fået det tilsluttet begge enheder.
    Men jeg kan ikke få billedet over på mit fjernsyn, det står bare med blå skærm og der sker intet.


    Jeg sidder på en asus bærbar n51vf - Og der sker bare intet
    Håber i kan hjælpe


    Venlig hilsen


    jaNz


    *EDIT* nu virker det, kan se på skærmen - men jeg skal trække tingene ----> den vej for at få det over på skærmen, hvordan ændre jeg det så jeg skal trække det <--------- den vej :) ?


    Venlig hilsen


    jaNz

    Hej


    Jeg har lige formateret min computer, så har en ren installation af vista 32 bit. Så har installeret drivers igen. Og der er en som jeg ikke er helt tilfreds med - nemlig "ATK hotkey". Fordi den popper op midt på skærmen (Billede 1).
    Hvor imod før jeg formaterede var den oppe i venstre hjørne - men gemte selvfølgelig ikke den version af programmet. Og har prøvet med mange forskellige versioner allerede
    Men hvis nogen har forslag er de meget velkomne


    Venlig Hilsen


    jaNz


    *EDIT* har fundet ud af det :) - link . Skulle bare afinstallere et andet asus program, så virkede det :)D

    Hej, jeg er stødt ind i et problem, da jeg var ved at oprette en bruger inde på overclockers.co.uk.
    Problemet er at jeg har ø i mit rigtige navn, derudover er der ø og æ i mit vejnavn, og ø i bynavn.
    så mit spørgsmål er,
    Hvordan jeg fixer det så der ikke sker nogen forkert leverance :)


    Venlig Hilsen
    jaNz

    Hey :)


    Jeg står og mangler et HDMI-kabel som jeg skal bruge til at koble min computer sammen med mit fjernsyn, så jeg kan se film på fjernsynet.
    Så fandt jeg dette kabel
    - så mit spørgsmål er, om det er fin nok kvalitet. Eller man skal op og give flere penge for at det bliver godt, som fx dette kabel


    Venlig hilsen


    jaNz

    Hey folkens :)


    Som overskriften siger, skal jeg så småt til at installere win 7 ultimate 64 bit. Men inden jeg gør det vil jeg høre om nogle af jer bruger det / har erfaringer med det, om jeg får problemer med at spille diverse spil, som fx. wc3, wow, BC2, L4d2 etc.


    Venlig Hilsen


    jaNz

    I sidste uge var prisen nedsat med 33 % inde på komplett for musen :). Så jeg gav heller ikke fuld pris, ellers havde jeg nok også fundet på noget andet ;)


    Venlig hilsen
    jaNz

    Jeg kender ikke rigtig noget til de to produkter du nævner :) - men jeg har selv købt ny mus og nyt tastatur i sidste uge.
    Musen jeg købte mig er en Steelseries Xai som jeg ganske tilfreds med. Den ligger godt i hånden, og har en god vægt.


    Tastaturet jeg købte blev et Logitech g110 som jeg også er ganske tilfreds med. Havde også kigget lidt på g19, men blev enig med mig selv om ikke at smide så mange penge efter et tastatur. Så det blev g110, fordi jeg havde prøvet det hos en ven, og det virkede som det skulle :D - så det køre bare


    Venlig hilsen
    jaNz

    Tak for svarene :D
    Jeg ved ikk hvordan, men keyboardet er på mystisk vis forsvundet, unden jeg egentlig har gjort noget..
    Men tak for jeres tid alligevel :))


    /janz

    Nej, jeg kigger den igennem, kan intet finde omkring det keyboard, men har fået taget et screenshot, så i kan se hvordan det ser ud. Skulle gerne være vedhæftet.


    /jaNz

    Hej guys :o)
    jeg har købt mig en tablet,Slimline Design Tablet TB-5300


    Det virker os som det skal, og jeg installere driveren, rebooter mit system som man skal, så er der ederhylme kommer et virtuelt keyboard på windows loginscreen - under hvor jeg skriver min kode.


    Så jeg ville høre om det var nogle af jer der har nogle erfaring med hvordan jeg kan få det virtuelle keyboard væk fra min loginscreen


    Eller eventuelt, fortælle mig hvordan jeg kan tage et screenshot af min loginscreen, så jeg kan sene et vedhæftet billede til producenten. :)


    Venlig hilsen
    /jaNz :D