Indlæg af jaNz

    Okay, men jeg kan ikke finde ud af hvor vigtigt det er hvad opløsning skærmen køre. Om det er 1920x1200 eller 1920x1080 som overall er bedst :)


    Venlig hilsen


    jaNz

    som Maverick siger, hurtig, minimalt strømforbrug, lydløs


    Det eneste som kan tale imod er prisen :)
    Men når du først er gået SSD går du ikke fra det igen - ligesom air condition i en bil, det bliver også et must


    Venlig hilsen


    jaNz

    Ved mindre det står under specs, så følger det ikke med, det skal købes ved siden af. Hvis du så tilføjer under "evt ændringer" vil jeg tro du kan vælge imellem om det skal installeres eller bare vedlægges computeren :)


    Venlig hilsen
    jaNz

    Låner lige indlæget, håber det er i orden :)


    har kigger lidt på følgende skærm - Er der nogen som endten har noget positivt or negativt om endten mærket eller selve skærmen :) ?


    Venlig hilsen
    jaNz

    Hey guys..
    Sidder og ser blizzcon, og så et par nice looking headset, men kan ikke finde ud af hvilke det er. Så måske i ved det og kan hjælpe mig


    Herer et billede af Headsettet.


    Venlig hilsen


    jaNz


    EDIT: Her er et billede mere

    Tak for svaret ebo, jeg blev bare forvirret, af der stod til intel, og til amd under rammene :), så det har ikke noget at sige ?


    Venlig hilsen


    jaNz

    Hej, jeg sidder og surfer lidt rundt i Interwebz, og er faldet over noget mærkværdigt synes jeg.


    Cpuen:
    så til rammene, Corsair Dominator, finder jeg disse, og det ser meget ud til de kun er til intel ?
    Så er der også disse. Er der så også nogle til den cpu jeg har linket til ? eller hvad ska man så tage for nogle, hvis det skal være de Corsair Dominator ? :) - håber ikke det blev alt for kryptisk skrevet


    Venlig hilsen


    jaNz

    Madan: Det bundkort du har linket til, det understøtter da ikke sli/crossfire ? eller er jeg bare dårlig til at læse. Tror jeg holder mig til i7 coren, angående rammene, kan jeg godt se de er bedre - så det vil jeg da kigge på :) . Angående links til harddisken skulle det gerne være fixet nu. Tak for hjælpen, så får vi se hvordan det kommer til at køre :)


    Martin .v.r: Ellers tak du :)

    Hej folkens, kunne godt bruge nogle råd til det her setup jeg har fundet. Det vil hovedsagligt bliver brugte til game, bc2, wow, sc2, crysis 2 (når det kommer) og gerne fremtids sikret :).
    Her kommer deT:


    Motherboard


    CPU


    Ram


    Harddisk x2 i raid 0


    GFX


    PSU


    DVD-drev


    Kabinet


    Er det et fint setup, eller kan det justeres for få penge og gøre det bedre, kan det i det hele taget arbejdet sammen :) ?
    Har i andre forslag, til andre maskiner, er jeg også åben for det.


    Venlig Hilsen


    jaNz

    Hej, jeg har lige modtaget Starcraft 2 i dag :clap: , og er gået i gang med spille det. ville bare høre om der er nogle, som evt. kunne tænke sig at spille med mig :D


    venlig hilsen


    jaNz

    Det ser da slet ikke så tosset ud Bubbi. Og som du selv siger, så til prisen, ser det ud som en ganske fornuftig løsning :clap:


    jaNz