Nyt Gaming keyboard

  • Hey


    Jeg er på urdkig efter et nyt gaming keyboard. Er på udkig efter et som kan klarer nogle "slag" uden at tasterne begynder at føles slidte :p Bruger mest min pc til FPS spil og WoW så der bliver spammed en del taster ^^


    Hvis det kan lade sig gøre ville det være nice med et keybord med flade taster men andre bud er velkommen.


    Mvh


    Karse

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Microsoft Reclusa kan jeg i hvert fald anbefale.


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=361591


    Det er stort tastatur men det er fanden godt at skrive på også holder det til en del tæv :D


    Ellers der også Logitech Illuminated


    http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=471826


    Det er dog ikke noget gaming tastatur, men det er meget behageligt at skrive på og må sige jeg er meget overrasket over hvor holdbart det er.

  • Jeg bruger et Logitech G15.


    http://www.logitech.com/da-dk/…rds/keyboard/devices/3498


    Til WoW og mange andre spil kan du se stats, spellpower/teamspeak/ventrilo osv på displayet, men det bruger jeg ikke rigtig. Hvis du vil, kan du også bruge det til winamp fx, hvor du kan skifte sang mm. Kan godt li' tasterne, som er virkelig lækre at taste på. Og så er det slidstærkt, har brugt min i 3 år som dårlig taber i CS og WoW, så den har været udsat for lidt af hvert. Der er en masse programér bare g-taster, hvor du kan have flere profiler, til din forskellige char's. Og så er der lys i tasterne som er superb, hvis det pludselig går hen og bliver mørkt :-)

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • hmm er lidt bange for at købe de logitech keyboards i linker til da det dinovo jeg har nu føltest som om tasterne blev ret hurtigt slidte efter ikke så lang tids intens wow gaming : > har også selv kigged på Razor

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    hmm er lidt bange for at købe de logitech keyboards i linker til da det dinovo jeg har nu føltest som om tasterne blev ret hurtigt slidte efter ikke så lang tids intens wow gaming : > har også selv kigged på Razor


    Dinovo har jo taster som på fx Acer bærbare. G-erne, har 'høje' oldschool taster.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy


    Dinovo har jo taster som på fx Acer bærbare. G-erne, har 'høje' oldschool taster.


    ja og jeg er generalt gladere for de flade taster : > men ved ikke om man kan få keyboards hvor de er mere holdbare end dinovo

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • hmm kan se at komplett har følgende keybord til salg og det ser da meget lækkert ud http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=415045 har dog læst der skulle være problmer med dem også her på siden via tweaks review.. er dog et stykke tid siden det blev lavet så ved ikke om denne fejl er blevet fixed?

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • En af mine venner har lige købt dette tastaturLogitech G110, har været nede ved ham og game lidt med det, og umildbart virker det super godt. Måske en anelse dyrt, men værd at overveje :)

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • mit gamle G15 med de 18*3 macro taster og engelsk tastatur desværre, kan man sq ikke se at den har gamet wow i 4 år nu........ikke 1 af tasterne er bare en anelse slidt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg bruger et razor arctosa. Det er fedt at skrive på, har flade taster som er hurtig reagerende. Hvordan den bliver gennem lang tids brug ved jeg ikke, da jeg kun har haft det i 2 mdr. Før brugte jeg et microsoft sidewinder x6 gamingtastatur som jeg var fuldtud til freds med, osse rigtig behagelig at skrive på, men det fylder på på skrivebordet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    hmm kan se at komplett har følgende keybord til salg og det ser da meget lækkert ud http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=415045 har dog læst der skulle være problmer med dem også her på siden via tweaks review.. er dog et stykke tid siden det blev lavet så ved ikke om denne fejl er blevet fixed?


    En af mine venner har haft valo, og det var et ganske udemærket board. Det eneste dårligt jeg umiddelbart kan sige om det er at tasterne bliver meget hurtigt slidt, efter 3 måneder kunne man slet ikke se hvad der stod på shift knappen. Han har nu købt G110 og er rigtig glad for det.


    Har selv G15 og det har været udsat for rigtig mange ting i de par år jeg har haft det, men det er jo ikke med flade taster.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Dette keyboard er så genialt lavet hvis du kan lide Roccat.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…?q=valo&sp=all&pid=406975


    ja har kigged på det men ved ikke om der stadig er problemer med? har jeg læst rundt omkring men ved ikke om det kun vare tidligere modeller

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hvilke problemer ?


    Tasterne bliver hurtigt slidt, som sagt tidligere var shift knappen væk i løbet af et par måneder. Men ellers er det et rigtig godt board.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Det skal nok passe, Roccat er ikke kendt for holdbarheden..


    Men hvis man passer godt på det er det sku noget cool udstyr.


    Min Roccat kone gik i stykker da jeg havde den i min bærbar taske, scroll knappen knækkede af.. :/
    Så der skal ikke bøfles meget med det..

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Kører med et Razer Tarantula, som jeg virkelig er godt tilfreds med. Tasterne er dog ikke flade, men synes DiNovo Edge, min XPS1330 og Tarantula har nogle layouts, der komplimenterer hinanden. Det føles ikke mærkeligt, når jeg går fra et til et andet.


    Skal så siges at alle der bruger mit Tarantula piver over, at de ikke kan ramme de rigtige taster :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H