Problem med loginscreen

  • Hej guys :o)
    jeg har købt mig en tablet,Slimline Design Tablet TB-5300


    Det virker os som det skal, og jeg installere driveren, rebooter mit system som man skal, så er der ederhylme kommer et virtuelt keyboard på windows loginscreen - under hvor jeg skriver min kode.


    Så jeg ville høre om det var nogle af jer der har nogle erfaring med hvordan jeg kan få det virtuelle keyboard væk fra min loginscreen


    Eller eventuelt, fortælle mig hvordan jeg kan tage et screenshot af min loginscreen, så jeg kan sene et vedhæftet billede til producenten. :)


    Venlig hilsen
    /jaNz :D

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • Står der ikke noget i manualen til den fætter der om hvordan man disabler det keyboard.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Nej, jeg kigger den igennem, kan intet finde omkring det keyboard, men har fået taget et screenshot, så i kan se hvordan det ser ud. Skulle gerne være vedhæftet.


    /jaNz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"

  • Det "kan" være du kan finde et punkt til at fjerne funktionen under enten Brugere, eller den der handikap menu, gør det nemmere eller noget - i dens keyboard faneblad.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tak for svarene :D
    Jeg ved ikk hvordan, men keyboardet er på mystisk vis forsvundet, unden jeg egentlig har gjort noget..
    Men tak for jeres tid alligevel :))


    /janz

    "Hvis man ikke skal springe over hvor gæret er lavest, hvor fanden skal man så?!"