Indlæg af ralle222

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dash


    - har du noget i mod og vise det på talents på wows side eller noget :)


    Maguz, på deathwing serveren - så kan du selv kikke på det

    Bundkort: Asus ATX
    P5K ( Mulighed for extra GFX )
    CPU: Core 2 Duo 2,4 E6600
    Strømforsygning: 550 Watt LC Power
    Ram: 2 GB DDR2 667 ( 1x 2GB modul )
    Grafikkort: 320MB GF8800GTS PCI-E
    Harddisk: 320 GB SATA-II
    Lydkort: Onboard 6 channel
    Lan: Onboard 10/100 Mbit
    Modem: Ingen / tilvalg
    Diskettedrev: Ingen / tilvalg
    Optisk drev: 20x DVD-Brænder SATA
    OS Vista Home Premium


    = 8200 kr


    Fair pris eller skal jeg gå til SHG og købe ca. det samme, men med


    640MB GF8800GTS PCI-E
    og
    Core 2 Duo E6750 2.67


    = 9500


    Priserne er indiskutable


    Bare giv et godt råd


    Mvh
    Rasmus B. Petersen

    Jeg kører et Frost/Fire spec - for at få en forbedret fireblast, dette er meget brugbart i BG's og i Arena, da instant dmg rocks, desuden kan du også tage master of elements, som klart gør at du ikke løber tør for mana, for det suxx sQ, både i PvE men bestemt også i PvP.

    Quote

    Originally posted by Brtlsn
    Så lidt ;)


    Shamans er slet ikke dårlige casters, dog bare lidt kedelige some elemental (caster spec), da jeg ikke synes de har så meget at vælge imellem.


    OFFTOPIC:


    Men med et stormstrike-pet er de IMBA dmg , har selv leget stomstrike pet på min lillebrors shammy (enhancement), den anden shaman slog 3,2k crits i blåt gear på Lightning Bolts.

    Altsåeh - Magen er jo klart den bedste spellcaster, og du vil med denne class blive prioriteteret frem for en fx Elemental Shaman i raids. Men Mages er også en meget over-populated class (spiller den bl.a. selv), så hvis du vil være anderledes, samt have flere muligheder i dit spil kan du jo vælge shaman, her kan du jo nemt skifte til at være healer - som mange folk hungrer efter.
    At vælge class er og bliver svært - ligemeget hvor valget ligger.
    Men ho´vedridsene er iflg mig.
    Shaman - Hybrid = mulighedernes mester.
    Mage - Spellcaster, Vendingmachine og CrowdController = Masser af fede spells, men sådan tænker andre folk også.


    Rasmus
    70 mage og 70 drood Deathwing-EU

    Så har jeg selv været omkring igen


    New build:


    MOBO: ASUS P5K SE (1000 kr)
    CPU: Core 2 Duo E6750 2.66 GHz (1.400 kr.)
    RAM: Cellshock 2 x 1 GB (1.300 kr.)
    GFX: GeForce 8800GTS 640MB (2.750 kr.)
    HDD: 320 GB (500 kr.)
    DVD-Brænder: (280 kr.)
    PSU: Corsair HX520W (700 kr.)
    OS: (1000 kr.)
    Krebinet: (800 kr.)
    CPU køler: (250 kr.)


    Alt i alt: 8800


    Tror jeg køber ved en forhandler jeg kender så vi kommer nok op på 9500 - og hvis jeg kan få den til det samlet, så er jeg solgt.


    Tak for råd tweakers


    :rules:

    Eftersom at Infocare har taget min laptop til fange, sidder jeg og mangler en computer. Derfor synes jeg det er på tide at gøre noget ved det, da Crysis requirements også er launched, så skulle have en stationær anyways.


    Det umiddelbare spec jeg har set på er:


    MOBO: Asus P5KC, Intel P35, GLAN
    CPU: Intel Core 2 Duo (Conroe) E6750 (2.667 Ghz) 4MB Cache
    HDD: 500 GB SATAII
    GFX: GF 8800 GTS , 640 MB
    RAM: Corsair Twin2x 2x1gb DDR2
    DVD+RWx18 DVD+R
    PSU: 550W
    Udvidet Intel CPU-køler
    OS: Windows Vista Home Premium
    Kabinet


    Jeg lander på en pris på 11000, hvilket jeg synes er lige i overkanten.


    Nogle steder jeg kan spare eller hvor jeg har gjort noget dumt :P?


    Rasmus B. Petersen

    Jaaa... Så sidder jeg og kikker mig lidt omkring efter en ny computer, ikke at det er en hastesag, men det ville nu være dejligt at få en desktop igen efter at jeg i ½ år har kørt laptop only.


    Men så sidder jeg ellers og bliver lidt i tvivl...


    Jeg kan se at http://www.shg.dk fører DDR3 ram fra Kingston, er det vær at gøre denne investering?
    Og hvor mange DDR3 ram skal der til det, der i dag svarer til 4 gb DDR2 ram. Prisforskellen siger noget, men hvad siger "tweakerne" :rules: ?

    Hey Tweakerz...


    Jeg har lige købt en ny router: SMCWBR14-N
    Denne skulle iflg. kassen kunne overføre med med 300 Mbps, dette kræver dog sikkert at man har et 802.11n netværkskort? eller gør det?
    Er der en måde så jeg kan "overclocke" min computers (købt sidste år , derfor kørende med 802.11g) netværkskort, så jeg måske kunne overføre filer med 300 Mbps i stedet for de sædvanlige 54...
    Jeg burde have sat mig bedre ind i sagerne før jeg købte skidtet og rev kassen op ikke sandt? :O


    Sådan er det at være newb, nogle gange giver man bare 400 kr for meget :rolleyes:, i det mindste er den da fremtidssikret :boxed:


    Rasmus
    :rules:

    Ja, det er det jeg mener, det er sQ rimlig mange instances der bare bliver åbnet til at gaine XP i når man er lvl 60, og hvis man er 70, kan man jo tage ZG næsten ingen mand :/

    Der er EN ting jeg endnu ikke har fattet med The Burning Crusade, så vil lige vide om der er nogle der ved det heromkring, hvad er det liiiige der skal ske med i-dags raid instances (ZG,AQ20,MC,BWL,AQ40,Naxx) - For giver ikke ret megen mening hvis de bare bliver hvor de er nu...


    Rasmus (Maguz 60 Mage - Deathwing)


    Håber i tweakers kan hjælpe :P