Indlæg af ralle222

    Hehe - dagen skal i hvertfald nydes



    Jeg har fået lagt den endelige rute idag, og det er ikke bare at lave ca. tider ;P - når man er 28 der skal besøges på 1 dag.


    Vi skal køre i 12 timer her i østjylland, og der er afsat et kvarter pr. mand og 3 minutters spildtid...


    Så må vi bare se hvem fra min klasse, som vil holde sig ædru og sørge for at planen bliver overholdt
    For jeg skal dælme føre genstands-stafetten!


    //Rasmus out

    Hehe, jep - det tror jeg bliver løsningen, det er nemligt vildt smart fandt jeg også lige ud af


    Så skal der bare laves et tidsskema i excel ;) - For med sådan nogle fulde studenter skal der sq noget spildtid på skittet ! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg kunne ikke dy mig, ikke at prøve. Det er måske lidt stenern at sidde og se kampene, men faktisk også lidt underholdende :crazyeyes: Jeg begyndte dog at skrige nogen gange, fordi den spade kastede sit våben væk.. http://zaxder.mybrute.com



    Ja, hold kæft hvor er det bare nederen når ens brute trækker sit våben, blot for at kaste det og gå unarmed ^^ - random AI når det er bedst

    Nej, men det er egentligt positivt nok - ellers ville jeg jo intet lære i skolen ;) - Man kan lige tage sine 3 kampe om dagen og så chille
    Btw - hvis I linker skal jeg nok lige lave en pupil, burde give 1 xp per IP

    Sidder I og keder jer i skolen, kunne tage og gøre som en del af folkene på mit gymnasium


    Vi gamer MyBrute


    Det tager kun 2 sekunder at skrive sig op og så kan man udfordre sine venner


    Spillet er totalt random, når man creater sin char får den automatisk skillpoints og våben mm...


    I kan joine her, og hvis det ikke er noget for jer er det self okay ;)


    Det skal jo også siges at når i benytter mit link får jeg self 1 exp point, så der er selvfølgeligt bagtanker mod at blive den bedste i klassen ;)


    // Rasmus
    http://god-bollum.mybrute.com

    Okay - vi har nu haft en anden PSU i og resultatet var det samme... motherboardet lyser når strømmen tilsluttes, men der er ingen reaktion når vi trykker på powerknappen.


    Vi har ikke forstand på at lave kortslutninger i mellem ledninger i 24 pin stikket, det er nok rimligt meget uden for min reach.


    Kan der ikke være en løs forbindelse i kabinettet? - orker bare ikke at skulle til at fyre det over i et minikabinet - så er der andre måder at forsøge at lave "PowerON" på for newbies?

    De snakkede om at man skulle kunne hente alt information fra et helt bibliotek på sekunder... Så bliver vi også fri for at gå derned ;)


    bibliotek.dk
    //Downloading... aarhusbibliotek.rar

    Hmmm... Hvad ligger din DPS på i raids?


    Jeg har også surv speccet (maxdps), men et serpent sting proc lock and load spec... Men det bliver rimligt fucked efter patchen ;)



    Ang. spellrotation, så forventer jeg at du godt ved du ikke skal bruge Arcane Shot længere - det var min største fehler i starten ;P


    (Razzh / Spinebreaker-EU)