Indlæg af ralle222

    Hej Tweakers


    Min lillebror er en værre en, så han skulle lige hjælpe en ven med at teste om dennes MB eller strømforsyning var broken, det viste sig at være MB'et, men nok om det... Da min lillebror sætter sin strømforsyning tilbage i hans egen krebinet(;)), kan han pludseligt ikke starte hans computer... Nu har vi stirret os blinde på det i en times tid, kan ikke rigtigt se hvad vi gør galt, mener selv at vi har sikret strømmen til alt, men åbenbart ikke... Det skal siges at der er lys i MB'et, men intet sker når vi starter computeren, vi har desuden forbundet alle synlige ledninger over mod power-knap"afdelingen"...


    Nogen der har en liste over hvad der SKAL strøm til for at man kan starte ... ELLER bare et godt råd...


    På forhånd tak
    //Rasmus Børlum Petersen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Spil fra Fallout 2 (Så MEGA fedt ud, men kun til ps3 :P) og til Diablo 2 (kom nu med 3'eren Blizzard ...)


    Vi må bare bede til D3 til sommer ;) - for jesus, hvor er det bare hvad alle ønsker sig :D !

    Jeg tænker på sådan et kyllinge-space-invaders spil... Kan simpelthen ikke huske hvad det hedder, men alle pigerne i min klasse elsker det ! :P, ellers er der altid Achtung Die Kurve, det kan bare være meget nørdet ;)

    Tjaeh, nu har jeg også siddet og googlet næsten hver linje + lyrics, men det funker sq ikke rigtigt... Filmen er også ret ny, så måske skal du bare skrive en note til dig selv og så prøve en gang om ugen. Mon ikke der kommer noget på et tidspunkt?
    Der er heller intet soundtrack endnu



    Så selv om vores orakel er internettet, er det bare ikke altid at der er svar ;)

    Det var også et godt råd, jeg takker
    Jeg mener nemligt at min computer først er begyndt med det efter at jeg satte nye ram-blokke i, men om det lige er begyndt på netop det tidspunkt, er et godt spørgsmål.
    Og det redegører ikke for den stigende hyppighed med hvilken freezes fremkommer :)


    Men jeg tjekker det i los ferie - hvor min computer bliver røvrendt så det batter :D

    Enten holder de det meget hemmeligt, og ellers bliver det aldrig til noget - snakken har været der længe, men realiteterne. Jeg er bange for at de er nogle andre.

    Hej alle i skønne gamers :rules:


    Jeg sidder her og snakker med min lillebror om små sjove lan-spil
    Vi ville egentligt gerne finde frem til nogle flere derude


    Hvad vi lige har tænkt på som værende fede:
    GTA2 - multiplayer
    Doom95 - multiplayer
    BaboViolent
    (der er mange flere, men vi sidder altså i den situation, at vi ikke kan huske dem)


    Kender du nogle FEDE - ikke særligt voldsomt krævende LAN-SPIL?





    God brainstorm :boxing:


    //Rasmus





    ps Håber på at vi får en masse input, så folk derude måske kommer til at finde en masse sjove spil, de kan spille med alle deres kammerater :T
    Eller som der kan bruges til LAN i the upcomming VINTERFERIE!

    Jeg er kommet i tvivl om det der med artifacts-searchen :/, for nu har jeg kørt adskillige tests uden den er gået i stå selvom den har stået for sig selv i over 10 minutter - jeg ved sq snart ikke rigtigt hvad jeg skal gøre...


    Teste med andet gfx tjaeh, men jeg er jo blot en noob -_-


    Argh - jeg sidder blot og searcher internettet, mens lektierne hober sig op... Jeg overvejer lidt om en formatering ville gøre noget godt, i det min Windows Update er totalt fucked, og selvomjeg kører standalone programmer, updater den ikke...


    Suk, suk... - fortvivlelse (efter at have brugt mange, mange timer på dette)


    //Rasmus


    BTW Jeg ønsker denne post flyttet til Hardware-Section om muligt (hvis en admin ser dette)

    For opdatering flg. venligst linket øverst oppe



    Er der nogle der kender nogle forums man kan prøve, da det virker til at mit spørgsmål, ikke kan besvares så let som først antaget? - er der kvalificeret hjælp at hente andet steds - i grafikkorts fejls øjemed?

    Nyt info:


    Ja, fejlen er i hvertfad relateret til grafikkortet - eller strømforsyningen, i det graffikkortet afhænger af denne.


    Jeg har haft computeren tændt i dag, i en væsentlig tid, 2-3 timer, uden at den er gået i stå.


    Jeg ville da se om jeg kunne fremprovokere en frysning.


    Dette lykkedes, da jeg kørte AtiTool og scannede for artifact, efter 1 minut og 55 sekunder, gik computeren i stå - er der nogen der ved noget om selve processen i det at scanne for artfacts, som muligvis kunne linkes til hvorfor min computer fryser.




    Det er efterhånden blevet en lang post - men mon ikke vi finder ud af noget engang ;)




    //Håber i har en god weekend derude
    Rasmus B. Petersen

    Jeg ved ikke om det har relevans - men jeg har glemt at nævne noget...,


    Jeg har i øjeblikket en Windows Update fejl, så jeg ikke kan opdatere windows - jeg har prøvet at hente standalone update-programmer, men ser ikke ud til at virke... Tror ikke der er en sammenhæng, men tjaeh, hvem ved?


    Og - ingen vira iflg. AVG

    Jeg ved ikke om det har relevans - men jeg har glemt at nævne noget...,


    Jeg har i øjeblikket en Windows Update fejl, så jeg ikke kan opdatere windows - jeg har prøvet at hente standalone update-programmer, men ser ikke ud til at virke... Tror ikke der er en sammenhæng, men tjaeh, hvem ved?


    Og - ingen vira iflg. AVG

    Mit 8800GTS = 400 W minimum power req.



    Jeg fandt imidlertid ud af at det ikke er GlacialPower...


    Det antog jeg egentligt bare, da der stod GP i logoagtigt format på siden :S...


    Derimod, er det flg:LC Power Silent Giant Green Power LC6550GP V2.0 (Sort)


    TECH SPECS:


    INPUT :
    230 V / 4A / 50 Hz


    OUTPUTS :
    +03.3 V : Max 35A
    +05.0 V : Max 40A
    +12.0 V1: Max 16A
    +12.0 V2: Max 18A-12.0 V : Max 0.8A
    +5.0VSB : Max 2.0A


    Fandt på slizone forums:


    "You're more then fine to run one of them. Nvidia recommends 450 I believe. I was running TWO on a 650watt with two 20amp 12volt rails no problem. Some guy did a test and found them both to not even equate over 600watt and runs two on 600watt. The GTX, however, is another story.




    Kan godt se det måske er i underkanten, men virker bare underligt at det først er begyndt så voldsomt nu, efter 1.5 år....... - Jeg spiller jo kun WoW intet voldsomt krævende... Og Windows start skærmen? - burde da ikke sige KAPOWH! der :S....