Indlæg af ralle222

    Tak for svaret...


    Jeg fandt imidlertid ud af at det ikke er GlacialPower...


    Det antog jeg egentligt bare, da der stod GP i logoagtigt format på siden :S...


    Derimod, er det flg:LC Power Silent Giant Green Power LC6550GP V2.0 (Sort)


    TECH SPECS:


    INPUT :
    230 V / 4A / 50 Hz


    OUTPUTS :
    +03.3 V : Max 35A
    +05.0 V : Max 40A
    +12.0 V1: Max 16A
    +12.0 V2: Max 18A-12.0 V : Max 0.8A
    +5.0VSB : Max 2.0A


    Hmmm... Og graffikkortet... Jeg har kun fundet noget med at den kører 18A på 12v...
    Og... Fandt på slizone forums:


    "You're more then fine to run one of them. Nvidia recommends 450 I believe. I was running TWO on a 650watt with two 20amp 12volt rails no problem. Some guy did a test and found them both to not even equate over 600watt and runs two on 600watt. The GTX, however, is another story. "

    Kaboom!-results


    Okay, så jeg lod Othos og Atitool køre da jeg gik fra computeren... Genstartede AtiTool, fordi jeg var i tvivl om jeg gjorde det rigtigt og lod så eller computeren køre et par timer.
    Da jeg kom tilbage, var den frossen, og det viste sig via AtiTool, at det kun var: 2 min 58 sek, efter jeg havde sat AtiTool igang, den meldte ingen fejl, men var gået i stå.


    Resultaterne fra Othos, da computeren frøs:
    I øverste vindue:
    Test1 5300 Lucas-Lehmer Iterations of M14942209 using 768K FFT length
    I nederste vindue:
    Test2 4500 Lucas-Lehmer Iterations of M17432575 using 896K FFT length


    Havde ikke lige tid i går, var til session - og så var der lige den der bunke lektier ^^


    ;) - Men please send feedback, hvis der er noget



    //Rasmus



    (Ang. løsforbindelse - tjaeh, jeg tror det nu ikke... - men kan da lige prøve at flytte lidt rundt eller bevæge den på start-up)

    Hvad mener du med artifacts i Atitool? - og jeg tager lige en støvsugning then


    Har ellers lige fået den op at køre, og jeg kører othos, og nu har jeg et CPU-forbrug på 100%, men der sker ingenting ^^

    Jeg tester lige det der Othos - hvis jeg kan få den op at køre - den ser ud til at være helt død her til aften, video-fejl beeper den bare hver gang jeg starter :S...
    Efter video-beepet, begynder blæseren at blæse for fulde gardiner, så det kan høres langt væk :S
    Og lidt efter høres Windows lyden så, som om computeren er gået i gang, men ingen lys lyser, og min skærm melder intet input.


    Ang. PSU - 550 W af mærket Glacial Power


    Nu fik jeg den igang...


    Jeg har efter at have kikket inden for nogle gange bemærket et stort lag støv på min cpu blæser, 5 mm or so... Men man må da ikke støvsuge sin cpu vel? - jeg har hørt forskellige svar på denne problemstilling, og ønsker derfor ikke den store diskussion, medmindre nogen kan give et entydigt svar...


    Jeg har dog foretaget temperatur analyser, men intet peger imod noget som bliver for varmt


    Jeg nåede ikke at skrive min adgangskode, inden den gik i stå igen -_-...


    Suk Suk - jeg kæmper videre


    Reboot!


    Reboot!


    Reboot!


    Og har et halvt kilo støv i lungerne - HOST! HOST! HOST!




    // Rasmus

    Min computer har nu i snart 2 måneder, mere og mere frekvent frosset - i starten skete det kun sjældent, men nu sker det nærmest hver anden dag, og der er kommet tegn på fejl.
    Jeg bruger kun min computer til begrænset surfing, samt WoW-gaming.


    Relevante specs:
    Asus p5k - mobo
    Intel E6750 2.66Ghz
    4 gb ram
    Geforce 8800 GTS


    Jeg har prøvet at opdatere vid. drivers mm., men intet ser rigtigt ud til at virker.


    Umiddelbart er jeg kommet frem til at det nok er processeren den er gal med, i det computer stopper 100% med at arbejde, når den fryser.


    Det sker både i løbet af opstart af computeren, og når jeg er inde i spillet.


    Jeg har fået følgende fejlmeddelelser undervejs:
    Jeg har prøvet at min skærm ikke startede efter jeg havde genstartet computeren, her bippede koden for Video-fejl
    Jeg har også prøvet at genstarte min computer, hvor efter jeg fik besked om at overclocking var fejlet (i American Megatrends skærmen), på trods af jeg ALDRIG har overclocket...


    Jeg er rimlig blank - hvis i synes det ser ud til jeg mangler drivers, så sig det endeligt, men har installeret alt det jeg kunne finde, som fulgte med til min com, det var dog leverandøren, som havde installeret Windows på forhånd, og jeg ved derfor ikke om han har glemt at give mig en evt. driver cd.



    //Newbie-posteren
    Rasmus

    Okay - jeg sidder her med en bekendts computer
    Jeg skal have den formateret og har sat biosen til at boote fra cd drevet
    Jeg kommer ind i installionsvinduet for windows xp, og indlæsningen påbegyndes... Men efter at have stået der i ca. 2 minutter, går den ud af vinduet og ender i en eller anden dosmode, hvor den bare står og blinker, som hvis man kunne skrive noget, men computeren reagerer ikke på nogle som helst taster.... :S
    Sigh... Ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an...

    Den 2. december, kl. 01:00, blev min World of Warcraft account gennem 3,5 år hacket
    Jeg kom hjem om eftermiddagen og kunne ikke logge ind
    Efter at have brugt en helt weekend på lektier var jeg totalt tændt, men alt jeg fik ud af dette var en helvedes masse stener tid.
    Jeg havde en milliard tracking cookies på min computer og en af disse, har muligtvis været en keylogger - HOLD JER VÆK FRA BARE DAMER PÅ JERES GAMER MASKINE. Da jeg ville ændre pass kom jeg i tanke om jeg ikke har pågældende mail længere - HUSK AT OPDATERE JERES MAIL. Dette sendte jeg derfor en request om.
    Lidt efter fik jeg bekræftet af mine kammerater at mine karakterer havde været online... Alle 4 lvl 70+'ere.... Min 76 hunter havde flere tusinde guld, som jeg ville bruge på Epic Flying Mount, men de har taget alle penge og alt gear fra alle chars.... Jeg er fortabt, sidder og stener på OneMoreLevel.com, jeg føler mig udnyttet, misbrugt...... Burde egentligt se at få formateret min com så den er helt clean, men det haster jo ikke for vi har med blizzard at gøre, langsomme blizzard, hvor jeg blot er 1 ud af 10 mio.... Jeg håber at jeg en eller anden dag får min account igen, men indtil nu er alt jeg har fået auto-besvarelser på min Email Change Request og min Account Security Breach, det virker som om de ikke engang gider kæmpe imod at mine karakterer kunne blive money farming bots.
    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, vil bare fortælle alle at det her er noget af det værste, at i for Guds skyld aldrig må være så godtroende som mig - for det vil i sidste ende ødelægge julen...
    En af mine kammerater, havde været lige så godtroende og denne har nu mistet begge sine accounts (han kendte ikke min - så ingen sammenhæng der) og op mod 10000g....
    Nu sidder vi bare og sprayer salt i såret, men nårh jah - Glædelig Jul


    /Rasmus


    Alt er mørkt -_- , tror jeg vil være EMO, jeg har jo ikke andet end WoW, så nu har jeg intet

    Bare lige for at gøre det endnu federe - når man så vil bede om customer service = så får man Service Failed message - Super FUNCOM, bare super! - Det er ikke børnsygdomme det her, det er AIDS!

    Får Authentication Failure. Passwords case sensitive.
    Men er 100 på mit pass er rigtigt
    Har ændret ingame pass 10 gange nu og virker stadigt ikke
    Har været rundt på nettet i 45 minutter nu og kan kun finde folk med EarlyAccess der har problemer og jeg har ikke earlyaccess... :(


    Efterhånden pisse sur - har brugt 2,5 time på at komme igang med det lorte spil...


    Jeg skulle bare lige høre om der var hjælp at hente her


    Rasmus B. Petersen out

    Hvad er dit egentlige behov?
    Til uddannelse og travel synes jeg bedst om at have en rygsæk :) - derfor North Face eller andet som laver fede tasker, som har plads til en bærbar + alt det andet lir.
    Samtidigt er det fed med en rygsæk til LAN


    Men som sagt - ved jo ikke om du er en buisnessman-type ;Rofl


    /out Rasmus




    EDIT: Husk dog at der skal være plads til din computer + sleeve.
    Min bærbare gik i stykker af at blive kastet omkring, da lommen ikke var helt nok til den. Derfor er jeg også ejer af et neopren-sleeve i dag :) (Dykkerdragt til din computer ftw)

    troede egentligt jeg havde gjort det - men nu jeg tænker over det, så nej, så må jeg hellere få det gjort en af de næste weekender ;P selvom det er besværligt


    godt du mindede mig på at det er sundets at formatere ca. 1 gang om året ^^

    Hejsan
    Jeg har en 1,5 år gammel bærbar, som efterhånden er blevet langsom - for bare 2 måneder siden fungerede den helt ypperligt af dens alder, men nu har den pludseligt sænket farten, og jeg kan snart ikke sætte den i dvale uden at den går i stå når jeg forsøger at starte den igen.
    Måske er en formatering alt der skal til, men da det er noget sjov med HP-recovery halløj, vil jeg helst undgå dette.
    Jeg har bl.a. slettet mange baggrundsprogrammer og har over 30% plads på harddisken, men ligemeget hjælper det, jeg kan bare ikke rydde nok op.
    Jeg har prøvet virusscan og adaware, umiddelbart ikke der løsningen skal findes - er det nogle der har nogle smarte gadgets - da jeg er træt af en generel langsom computer, som er begyndt at lagge i word.


    på forhånd: Tak Tweakers :)


    Rasmus Børlum Petersen