Indlæg af Lahnet


    Tak skal du have.


    Hvis man bare kunne se det i fuld opløsning ville man kunne se detaljer i mere af det sorte. Billedet er lavet med det formål at blive brugt som wallpaper derfor så mørkt, men det er naturligvis en smagssag.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Lahnet: Hvordan har du opnået denne effekt?


    Jeg ved ikke helt om jeg kan lide det :crazyeyes:


    Jeg ved heller ikke om jeg kan lide det :-) Ej vrøvl - det er bare ikke noget jeg plejer at lave.


    CS3 - Doge - Burn - Filter Rending (lyseffekter). En masse lag.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TroelsHansen
    Tror I det vil være muligt at få et dansk tastatur derovre?


    Hvis du ved hvor og hvornår du skal handle, og ikke har noget imod at betale et depositum. Prøv og skriv til dem.

    Kommentarer & Kritik :D


    TosK - Fin ide. Slagskyggen irritere mit blik. Mangler højlys, stålet burde skinne blankt.


    FlowingLil - Jeg ved ikke helt hvorfor jeg kan lide det, men det kan jeg. Ingen kritik.


    Angelus - Et billede som jeg ikke helt ved hvad jeg skal mene om. Kombinationen af piller og en slagterkniv. nok tilsigtet men ikke noget jeg er helt tryk ved. Godt gået, lyset kunne dog have været lidt mere indbydende.


    natch - Lidt kedeligt sorry. Det orintalske tegn set ovenfra havde måske virket bedre.


    WHAT - Perfekt lys, indbydende at se på, man bliver sq helt tørstig. Skæv etiket, hvilket er lidt synd når nu du ellers har taget et super billede.


    Lahnet - "Hov" mig selv.


    [FDB] FifaFrazer - Hmm. Måske en hurtigere lukketid så flammerne havde stådet tydeligere frem. God ide.


    Slacker - Jeg tror det ville virke bedre med en sløret baggrund. Større blænde eller brændvidde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Nu de 1000,- det er hvad ejendomsmægleren tager og hvorvidt han få det til en go pris + rabat ved jeg ikke.
    Men ja, hvis en prof fotograf skal tage en sådan serie udenom ejendomsmægleren til en privat person, ja så er prisen en helt anden. ;)


    Det har du nok ret i.


    Held og Lykke med salget.


    Bliver i på Møn eller...?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Lahnet> Vi er nød til at flytte grundet plads mangel, og det koster 1000,- for den serie billeder + 360 graders film i 3 rum + en plantegning over huset med rumindeling. ;)


    Og så sælger jeg det også grundet at der kommer en STOR sum penge ud af at sælge det. :clap:


    Vild billigt med 1000 kr. Jeg har set regninger på over 5000,- for en billedeserie som din.

    Hej Henrik


    Håber i flytter fordi det er det i vil, og ikke fordi i er nød til til det.


    Må man spørge hvad det koster at få tager sådan en serie billeder. Sjovt nok har jeg mit første hus-foto-job på torsdag. Jeg har taget 2500,- så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad du har givet.

    Billede nr. 2 er rigtigt godt komponeret. Skarpe liner hele vejen igennem.


    Jeg syntes godt det kan bruge mere kontrast. Nu ved jeg ikke hvordan du har lavet det, men Photoshop på B&W default indstillinger, vinder som regel ved lidt kontrast og lidt "roden rundt" med den røde kanal.

    Hvorfor ikke se efter et brugt 30D. Der er masser af folk lige nu som opgradere til 40D.


    Så får man et semi-pro hus til en rimelig penge + råd til et eller 2 kvalitets objektiver alt efter hvad som følger med brugtkøbet.

    Lækkert emne.


    Problemet er bare de exif. Når nu de "normale" måder at lave HDR på (photomerge i photoshop eller photomatrix) fjerner exif.


    Jeg kan godt lave et HDR på din måde, men helt ærligt gider jeg ikke eksperimetere med en ny mere besværelig fremgangsmåde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ved ikke lige helt om jeg fatter hvad du mener prøv lige og tage den stille og roligt og læs det du skriver.


    Jeg smider lige nogle kommaer og et punktum. Så kan du selv sætte dem ind.


    ,,,, .


    Det er ikke nemt at læse hvad du skriver :D :D :D