Indlæg af Lahnet

    Hvis du har mulighed for at hente ved Høje Taastrup, kan du løbe med alle pladerne for 2K.


    Forstærker & pladespiller 1000 extra.

    ca 300LP er primært med rock, punk, metal og også pop(80er) søger nyt hjem.


    Giv et bud hvis det er sådan nogle plader du er intra i. Pladespiller kan indgå, ligesom jeg har en HK reciver med en kanon riaa indgang.

    Problemet er at jeg ikke er tilfreds med kvaliteten på min 19 Fujitsu Siemens C19-11.


    Inden jeg kylder den ad h til i arigskab vil jeg bare være sikker på den ikke kan stilles bedre ifølge et eller andet optimeringsprogram.


    Så slemt er det altså heller ikke meeeeeen

    Nvidia har i kontrolpanelet en display optimizations wizard, som jeg bare ikke kan få til at virke med et godt resultat.


    Hvordan indstiller I skærmens lys, kontrast, farve osv. mest optimalt.


    Findes der evt. et program som kan bruges?

    Undervejs (læs næsten færdig) igennem FEAR i singel player mode, får jeg lyst til at prøve multi player delen.
    Finder ud af at hvis jeg skal have fuldt udbytte skal pacth 105 downloades. Ingen problemer her, det fungerer fint. Da jeg så efterfølgende vil spille lidt videre i singel player mode KAN JEG IKKE KOMMER TIL AT SPILLE MINE SAVED GAMES. F**k det er bare for meget. Har prøvet systemgendannelse, herefter er der intet af spillet der virker, så det er droppet.


    Er der en venlig sjæl, som ved hvordan den klares? Jeg gider næsten ikke spille det hele igennem igen.

    Så er det vist tid til at komme tilbage på sporet.
    Et bud på 500 er modtaget.


    For en god ordens skyld har jeg 3 (OG KUN 3) til salg og kun fordi et vennepar har brændt mig af. Der følger ikke en pose slik med, men hvis jeg kan få lidt for at have frosset udenfor en dødsyg Fona butik, så gør det mig vel ikke til en billethaj.


    Hold venligst tråden ren - Bud og kun bud.


    Skriv evt. en pm.


    Venligst,
    Lahnet