Fotoprinter

  • Hey alle


    Min far har sagt at han vil give mig en printer til 1000kr, så skal have den bedste fotoprinter til den pris. Nogen der har forstand på det? :) Det skal kun være til printning af foto egentlig

  • Tag de 1000,- smid dem på en konto og vent til du har nogle flere du for ikke noget specielt godt til den pris. Det vil i alle tilfælde være meget billigere at få lavet print hos f.eks. pixum.de end du vil kunne printe til.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Tag de 1000,- smid dem på en konto og vent til du har nogle flere du for ikke noget specielt godt til den pris. Det vil i alle tilfælde være meget billigere at få lavet print hos f.eks. pixum.de end du vil kunne printe til.


    Ja men hvad skal jeg så spare til?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hardstyler


    Ja men hvad skal jeg så spare til?


    Epson R2400 eller HP B9180


    Eller hvis du venter længe nok en HP 3800

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Epson R2400 eller HP B9180


    Eller hvis du venter længe nok en HP 3800


    Mere end jeg vil spare til! ;)


    Så en standalone printer til 1000kr cirka. UDEN scanner/kopimaskine. altien printere sys jeg er noget absolut CRAP

  • Hvis du skal bruge det til billede print primært ville jeg tage en af dem ellers ville jeg bruge de 1000,- på de næste print jeg fik lavet eksternt.


    Du kan købe mindre som ikke tager over a4 hvor der er rimelig billedkvalitet men det vil altid være dyrere at printe på dem end hos et sted som pixum.de

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis du skal bruge det til billede print primært ville jeg tage en af dem ellers ville jeg bruge de 1000,- på de næste print jeg fik lavet eksternt.


    Du kan købe mindre som ikke tager over a4 hvor der er rimelig billedkvalitet men det vil altid være dyrere at printe på dem end hos et sted som pixum.de


    Det er til billeder, men jo ikk til noget prof. kun til eksempler osv osv. har fået tilbudt at jeg får 1000kr til en printer her og nu, også så jeg kan printe ting til ham! så skal bruge den bedste til 1000kr! Har ikk valget at spare

  • har en plotter stående ude bagved som der bruger 5 liters spande med farve :) den kan skrive en hel væg hvis man sætter den til det kan også skrive flag plakater osv osv osv i samme kvalitet som du ser på DVD covers osv men den har så heller ikke været billig