Billeder af vores hus

  • Hejsa alle,


    Ja vi har sat vores hus til salg, fotografen der var her forleden dag med sit Canon 1D fik sQ taget nogle fine salgs billeder, hvad synes i ?
    Selvom i ikke har set huset i virkeligheden.


    http://www.home.dk/sag/207-3845/billeder


    http://www.home.dk/sag/207-3845/boligen


    Hehe, det kunne måske godt lyde som en salgsannonce med det er det ikke :) Men i må da gerne kontakte Home hvis i finder dette velholdte hus intresant. :)


  • Damn en lav vurdering!


    Er hus på den størrelse ville minumum koste 3 mio. og opefter her i Gentofte!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tarantula


    Damn en lav vurdering!


    Er hus på den størrelse ville minumum koste 3 mio. og opefter her i Gentofte!


    Jep, men her syd på koster husene noget mindre, da jeg købte det i 2002 gav jeg næsten ingenting for det da det ikke var særlig pænt men det har jeg fået udbedret med nye gulve-tapet og det bedste af alt ny for og baghave da det mere eller mindre var groet til.
    grundet at prisen er så lav er at det kun er på 77 M2 og 25 M2 i kælderen. ;)

  • Er da nogle rimelig billeder men ville jeg da også som det mindste forvente.


    Stativ og en god vidbalance så kunne du skam også selv gøre det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hej Henrik


    Håber i flytter fordi det er det i vil, og ikke fordi i er nød til til det.


    Må man spørge hvad det koster at få tager sådan en serie billeder. Sjovt nok har jeg mit første hus-foto-job på torsdag. Jeg har taget 2500,- så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad du har givet.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Er da nogle rimelig billeder men ville jeg da også som det mindste forvente.


    Stativ og en god vidbalance så kunne du skam også selv gøre det :)


    Hørte også Home om jeg selv måtte tage billederne, men det kunne ikke lade sig gøre da fotografen også udover at tage billeder også laver 360 graders foto/film og laver plantegning over huset, og det koster "kun" 1000,- at få fotografen til at lave disse ting så det går nok.
    Synes også selv at hun tog nogle gode billeder.

  • Lahnet> Vi er nød til at flytte grundet plads mangel, og det koster 1000,- for den serie billeder + 360 graders film i 3 rum + en plantegning over huset med rumindeling. ;)


    Og så sælger jeg det også grundet at der kommer en STOR sum penge ud af at sælge det. :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Lahnet> Vi er nød til at flytte grundet plads mangel, og det koster 1000,- for den serie billeder + 360 graders film i 3 rum + en plantegning over huset med rumindeling. ;)


    Og så sælger jeg det også grundet at der kommer en STOR sum penge ud af at sælge det. :clap:


    Vild billigt med 1000 kr. Jeg har set regninger på over 5000,- for en billedeserie som din.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lahnet


    Vild billigt med 1000 kr. Jeg har set regninger på over 5000,- for en billedeserie som din.


    Nu de 1000,- det er hvad ejendomsmægleren tager og hvorvidt han få det til en go pris + rabat ved jeg ikke.
    Men ja, hvis en prof fotograf skal tage en sådan serie udenom ejendomsmægleren til en privat person, ja så er prisen en helt anden. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Nu de 1000,- det er hvad ejendomsmægleren tager og hvorvidt han få det til en go pris + rabat ved jeg ikke.
    Men ja, hvis en prof fotograf skal tage en sådan serie udenom ejendomsmægleren til en privat person, ja så er prisen en helt anden. ;)


    Det har du nok ret i.


    Held og Lykke med salget.


    Bliver i på Møn eller...?

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G


  • Takker.


    Ja tror vi bliver her hvor der er rigtig smukt og dejligt. :D
    Ellers bliver det nok omkring Vordingborg.