hvad går der galt for edbpriser.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Hehe, tja vi har vel alle sammen et gulv ;p
    -men du har da ret, der skulle måske være lidt mere restriktioner på hvilke brancher der reklamere her på sitet - og ikke bare alle og enhver der spytter penge i kassen


    Jeg kan ikke se hvorfor de skal lave restriktioner på det, så længe det ikke er noget smuds. Vil de betale så lad dem dog. Jeg ved så ikke hvor meget salg der er i en reklame for Palles gulvservice.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Øh hvad er problemet i at de lige her faktisk har valgt og spare lidt på reklamerne?
    Jeg syntet at den nye sidde er meget mere logisk og meget pænere, ok der er nogle ting mht. brugerfladen som måske er lidt sære - men det skulle være nemt at rette.


    Problemet ligger i (For mig) at der kommer et stort hvidt område, som kunne være udnyttet LANGT bedre, hvis det ikke var for de 2 kvadratiske reklamer til højre for resultaterne


    Mit link var nok ikke det bedste ekspempel da det var forholdsvis kort.
    http://edbpriser.dk/Products/L…=&Submit.x=25&Submit.y=19
    Lig mærke til det store hvide område under reklamerne hele vejen ned. Det irretere mig, og jeg ved jeg ikke er den eneste som bliver irriteret over dette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Jeg kan ikke se hvorfor de skal lave restriktioner på det, så længe det ikke er noget smuds. Vil de betale så lad dem dog. Jeg ved så ikke hvor meget salg der er i en reklame for Palles gulvservice.


    Anders


    Hellere smuds end Komplett der prøver at prakke et 3870x2 på mig til den frække sum af 2395,-!!! WOW.
    og så bagefter skal jeg have skyldfølelse fordi de river pelsen af levende hunde i pakistan det tog bare lige toppen og så nu har jeg endt min dag med en kuglepind i øjet. UPS NU KAN JEG IKKE SE VIASAT!

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Hellere smuds end Komplett der prøver at prakke et 3870x2 på mig til den frække sum af 2395,-!!! WOW.
    og så bagefter skal jeg have skyldfølelse fordi de river pelsen af levende hunde i pakistan det tog bare lige toppen og så nu har jeg endt min dag med en kuglepind i øjet. UPS NU KAN JEG IKKE SE VIASAT!


    Der er jo ingen der tvinger dig til at købe rammene...og hvorfor river Komplett huden af uskyldige hunde :boxed:


    Personligt er jeg egentlig også ligeglad med smuds, men der er trods alt mange unge personer herinde.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Du kan sgu da bruge en adblocker


    Det er lidt svært at bruge et program jeg aldrig har hørt om før nu.. =)

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.


  • Okay newbie, læs alt hvad jeg har skrevet en gang til og slå dig hårdt i panden. Så post igen så jeg kan le mange tak :$


    Hvis du stadig ikke forstår, har jeg intet problem med at quote mig selv, nyder det.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Så en reklame for Palle's Gulv service herinde på tweak for 3 sekunder siden.


    Prøv at trykke på den.


    Du ryger ind på Mc. Donalds hjemmeside ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets


    Prøv at trykke på den.


    Du ryger ind på Mc. Donalds hjemmeside ;)


    Misvisende reklame... :rules:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Eller også er du lettere blind ;)


    De udgaver jeg har set af den har i hvert fald ikke skabt tvivl om, at det er en McD reklame. Det fremgår jo ligefrem af den :crazyeyes:


    Blind, selektivt syn eller hvad de unge nu kalder det nu om dage.
    Men hvis du virkelig havde brug for poleret gulv så ville du også føle dig snydt (lavede lige en twist på hele situationen :ph34r: :ph34r:.) jeps. :$ :$ :$

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe