Største bommert?

  • Jah, det ku sgu da være sjovt at høre hvor dumme vi nu alle engang er. Alle har vel lavet et eller andet fuldstændigt tåbeligt engang i deres liv, så vi laver en opsamling på Tweak.dk's bommerter.
    Jeg lægger ud:


    Jeg har lavet mange underlige ting i mit liv, men den jeg først kommer i tanke om, skete på mit gym her for et halvt år siden hvor jeg tændte for brandalarmen ved et uheld... :D Jeg stod foran en af de der røde glaskasser, og undrede mig over hvor hammeren var blevet af. jeg blev lidt nysgerrig og trykkede (MEGET, MEGET BLIDT) på glasset, det knækkede og alarmen gik i gang. Jeg gik ned på kontoret og fortalte hvad der var sket og jeg skulle (selvfølgelig) ind og snakke med rektor, hvor jeg fik at vide at jeg skulle betale 4000 kr fordi brandvæsnet skulle lave udrykning. 2 dage senere blev jeg kaldt ind igen, hvor jeg fik at vide at han havde fået dårlig samvittighed og han ville sætte de 4000 på skolens regning. (jeg var skide glad, for 4000 kr er mange penge for en studerende) :))


    Next ;)

  • Hmm, største bommer?


    Tjaa, ved sgu ikke hvad min største bommert er nu hvor jeg skal sidde og huske det. Men jeg kan dog huske en sjov og knap så heldig episode fra min efterskoletid :D


    Vi er nogle gutter der spiller noget CS 1.6 over LAN
    Jeg ownede dem normalt i lige det map vi spillede på det tidspunkt, men så kom jeg lige ind i en stime hvor det bare gik helt galt.
    Så sloges vi lidt udenfor vores værelser, for sjov.
    Men jeg var blevet lidt ophidset, så jeg havde brug for at sparke rigtig hård til noget.
    Jeg vælger en tilfældig væg, og vupti, størrelse 46 hul i væggen :T
    Havde ikke lige forudset at den væg var lavet af gipsplader :P - 300kr for reparation af hul.


    Så husk at vide hvad de vægge i vælger at sparke til, er lavet af :boxing:

  • Da jeg var lille (10år) legede jeg nede i gården med min bror, vi spottede så en gammel støvet bil (troede vi) og syns så det var sjovt at gå oven på bilen.. weee....
    Det viste sig så at være en pontiac firebird, og forruden knak.. og jeg efterlod et flot fodspor på køleren af bilen. DOH
    En af de andre unger i gården havde set os, og stak os så til ejeren, som var meget stor og farlig :p Kostede så lige 10k til en ny rude. :oops:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Der hvor jeg har følt mig som det største fjols i nyere tid var onsdag d. 27 februar i år.


    Jeg var på vej til læge, så selvfølgelig skulle jeg komme til skade på vej derhen. Det var nede i den gård jeg bor i. Jeg var nysgerrig og skulle holde øje med noget bagved mig, og opdagede så ikke, at jeg havde direkte kurs mod et skilt - resultatet blev, at min pande mødte en skrue med møtrik bagpå skiltet, og jeg tabte.


    Gik derfra med hul i panden nærmest formet som et V, og kunne så gå direkte til lægen og få plaster på. Arret er der desværre endnu, og forsvinder nok aldrig.


    Det blev kun værre af, at jeg nogle dage efter skulle til min mors 60 års fødselsdag, men jeg sikrede da, at de andre havde noget at snakke om :crazyeyes:

  • Freakshow, da jeg gik på HTX, var der en af mine klassekammerater, der lavede nøjagtig den samme brøler. Han fik dog ikke pengene igen :P

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Tabte i comp. PES3 og kom til at smadre controlleren ned i hans sprit nye tlf. :crazyeyes:


    Men slap da heldigvis ikk noget, så har han så smadret noget af mit engang imellem :D

  • Til sidste skoledag på HHX rendte jeg i dinglende fuldskab ned på en nærliggende offentlig strand og faldt i søvn midt på alle stenene. Dette skete ca. kl 16 om eftermiddagen, og jeg vågnede først kl. 23. Og det var så i april måned, iført kortærmet skjorte... :$ :roller:


    Om jeg blev forkølet af det? JA!!! :boxed: :)

  • jeg har vel og så et par ret pinlige.


    hvor skal vi starte :D


    har vel et par bommerter med mit hw


    kan vel godt nævne nogen


    skiftede køler på min gamle p3 600 mhz hvor skruetrækkeren smuttede "ups"


    samlede min socket a pc hvor den ikke kunne tænde. samlede den i kabinettet igen og den var død "hovsa"


    futtede et par pci kort af ved at rippe dem "ups"


    brændte en logitech mx518 af ved forkert ps2 tilslutning "merde"



    og så har jeg self dem i dagligdagen


    var ude at gå tur hvor jeg farede vildt men fandt heldigvis hjem igen "hovsa"


    sparket hul i en masse døre "pis"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Freakshow, da jeg gik på HTX, var der en af mine klassekammerater, der lavede nøjagtig den samme brøler. Han fik dog ikke pengene igen :P


    Jeg tror det er en sammensværgelse!! For at vores dejlige rektorer skal kunne få lidt extra "løn"! X( :razz:

  • Jeg vil sige at Tweaks største bummert har været, at skabe "snik snak" forummet, som er udvidelse af det klassiske off typic forum, som egentlig allerede blev påvirket af dumme og ligegyldige tråde. At skabe et Snik snak forum, som egentlig er fuldkommen uden større gavlighed virker i mine øjne, som mindre intelligent gjort.


    Synes lige jeg ville præsentere min holdning til denne del af tweak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Jeg vil sige at Tweaks største bummert har været, at skabe "snik snak" forummet, som er udvidelse af det klassiske off typic forum, som egentlig allerede blev påvirket af dumme og ligegyldige tråde. At skabe et Snik snak forum, som egentlig er fuldkommen uden større gavlighed virker i mine øjne, som mindre intelligent gjort.


    Synes lige jeg ville præsentere min holdning til denne del af tweak.


    Tjaa, man har vel hver sin holdning, jeg synes f.eks. det er et rigtig godt tiltag (: Så offtopic måske kan gå hen at blive lidt mindre snik snak og mere reel offtopic ;) heh.


    Men dummede mig lidt i dag, da jeg var nede at træne. Jeg havde ikke mine linser i og troede så jeg gik hen til min ven som jeg havde aftalt at mødes med. Jeg går så hen til ham som jeg troede var min ven, pegende med min vandflaske hen mod ham, da jeg så kommer tæt nok på ham og ka se det ikk er min ven siger jeg "Du sgu da ikke min ven!", hvorefter han svarer "Nej dét er´jeg godt klar over, men tror du kan finde din ven ovenpå". Så måtte lige undskylde med et smil og så smutte op til min ven ovenpå :b hehe..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Tjaa, man har vel hver sin holdning, jeg synes f.eks. det er et rigtig godt tiltag (: Så offtopic måske kan gå hen at blive lidt mindre snik snak og mere reel offtopic ;) heh.


    Men dummede mig lidt i dag, da jeg var nede at træne. Jeg havde ikke mine linser i og troede så jeg gik hen til min ven som jeg havde aftalt at mødes med. Jeg går så hen til ham som jeg troede var min ven, pegende med min vandflaske hen mod ham, da jeg så kommer tæt nok på ham og ka se det ikk er min ven siger jeg "Du sgu da ikke min ven!", hvorefter han svarer "Nej dét er´jeg godt klar over, men tror du kan finde din ven ovenpå". Så måtte lige undskylde med et smil og så smutte op til min ven ovenpå :b hehe..


    Haha hvor langt ude :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX
    jeg væltede engang et bord med 6 computere på til lan party :/ der skete heldigvis ingen ting med dem hehe


    OMG. Jeg ville besvime vis min stod der på 8o

  • Jeg har simpelthen ALDRIG lavet en bommert :dance:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Jeg kom sgu lige i tanke om endnu en bommert:


    Jeg var nok de 8 - 9 år gammel, og jeg var vild med at rende rundt og lege at jeg fløj i flyvemaskine.
    Så en dag havde vi vejfest og jeg rendte rundt blandt de mange biler, og pludselig ser jeg en Mercedes, jeg så kølerfiguren og jeg tænkte: "Det der er det perfekte ret til min flyver." Så jeg tog fat om den, og det gik noget vildt for sig, og før jeg vidste af det havde jeg revet den af. Jeg gik i panik og smed den ind i en hæk og nævnte det aldrig til mine forældre :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Jeg har simpelthen ALDRIG lavet en bommert :dance:


    jo har du nok du ka bare ik huske det :crazyeyes:



    ja den største bommert jeg har lavet er nok at jeg bad min ex-kærste om at for nogle år siden at ligge en pude over mit hovede da vi havde samleje, fordi jeg fik grinflip lige pluseligt, men det var for hun ik skulle se det, men det gjorde hun og hun blev sku ked af det selv om det ik var med vilje jeg kom til det, men heldigvis gik det da over efter små 5min el. mindre så var hun glad igen, da jeg forklarede hvorfor jeg lige pluselig grinede. :O


  • Og du grinede fordi? (; kom kom kom...