Hey, fandt lige denne hd trailer til Farcry 2, damn det ser fedt ud. Men umiddelbart syntes jeg grafikken minder meget om Crysis, hvad siger i ? Et spil som skal købes???
Edit: Glemte linket : http://www.gametrailers.com/player/33615.html
Hey, fandt lige denne hd trailer til Farcry 2, damn det ser fedt ud. Men umiddelbart syntes jeg grafikken minder meget om Crysis, hvad siger i ? Et spil som skal købes???
Edit: Glemte linket : http://www.gametrailers.com/player/33615.html
Crysis og Farcry er lavet af samme folk, og Farcry bygger så vidt jeg husker også på den samme engine som crysis blev lavet på
Det er en video med farcry 2 demo'en på youtube og det ser virkelig godt ud det må siges.
Jeg skal da i hvert fald have det når det kommer ud
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Crysis og Farcry er lavet af samme folk, og Farcry bygger så vidt jeg husker også på den samme engine som crysis blev lavet på
Ja det nåede jeg så også lige frem til...
Det er bare rimelig fedt at ens fjender følger efter en og virkelig prøver at dræbe en i det her spil. Samtidig skal man selv trække kugle osv ud af ens krop. Så en video hvor de selv skubbede skulderen på plads og den knase lyd det gav glemmer man ikke sådan lige.
Det ser virkelig godt ud. jeg kan især godt lide den bevægelsesfrihed og alle de individuelle tilgange til missionerne de lægger op til. Jeg er dog lidt spændt på om mit system kan trække det ordentligt
QuoteOprindeligt indlæg af Fruitloop
Det ser virkelig godt ud. jeg kan især godt lide den bevægelsesfrihed og alle de individuelle tilgange til missionerne de lægger op til. Jeg er dog lidt spændt på om mit system kan trække det ordentligt
Køb et bedre gfx, så er du da på vej
Der er sgu blevet lavet nogle ret så tunge ændringer siden det første spil.
Håber bare at MP delen kommer til at køre bedre.
Wee 50 kr. på at de laver zebra mutanter.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Wee 50 kr. på at de laver zebra mutanter.
Haha, ja det kunne være en mulighed... Men syntes det virker fucking fedt, at det foregår i afrika...
Crysis og farcry2 grafikmotoren har hvad jeg ved absolut intet med hinanden at gøre. Og mener også de har sagt at der ikke vil være nogen mutanter, aliencrap osv med. Men det får vi vel at se, tror det blir et fedt spil !
Noxon har ret det er slet ikke den samme engine. Ubisoft har lavet en ny engine der hedder Dunia.
I følge wiki, så er der kun 2-3 procent brugt fra CryEngine2.
QuoteOprindeligt indlæg af Darkraver109
Køb et bedre gfx, så er du da på vej
Ja det bliver nok enden på det
Crytek lavede FarCry.
Ubisoft udgav FarCry.
Ubisoft gik fra Crytek og tog navnet FarCry med dem.
Crytek laver Crysis med en ny engine kallet Cryengine 2.
FarCry blev lavet på Cryengine.
FarCry 2 bliver lavet af ubisoft ikke af Crytek som "ejer" cryengine 1 og 2.
D.v.s. at FarCry 2 og Crysis ikke bruger samme engine!
Hvornår er det det skulle komme?
Troede det var i slutningen af april