R.I.P Jakob!

  • Skrækkeligt, men i det mindste godt for familien og venner at han blev fundet :(

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja RIP. Gudskelov er der dog kommet en afklaring for forældrene om hvad der er sket deres søn..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Hvad kan familien bruge det til!
    Kan du ikke prøve at vise lidt respekt. Vil du have opmærksomhed på Congo, så opret en tråd om emnet!


    Han vil nok vise at der er for er stor forskel på menneskeliv

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen


    Han vil nok vise at der er for er stor forskel på menneskeliv


    alt liv er vigtig for vores ve og vel... mennesker er også dyr og dyreliv er mindst ligeså vigtige
    ikke for at lyde som en eller anden hippie der er langt ude at svømme på stoffer, bare ren logik


    men han skal da RIP...


    men kom nu da aviser... det er sq da en rimelig depri verden vi får klasket i hovedet hver dag, folk dør, det er naturligt og der behøves ikke at gøres et kæmpe nummer ud af det hver gang...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • De skal jo tjene penge :rolleyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Surt


    http://jp.dk/arkiv/?id=1239868&eceExpr=krig&eceArchive=o


    ... :ph34r:


    Jeg var i Zambia for nogle år siden og oplevede floden nordpå der løber fra Congo og ind i Zambia.. de lokale kalder den for dødens flod fordi at guerillaen dumper lig fra deres masseudrydelser i floden i stedet for at grave dem ned.. de flyder så med strømmen ind i Zambia hvor de samler dem på og giver dem en begravelse... Jeg så fysisk ikke selv ligne da vi ikke var pracist på opsamlingspunktet.. men det var ikke svært at forstille sig og stemningen i granselandet til Congo er bestemt ikke hvad jeg vil kalde optimistisk.. Folk i Zambia frygter at krigen i Congo på et tidspunkt flyder over deres granser og de har rigligt at kæmpe med i forvejen da de jo er et af verdnens fattiste lande.. måske det fattigste...


    Men rip til Jakob...


    MvH Fed7haS

  • R.I.P Jakob

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().


  • Al repspekt for problemer i diverse lande, men jeg har svært ved at forholde ´mig til noget der sker mange tusind kilometer væk. Der er ballade overalt i denne efterhånden skod verden. Jeg fokusere i denne tråd på Jakob, så udvis gerne denne respekt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Al repspekt for problemer i diverse lande, men jeg har svært ved at forholde ´mig til noget der sker mange tusind kilometer væk. Der er ballade overalt i denne efterhånden skod verden. Jeg fokusere i denne tråd på Jakob, så udvis gerne denne respekt.


    Enig! Med lidt mere respekt var verden lidt bedre.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • r.i.p.


    Gad vide hvordan det gik til at han endte hvor han endte.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Hvad kan familien bruge det til!
    Kan du ikke prøve at vise lidt respekt. Vil du have opmærksomhed på Congo, så opret en tråd om emnet!


    Som om familien sidder og læser tweak tråde i håb om at finde tråde som disse..