Hip hop, og hængerøv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    Tja altså, jeg respektere selvfølgelig din holdning og jeg deler næsten holdning med dig - dog holder jeg det for mig selv og mine nærmeste.


    Syntes det er for mærkeligt at oprette en tråd om hvem du ikke kan li' og hvad du ikke kan fordrage. Der er sikkert et par stykker herinde, som render rundt i hængerøv (ikke mig), som sikkert læser det, og tolker det ved at føle de ikke er velkommen her på sitet, selvom de bidrager til sitet. Dette er et community-forum, og imo, burde der være plads til alle, uanset religion, tøjstil og i den dur - uden der skal grines eller peges fingre af dem, selvom du ikke retter dig imod nogle personligt.


    Og mere tid gider jeg sgu ikke at bruge i den her topic.

    Ååårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :) (Driller )
    syntes et eller andet sted dit indlæg er en smule underlig, denne tråd har så absolut intet og gøre med hvem jeg kan li, og ikke kan li, jeg kender flere der rendt rundt i nævnte beklædning, og tro mig, de bliver drillet bravt hver gang jeg kan komme afsted med det, de vælter dog ik om på ryggen og begynder og græde, eller føler sig uvelkommen, de driller såmend bare igen med noget andet, jeg peger ik fingre a folk, jeg råber ikke efter folk, og jeg slår fisme heller ik på folk pga deres beklædnings vaner..
    hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem... så tager vi hele diskution omkring bukser i sokker, burka balder, og omtalte emne i denne tråd :)
    Betaboy, op med humøret :cheers:
    (P.S: Er både glad og stolt over du brugte lidt a din kostbare tid i min tråd, virtual flødebolle på vej til dig :clap:

  • Jeg er heller ikke just til hængerøv.. Det ser latterligt ud, specielt nu da det ikke er damerne som går i det. Det fremmer sgu ikke appetiten at se fyres underdrenge, og ikke mindst brevsprækken.. Føj.. Så heller dette syn:
    [Blocked Image: http://growabrain.typepad.com/photos/uncategorized/hot_pants_.jpg]
    :clap:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Der findes også folk der går ud offentligt i joggingbukser, selvom de kun hører til i en sportshal.


    må man ikke jogge udenfor ? :T - man behøver vel ikke at iklæde sig spandex hvis man vil løbe en tur ? - Det er da max ugly :crazyeyes:

  • Ja det er faktisk rigtigt.. Jogging/træningsbukser er på det seneste blevet meget populære, og det lidt sjove ved det er at de typer som engang imellem går rundt i dem, andre dage er topstylet. Personligt kunne jeg aldrig finde på at gå i træningsbukser i f.eks. skolen medmindre jeg har en flere timer lang prøve forand mig.


  • Er total enig med dig. men nu er jeg jo også en gammel knark med 10 ekstra år på skammelen. :))
    Med råddent ser det ud engang imellem. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Der er to slags hængerøve imo:


    Dem hvor folk har dem på under røven, selvom det faktisk ikke rigtig er hængerøvsbukser.
    [Blocked Image: http://static.flickr.com/133/382559120_78925c3e63.jpg]


    Dem hvor bukserne faktisk sidder som de skal, men hvor lommerne sidder langt nede bl.a.
    [Blocked Image: http://images.craveonline.com/article_imgs/Image/HieroJeans_p.jpg]


    Jeg ved godt hvad jeg ville vælge i hvert fald.. :ph34r:


  • Klart de sidste, de ser okey ud de andre ser da rådne ud helt ærligt. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR
    Ååårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :) (Driller )
    syntes et eller andet sted dit indlæg er en smule underlig, denne tråd har så absolut intet og gøre med hvem jeg kan li, og ikke kan li, jeg kender flere der rendt rundt i nævnte beklædning, og tro mig, de bliver drillet bravt hver gang jeg kan komme afsted med det, de vælter dog ik om på ryggen og begynder og græde, eller føler sig uvelkommen, de driller såmend bare igen med noget andet, jeg peger ik fingre a folk, jeg råber ikke efter folk, og jeg slår fisme heller ik på folk pga deres beklædnings vaner..
    hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem... så tager vi hele diskution omkring bukser i sokker, burka balder, og omtalte emne i denne tråd :)
    Betaboy, op med humøret :cheers:
    (P.S: Er både glad og stolt over du brugte lidt a din kostbare tid i min tråd, virtual flødebolle på vej til dig :clap:



    Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieRÅåårh far's lille musling, nys nys, havde man meget av i hovedet da man stod op idag.. små gule pletter på lagnet :)


    Tillykke! Du tæt på max i mit helt egen idiot-o-meter


    ||--------------|---||
    Lidt - - - - - - - MAX


    Du må da være lidt blind eller ekstrem dum, siden du ikke kan se du peger af fingre andre, samtidig sidder og flaber dig overfor mig. Fjols.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR
    hvis der er nogen herinde der føler sig stødt, og uvelkommen pga mit indlæg, så skriv endelig i tråden, også hvis der nogen der mener jeg er ude efter dem


    Og hvad fanden tror du selv? Tror du der er nogle som render rundt med den slags tøj, gider at svare i den her tråd? IKke så længe du sidder og griner af dem.



    I de blindes rige er den enøjede konge, som man siger.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"


  • Lige præcis.
    Det var den øverste slags jeg mente i mit indlæg.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    må man ikke jogge udenfor ? :T - man behøver vel ikke at iklæde sig spandex hvis man vil løbe en tur ? - Det er da max ugly :crazyeyes:


    HØRT!!


    holder mig til mine joggingbukser, når der løbes ...

  • BETABOY ..


    Jeg ska være den første til at indrømme, jeg er både blind, grim dum, og evnesvag, jeg halter fælt, har hareskår, og en bums på den ene balle.. og min cykel er ved og ruste fra hinanden..


    på trods a disse ubehagelig ting, har jeg eget hus, og en hamrende dejlig kone..
    sæt du dit idiot meter op på max, det er blevet et personlig korstog for mig at nå derop nemmerlig :dance:


    Have a nice day m8 :cheers:

  • Hvis det er at folk de vil gå med buskerne ned under anklerne, så lad dem gøre det. men så skal de så også lide acceptere at vi må sidde og grine af dem. På den anden side må de også godt grine af mig og mine bukser, jeg ved bare at jeg ikke ligner en idiot der blotter sin røv. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Hvis det er at folk de vil gå med buskerne ned under anklerne, så lad dem gøre det. men så skal de så også lide acceptere at vi må sidde og grine af dem. På den anden side må de også godt grine af mig og mine bukser, jeg ved bare at jeg ikke ligner en idiot der blotter sin røv. :D

    hahahaha :) lige nøjagtig, folk ska da gå i hvad de har lyst til... jeg ligner helt 100 heller ik en mode dronning når jeg ska ned til min båd i waders

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR

    hahahaha :) lige nøjagtig, folk ska da gå i hvad de har lyst til... jeg ligner helt 100 heller ik en mode dronning når jeg ska ned til min båd i waders


    Du kan jo prøve at skabe en ny mode, så ser du skide smart ud når du skal ud og fiske. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR

    hahahah ja små ternede baglommer i knæhøjde i mine waders, lyserød fiskestang med ringklokke og ølholder, nitte halsbånd, og mexicaner hat


    Før det ud i verdenen :9xo :clap: