Indlæg af MrFlash

    Fordelen ved vista er at du får skiftet alt dit hardware ud til nyt som der er lavet drivere til.
    Og du får opdateret alt dit software, for glem alt om at bruge det du havde til XP.


    Og så ser det jo smart ud med alt det aero og andet tingel tangel


    Jeg håber der kommer et opgraderingstilbud til XP

    Jeg har HP DV6627eo bærbar i serien DV6000 med Vista home premium


    Den er et halvt år gammel og med inbygget webcam som jeg så ville prøve i Live messenger.
    Men når man gør det så lukker den messenger ned.


    Jeg har søgt på google og fandt at det var et meget kendt problem på HP maskiner, men kunne ikke finde en løsning der virker.


    Jeg fandt at flere havde kontaktet HP's support med problemet, og fik at vide de skulle teste cameraet i Quickplay, og hvis det virker der, vil di ikke gøre mere ved det. Mit camera virker i Quickplay, men det er i messenger jeg skal bruge det.
    Der skulle være lignende problemer med Skype. Mit gæt er at HP har lavet en driver der virker med deres egne programmer, men ikke understøtter tredjeparts programmer som Skype og Messenger.
    Jeg har også testet med et overvågningsprogram, som heller ikke kan finde cameraet.


    Er der nogen her inde der arbejder for HP, eller har et løsningsforslag, for det lyder ikke som om de har tænkt sig at gøre noget for at finde en løsning, de sender skylden til MS selvom det kun er på HP maskiner det sker.


    Har testet på et par Acer maskiner, med ca. samme specs, og der virker fint.


    Kan det være rigtigt at de bare kan frallægge sig ansvaret på den måde?


    PS: var ikke sikker på om det skulle postes i hardware eller software

    Kan mugligvis være du skal redigere i registreringsbasen


    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11 CE-BFC1-08002BE10318}
    (pas på de er næsten ens de værdier du finder derinde, det skal være den der hedder E965)


    Fjern de koder der er sat med "upper filter" og "lower filter", skal lige siges det er på eget ansvar, og en fordel at lave en export først, men det skulle have hjulpet andre med samme problem.


    Mugligvis findes kun en af dem, så prøv at slette den ene.
    efter genstart skulle dit drev være synligt

    Du glemmer at nævne at det samtidig medfører at bukersen dermed slæber hen af jorden, også selvom det er regnvejr, og så ved vi alle hvordan de kommer til at se ud.
    Man kan samtidig undre sig over at mærkevarefabrikanter laver bukser hvor lommen er monteret i knæhøjde, det er nok dem de gerne vil ligne når de klæder sig sådan.


    Det er vel ikke anderledes end da vi var unge, den gang var det bare trompet og gullerodsbukser.


    Jeg kan kun give jer ret i at de ser tåbeligt ud, men de skal jø prøve grænser ligesom vi gjorde.
    Da jeg var i den alder, kunne mine forældre, og andre på deres alder, ikke forstå at man skulle klæde sig som man hjorde, og allerede der tænkte jeg, hvordan mon det bliver når det er mig der er den gamle.

    Minder lidt om fødevarebutikker.
    Når man står og mangler akut giver man gerne lidt mere, det ser ud til at det er det han lever af, og det er vel i orden, ellers køb et andet sted.

    det burde være muligt at finde en der sælger den dyrere.


    men hvorfor ikke en fjernbetjent afbryder der lukker for alt når du trykker på knappen, når du nu vil slukke.


    man kan også slukke gruppen på eltavlen for at være helt sikker, det plejer at virke 100%

    Hvis de sætter en sådan begrænsning for at garantien dækker, ville jeg ikke overveje ret længe at finde noget andet, det svarer jo til hvis man køber en ny bil, og de 3 cylindre virker ud af 4. (groft sagt) men man kan da ikke levere et produkt der ikke er i orden og sige at det skal man leve med.


    Jeg var ikke klar over at der er forskel, afhængig af mærke, men er da rart at se at du er informeret om det inden du har handlet.


    Vil huske det til den dag det bliver min tur i junglen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Grimt... Jeg får ondt i øjnene af at se på det sorte der :P


    jeg kan nu godt lide sorte sider, bare synd det kun er på forsiden de har det

    Jeg ville købe en NEC


    De æder det hele, og det dem der udvikler til de kendte mærkevareleverandører.
    Har selv haft et par stykker, uden problemer.