Hvem skal på Festival? (Roskilde?)

• Ja der er vel sikkert nogen af jer som skal ud i det danske land rundt til festival(er) :) Vi(mig og vennerne) overvejer selv Roskilde festival igen i år, efter successen sidste år :)) Jeg glæder dog lidt her til d. 16 apil, da de offentligører alle de sidste navne. Jeg synes ærlig talt ikke programmet tiltaler mig særlig meget i år (indtil videre) desværre :( Nogen rygter om hvem de sidste bands / musikere er ? Jeg krydser selv lidt fingre for fx Kashmir, D.A.D eller AC/DC ( der er ingen lov for urealistiske drømme jo :)) )

EDIT: Ork hvordan editer jeg afstemningen, 'Andet' er åbenbart ikke kommet med

Hov lol, nej var godtnok meningen den sku være her i 'Musik forummet' :O

• Flyttet til Film & Musik, går ikke ud fra tråden skulle ligge i Foto & Grafik forummet :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Ville mega gerne med til Roskilde, men har sku nok for mange planer i sommeren til at det kan lade sig gøre. :) Det må blive 2009 istedet.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Skanderborg!!! :D
    Vi er 4 drenge der tager afsted, partout, i telt :dance:

Og nøøøøøøøj der kommer de fede navne indtil videre :D Lenny Kravitz, Kaiser Chiefs, Nightwish, Kashmir, Suspekt, Volbeat, Magtens Korridorer, Pretty Maids osv :D

Fuuuuuuck jeg glæder mig :)) :))

• SKANDERBORG - det giver sig selv :)

Har boet ca. 10 år i skanderborg sammen med mine forældre og har nu været afsted siden 2001. Billetten er købt og hænger på væggen og venter.

Det eneste der mangler er en tur til tyskland + en reperation af vores gamle villatelt :D Hold da helt fast jeg glæder mig meget allerede nu.

afterskibar, ti'er bar fra kl 10-14, krocket osv osv - WEEE

nå ja også kommer der også noget godt musik år :)

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Skanderborg!!! :D
    Vi er 4 drenge der tager afsted, partout, i telt :dance:

Og nøøøøøøøj der kommer de fede navne indtil videre :D Lenny Kravitz, Kaiser Chiefs, Nightwish, Kashmir, Suspekt, Volbeat, Magtens Korridorer, Pretty Maids osv :D

Fuuuuuuck jeg glæder mig :)) :))

hehe ultroligt hvor enige vi er :D skal dog ikke i hotelt lige med det samme - sølund camping YES sir det bliver fedt.

Mvh Stubkier

• Ahh ja, tysklandsturen :D Der skal lige hentes proviant til 5-6 dage i skoven :D

Oprindeligt indlæg af Stubkier

hehe ultroligt hvor enige vi er :D skal dog ikke i hotelt lige med det samme - sølund camping YES sir det bliver fedt.

Mvh Stubkier

Vi skal dog heller ikke bo på hotelt :D Vi slæber et gammelt 4-mands telt med, dekorerer det med diverse ting og sager, og så har vi et ritual med at vi pisser på det og lader det stå :D (Når vi tager hjem selvfølgelig :$ )

• No money, no music.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Hvis Tenacious D kommer til Roskilde, så gør jeg også! :clap:
    Håber rygterne taler sandt, så glæder mig her til den 16. :D

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Hvis Tenacious D kommer til Roskilde, så gør jeg også! :clap:

Woot er der snak om det? Hvis de kommer ska jeg fandme afsted!

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Hvis Tenacious D kommer til Roskilde, så gør jeg også! :clap:

GIEF! Tenacious D er looooooooooooooove <3<3<3<3

• Vi var et par gutter der tog til Kløften Festival i Haderselv sidste år, det endte dog mest i druk og næsten ingen musik. Vi kommer dog nok ikke af sted i år, da det ramler ind med dimission og sådan noget pjat :(

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Der går også rygter om Offspring på Roskilde, og så spiller Kiss jo i København i løbet af festivaldagene, så hvem ved :)

Desværre er AC/DC lukket, de spørger dem som det første hvert år, deres manager har efterhånden et standardsvar hver gang :)

Wow det kunne være fedt, og især Tenacious D. Trist nok med AC/DC, det kunne være så åndssvagt fedt :)
    Kan se de har valgt at bruge billetlugen.dk til at sælge billetterne igennem. Nogen der ved om det så stadig er muligt at sælge billetten, hvis man skulle fortryde i sidste øjeblik.

Taget fra billetlugen;

' For at opnå den størst mulige sikkerhed bliver billetten udstedt til dig personligt. Du har kun krav på at komme ind til arrangementet, såfremt du kan identificere dig. Det er derfor vigtigt, at du altid medbringer billedlegitimation (pas, kørekort, Dankort eller lignende). '

• Hvis AC/DC spiller på Roskilde løber jeg nøgen ned af ringevejen af ren og sker lykke!

Jeg tror du skal vise ID når du skal ind til arrangementet, men jeg er ikke sikker. Jeg fandt først ud af det da jeg modtog min billet. Så jeg håber lidt på der kommer flere bands efter min smag i morgen.

Hvem tror i åbner Orange? Dúné, L.O.C., Alphabeat eller Spleen United ville alle være gode bud.

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Hvis AC/DC spiller på Roskilde løber jeg nøgen ned af ringevejen af ren og sker lykke!

Jeg tror du skal vise ID når du skal ind til arrangementet, men jeg er ikke sikker. Jeg fandt først ud af det da jeg modtog min billet. Så jeg håber lidt på der kommer flere bands efter min smag i morgen.

Hvem tror i åbner Orange? Dúné, L.O.C., Alphabeat eller Spleen United ville alle være gode bud.

Alle billetter bliver scannet ved indgangen til Roskilde Festival for at sikre, at de er ægte og gyldige. Navnet på billetten er alene en sikkerhedsforanstaltning, hvis der skulle opstå problemer med stregkoden. Du kan derfor godt videresælge din billet, hvis du gør det til samme pris som du har købt den til (inkl. gebyr) eller mindre.

Synes bare aldrig jeg havde set det med navn på billet , derfor jeg var lidt i tvivl :) Uha, nu må det godt blive onsdag snart!