telefonfis - finde nummer?

• Hej.

For en lille måneds tid siden var der en pige der ringede til mig, og lavede noget telefonfis. Det var egentlig meget sjvo telefonfis :clap:
    Anyway hun ringede lige nu her, og jeg genkendte hendes stemme, så det virkede ikke så godt for hende. Begge gange ringede hun fra tilbageholdt nummer, og kunne bare godt tænke mig at vide hvem hun er. Er der bare INGEN måde at finde ud af det på? Kender vel selv svaret, men forsøg værd er det vel..

• Prøv at ring til dit telefon selskab...

Men hvis hun ikke vil sige hvem hun er, så tror jeg heller ikke hun vil give dig den information. imo.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Oprindeligt indlæg af Raptorrockwool
    Du kan kun få nummeret ved at lave en politi anmeldelse.

Lige præcis.

Edit: Tror så bare desværre ikke at Politiet vil lave en anmeldelse på så lidt som uskyldig telefonfis, et par gange - også selvom det er irriterende.

• Hader når folk bruger tilbageholdt, især hvis man venter et vigtigt opkald :crazyeyes:
    Men ja, da jeg selv søgte svar på spørgsmålet måtte jeg også erkende at det umuligt.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Lige præcis.

Edit: Tror så bare desværre ikke at Politiet vil lave en anmeldelse på så lidt som uskyldig telefonfis, et par gange - også selvom det er irriterende.

Det er ikke politiet der bestemmer det. det er dig. de bestemmer så om den skal syltes de næste 100 år.
    Man får dog ikke telefon nummeret. men politiet laver en venlig opringning og fortæller de skal stoppe det pjat. På et tidspunkt var der en fax der ringede forældrene op kl 3 om natten over et godt stykke tid. Det fik politiet stoppet. så det har en privotet.

Oprindeligt indlæg af Object

Kraftedeme da godt nok alligevel vinder-indlægget her til aften :clap:

Jeg har skam ikke tænkt mig at "bræge" om noget som helst. ;)

Men på Tweak er der ingen der gider at se på spam, uanset hvilken sektion vi er i.

Derfor kan I 2 nu passende tænke over jeres opførsel på Tweak, de næste 14 dage...

• pwned <----- posthunt.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• "Must resist.. hahaha, så kunne maelstrom og object lære det :)) "

Topic, synes også det er pisse irreterende når der bliver ringet fra hemmeligt nummer og folk laver telefonfis, specielt hvis man kan genkende stemmen, men bare ikke helt kan sætte ansigt på :P Så har man jo ikke mulighed for at lave lidt payback efter et stykke tid :P

• Sgu mere irriterende når der bliver lavet telefonfis, og man kan høre hvem det er, man siger det til dem, og så bliver de ved alligevel.. :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Hvis der er nogen der laver telefonfis med min mobil eller lignende siger jeg bare at jeg ikke har tid og de må ringe igen om en time, hvis de så ringer igen får de bare den samme besked.

Oprindeligt indlæg af Firedog
    jeg plejer at spille med på telefon fisen.. og så plejer det at være dem der ligger på til sidst fordi de ikke kan holde masken :P

Word! Havde en som ringede til mig den anden aften fra Faxekondi Danmark, spurgte ham om det ikke var lidt sen at ringe, klokken var vel kvart over 10 om aftenen, jo det vidste han godt, men han havde lige et par spørgsmål. Jah, hvad fanden tænkte jeg, så spurgte han mig om jeg ville have farvestofferne tilbage i faxe kondi, øøøh, det havde jeg da ikke lige tænkt over, nå men så havde han da lige et spørgsmål mere, har du nogensinde onaneret ned i en faxe kondi flaske, ja, det har jeg da tit gjort, svarede jeg ham, nå hvor tit? et par gange om ugen??? Nej det var nok mere på daglig basis. så flækkede han af grin og smækkede på. Omg. Hvis der ikke skal mere til at more folk, så har man sku da ikke for mange brikker at flytte rundt med... :crazyeyes:

• Jeg har allerede fundet løsningen;

Lad være med at tage telefonen, når nogen ringer med hemmeligt nummer.

- det virker fortrinligt, og er opkaldet vigtigt, ringer de nok igen :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]