telefonfis - finde nummer?

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Jeg har allerede fundet løsningen;

Lad være med at tage telefonen, når nogen ringer med hemmeligt nummer.

- det virker fortrinligt, og er opkaldet vigtigt, ringer de nok igen :)

Hvad mener du egentlig? Du kan jo så aldrig vide om det er de samme der ringer tilbage 2. eller 3. gang? For der ringer de også med hemmeligt nummer...

Og hvad hvis det er politiet, hospitalet, din bank, eller nogen helt fjerde som ringer med en vigtig besked?

Afsindigt dårlig idé, hvis jeg skal sige min ærlige mening om den taktik.

• Jeg tager altid telefonen selvom det er hemmeligt nummer, hvis det er folk der prøver at lave spas med mig, så får jeg bare vendt det om så det er mig der laver spas med dem, der er afsindigt sjovt :clap:

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Hvad mener du egentlig? Du kan jo så aldrig vide om det er de samme der ringer tilbage 2. eller 3. gang? For der ringer de også med hemmeligt nummer...

Og hvad hvis det er politiet, hospitalet, din bank, eller nogen helt fjerde som ringer med en vigtig besked?

Afsindigt dårlig idé, hvis jeg skal sige min ærlige mening om den taktik.

Tjaaaah. Hvis det er så vigtigt så er telefon svareren jo opfundet. Eller også kan det være de overvejer, at de måske skulle prøve at ringe fra et normalt nummer. Heller ikke alitd jeg gider tage den på hemmeligt nummer, men så ringer personen sgu næsten altid igen med et nummer senere.

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Oprindeligt indlæg af TheSnake

Tjaaaah. Hvis det er så vigtigt så er telefon svareren jo opfundet. Eller også kan det være de overvejer, at de måske skulle prøve at ringe fra et normalt nummer. Heller ikke alitd jeg gider tage den på hemmeligt nummer, men så ringer personen sgu næsten altid igen med et nummer senere.

Præcis ;)..

Er det vigtigt, ligger de en besked på telefonsvaren, smidder en SMS eller noget helt tredje :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Præcis ;)..

Er det vigtigt, ligger de en besked på telefonsvaren, smidder en SMS eller noget helt tredje :)

Det kan man selvfølgelig godt være heldig med at de gør - Men hvorfor gøre det så besværligt? Hvad kan der ske ved at tage imod et hemmeligt opkald?

Når jeg fx ringer ud til folk fra mit job, ringer jeg altid med hemmeligt nummer - Ikke fordi jeg vil være hemmelig, men fordi opkaldene kører igennem et større telefonanlæg, så det kan ikke slåes fra.

Det kan man selvfølgelig godt være heldig med at de gør - Men hvorfor gøre det så besværligt? Hvad kan der ske ved at tage imod et hemmeligt opkald?

Når jeg fx ringer ud til folk fra mit job, ringer jeg altid med hemmeligt nummer - Ikke fordi jeg vil være hemmelig, men fordi opkaldene kører igennem et større telefonanlæg, så det kan ikke slåes fra.

Netop. Der er godt nok rigtig mange firmaer der har det sat op sådan. Jeg kender mange piger som ikke tager telefonen de tilfælde. Men jeg kender godt nok også mange der ikke bruger tefonsvarere overhovedet. Hvis jeg skal ringe til nogen fra jobbet og fortælle dem noget for deres skyld ringer jeg hellere igen et par gange end jeg lægger en besked.
    Jeg får godt nok næsten aldrig telefonfis. Om det så er fordi de folk der har mit nummer er nogenlunde voksne skal jeg dog ikke kunne sige.

Oprindeligt indlæg af Prectar
    "Must resist.. hahaha, så kunne maelstrom og object lære det :)) "

Topic, synes også det er pisse irreterende når der bliver ringet fra hemmeligt nummer og folk laver telefonfis, specielt hvis man kan genkende stemmen, men bare ikke helt kan sætte ansigt på :P Så har man jo ikke mulighed for at lave lidt payback efter et stykke tid :P

Prøv at slikke lidt mere røv, hvis du kan? Eller har du opnået maksimum? Sikke noget lort du lukker ud egentlig.

Mikkel har "lige" overtrådt administratorenes egen opsatte regler, fordi at han følte sig trådt over tæerne. Meget voksent Mikkel, virkelig. :roller:

Farvel. ;)

[Blocked Image: http://ganjataz.com/smileys/01-grayball/images/wave.gif]

Haha nice :D

Det er sgu det mest irriterende når man godt kan høre hvem det er som ringer til en, og så bliver de pisse sure når man siger det til dem dagen efter :D

I dag blev jeg ringet op af en som spurgte hvornår jeg kom efter nogle pizza'er :D

Jeg har allerede fundet løsningen;

Lad være med at tage telefonen, når nogen ringer med hemmeligt nummer.

- det virker fortrinligt, og er opkaldet vigtigt, ringer de nok igen :)

ja det plejer da at virke for mig.

for jeg tager aldrig telefonen når det er hemmeligt nummer