Penge tilbage fra Skattefar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    har lige kigget på Skat.dk og min årsopgørelse var allerede klar og jeg får hele
    12.925kr. tilbage :)


    øh...jamen tillykke.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Noget at oprette en tråd for?


    kan ikke se den er mindre ligegyldig end alt det andet l... der bliver oprettet i off topic ?



    misundelse er en grim ting :)

  • MISUNDELSE...


    ja bare det var mig for skulle min gamle compaq fandme få en ordenlig afløser. end den toshiba jeg har bestemt mig for at købe

  • Og 10.400 tilbage her :dance: .


    Og til alle jer andre som ikke har andet til tråden end "øøøøhhh.."
    Ta jer sammen.. Den tråd kommer hver eneste år.


    EIDT:
    Overvejde kort et nyt GFX og ny CPU, men man må vel hellere være fornuftig og skyde pengene ind på lånet til bilen :rolleyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok.... Tilykke...


    Kan du sige hvorfor du har skrevet tråden....


    Kan du sige hvorfor du har skrevet det her indlæg, eller mange af dine andre indlæg? Du er næppe den rigtige til at kaste den første sten ;)




    Det er efterhånden en tradition, at der bliver oprettet sådan en tråd her hvert år, og i år var det så Cyclups der kom først. Er der nogen der har et problem med tråden, så kan de jo passende holde sig væk fra den.


    Jeg må nøjes med 225 kr. tilbage, men det er bedre end at skulle af med penge :D

  • HVERT år glemmer jeg hvor min kode er, HVERT år bestiller jeg en ny. Jeg bliver snart sindsyg! :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Så... Undskyld.


    Men tror ikke jeg har set den før.
    (tror heller ikke at jeg var bruger til denne tid sidste år.)


    -FredeK

  • Jeg er blevet den lykkelige ejer af 5357 danske kroner :cheers:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Jeg skal desværre have omkring 1700 kr tilbage i skat i år. Plejer at være meget god til at ramme omkring de 0 kr, men den er desværre ikke gået denne gang.


    IMO er man idiot hvis man med vilje betaler alt for meget i skat og så får f.eks 10.000 kr tilbage. Det gør det ikke bedre hvis man ikke gør det med vilje, for så er man jo bare inkompetent :crazyeyes:


    Burger - tillykke, det er sådan at det skal være :9xo


  • Så er det nok derfor du ikke har set den før, skal du se.


    Ingen penge tjent, ingen penge tilbage i skat :D Der går lige lidt tid før jeg hopper på den vogn. Forhåbentlig ikke for længe dog.

  • Personligt villejeg helst skulle betale en formue i ekstra skat. Det betyder nemlig at man har tjent meget mere end forventet :clap:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Personligt villejeg helst skulle betale en formue i ekstra skat. Det betyder nemlig at man har tjent meget mere end forventet :clap:


    Anders


    hehe ja sådan kan man jo også se på det :)) - men det bedste er jo trods alt at virkeligheden lever op til ens forventninger ;) - med lidt øvelse så kan man jo godt forvente nogenlunde hvad man kommer til at tjene ;)