har lige kigget på Skat.dk og min årsopgørelse var allerede klar og jeg får hele
12.925kr. tilbage

Penge tilbage fra Skattefar
-
-
Oprindeligt indlæg af Cyclups
har lige kigget på Skat.dk og min årsopgørelse var allerede klar og jeg får hele
12.925kr. tilbageøh...jamen tillykke.
Anders
-
Noget at oprette en tråd for?
-
Oprindeligt indlæg af bublegum
Noget at oprette en tråd for?kan ikke se den er mindre ligegyldig end alt det andet l... der bliver oprettet i off topic ?
misundelse er en grim ting
-
Ok.... Tilykke...
Kan du sige hvorfor du har skrevet tråden....
-
MISUNDELSE...
ja bare det var mig for skulle min gamle compaq fandme få en ordenlig afløser. end den toshiba jeg har bestemt mig for at købe
-
Har vi ikke sådan en tråd her hvert år??
Men jeg kan desværre ikke få mit oplyst endnu
-
Og 10.400 tilbage her
.
Og til alle jer andre som ikke har andet til tråden end "øøøøhhh.."
Ta jer sammen.. Den tråd kommer hver eneste år.EIDT:
Overvejde kort et nyt GFX og ny CPU, men man må vel hellere være fornuftig og skyde pengene ind på lånet til bilen -
Oprindeligt indlæg af fredek
Ok.... Tilykke...Kan du sige hvorfor du har skrevet tråden....
Kan du sige hvorfor du har skrevet det her indlæg, eller mange af dine andre indlæg? Du er næppe den rigtige til at kaste den første sten
Det er efterhånden en tradition, at der bliver oprettet sådan en tråd her hvert år, og i år var det så Cyclups der kom først. Er der nogen der har et problem med tråden, så kan de jo passende holde sig væk fra den.
Jeg må nøjes med 225 kr. tilbage, men det er bedre end at skulle af med penge
-
HVERT år glemmer jeg hvor min kode er, HVERT år bestiller jeg en ny. Jeg bliver snart sindsyg!
-
Oprindeligt indlæg af Exxon
HVERT år glemmer jeg hvor min kode er, HVERT år bestiller jeg en ny. Jeg bliver snart sindsyg!Prøv med digital signatur
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Kan du sige hvorfor du har skrevet det her indlæg, eller mange af dine andre indlæg? Du er næppe den rigtige til at kaste den første sten
Det er efterhånden en tradition, at der bliver oprettet sådan en tråd her hvert år, og i år var det så Cyclups der kom først. Er der nogen der har et problem med tråden, så kan de jo passende holde sig væk fra den.
Jeg må nøjes med 225 kr. tilbage, men det er bedre end at skulle af med penge
Så... Undskyld.
Men tror ikke jeg har set den før.
(tror heller ikke at jeg var bruger til denne tid sidste år.)-FredeK
-
Jeg er blevet den lykkelige ejer af 5357 danske kroner
-
Jeg skal desværre have omkring 1700 kr tilbage i skat i år. Plejer at være meget god til at ramme omkring de 0 kr, men den er desværre ikke gået denne gang.
IMO er man idiot hvis man med vilje betaler alt for meget i skat og så får f.eks 10.000 kr tilbage. Det gør det ikke bedre hvis man ikke gør det med vilje, for så er man jo bare inkompetent
Burger - tillykke, det er sådan at det skal være
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Så... Undskyld.
Men tror ikke jeg har set den før.
(tror heller ikke at jeg var bruger til denne tid sidste år.)-FredeK
Så er det nok derfor du ikke har set den før, skal du se.Ingen penge tjent, ingen penge tilbage i skat
Der går lige lidt tid før jeg hopper på den vogn. Forhåbentlig ikke for længe dog.
-
Betalte da nogle tusinde i skat sidste år, men tror ikke jeg kommer hverken til at gi' eller få nogle penge.
-
11.290kr til mig... sweet
Så behøves jeg ikke låne penge i banken
-
Personligt villejeg helst skulle betale en formue i ekstra skat. Det betyder nemlig at man har tjent meget mere end forventet
Anders
-
Oprindeligt indlæg af dna
Personligt villejeg helst skulle betale en formue i ekstra skat. Det betyder nemlig at man har tjent meget mere end forventetAnders
hehe ja sådan kan man jo også se på det
- men det bedste er jo trods alt at virkeligheden lever op til ens forventninger
- med lidt øvelse så kan man jo godt forvente nogenlunde hvad man kommer til at tjene
-
Tillykke - altid rart med lidt ekstra penge oven i hatten.