PC Headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Kan godt være du ikke forstår det. Men sådan har jeg det med dét.


    Sennheiser ved man hvad er. Hvis man skal have et ordenligt pc headset, så skal det være godt til mere end kun gaming (læs: musik).


    Tilsydeladende ikke i hans tilfælde...


    har selv et headset til musik og et til gaming...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Kan godt være du ikke forstår det. Men sådan har jeg det med dét.


    Sennheiser ved man hvad er. Hvis man skal have et ordenligt pc headset, så skal det være godt til mere end kun gaming (læs: musik).


    til gengæld er det noget lort når det kommer til pris såvel som behagelighed....min personlige erfaring er at jeg ikke kan have sådan et sæt på (pc serie da det er eneste med mic) i 10 min uden at få ondt i ørerne...og mine 2 speedlink medusa har holdt deres 2 år hver....hvilket intet andet headset jeg har ejet har gjort, da jeg er en smule hård ved dem :D ...hvis sennheiser smed en aftagelig mic på deres HD serie ville jeg gerne give den pris de tager for dem..men pc serien er imo noget bæ til deres formål.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu har jeg langt om længe fået getmore til at erkende at mit razer-headset er defekt (har kun taget siden jul og 2 gange frem og tilbage, samt kontakt til razer.com :rolleyes: )


    Nu skal jeg så finde et andet gaming headset, det skal kun bruges til cod4 (fps) og til teamspeak.
    jeg var ellers kommet frem til at det skulle være sennheiser pc 350, men nu er jeg da ikke sikker (jeg skal kunne spille med dem 5-8timer ad gangen) :crazyeyes:


    Jeg var rimelig imponeret over razers surround bortset fra manglende bass i baghøjtalerene, det gjorde det rigtig nemt at placere modspillere.


    mine favoritter pt: sennheiser pc350, steelseries 5h v2
    ville måske godt finde nogle med surround hvis der er nogen der har lavet nogen der dur (er rimelig kræsen)
    hvorfor er der ikke et sted hvor man kan prøve dem inden man køber!!!!

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet 2 gange, sidst af Johnny ().

  • Mht. gaming bliver zalman, medusa fra speedlink ikke linket direkte - selvom de garanteret laver nogle fine headsæts.


    Derimod er der følgende mærker der specificere sig inden for området.


    Sennheiser
    Icemat
    Steelseries
    Plantronics som lige er kommet med en ny serie, efter en lang pause, hvor de ellers havde .a90 mener jeg som var rigtigt popurlært.



    Nu snakker jeg selv bl.a. Counterstrike, hvor lyden er en af de aller vigtigste faktorer - mere end i nogen som helst andre spil

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


    Rettet en gang, sidst af RasmusS ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwesth
    Jeg kan kun anbefale dette.


    http://studiedata.dk/shop/sharkoon-x-tatic-5-1097p.html


    Jeg har haft det i ca 1 måned nu, og jeg er pisse glad for det. Der er kanon god lyd i det, bassen er fin, og 5.1 lyden er optimal for et Headset. og til den pris. 335.- Jeg kan se at det ikke er på lager, men ring til Dan hos Studiedata, og spør hvornår der kommer flere.

    Hvad bruger du det til gaming eller?
    hvordan er lyden bagi i forhold til foran? (de razer jeg havde med 5.1 var der ikke nær nok bass bagi i forhold til foran)
    har du prøvet andre af de ovenstående for sammenligning


    mvh Johnny

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwesth
    Jeg har også haft nogle Zalman 5.1. Og der har de her Sharkoon MEGET bedre lyd. I mine øre. :))


    Jeg bruger dem mest til spil. Og der kommer 5.1 lyden til sin ret. Man kan klart og tydligt høre hvor at fjenden kommer fra/er.


    Men jeg hører da også musik. Mest Rock, og det klarer de også fint syndes jeg.


    og jeg har selv lånt det sharkoon majestic ud til min lillebror..lyden er elendig i forhold til speedlink og sennheiser fx..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwesth
    Meget mugligt, men nu er det jo et andet som jeg snakker om her. Det jeg snakker om er jo det der hedder, Sharkoon X-TATIC 5.1 II (new edition). Det du snakker om er jo også sterio headset, og det vil jeg personligt aldrig bruge til spil.


    nej det er et gamer headset....er med usb lydkort....men sharkoon har nu altid kun lavet billige produkter....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hvad med plantronics audio 770?
    De ser også sprøde ud!!!

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR