Indlæg af Black_Angel

    Hey alle...


    Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter oplysninger vedr. samsung skærme og deres paneler. Jeg har dog ikke kunne finde noget omkring 2232BW's panel fabrikat. Altså om det er et "S" panel (lavet af samsung. disse skulle være de bedste) eller om det er et "A" eller "C" panel.
    Jeg har også hørt at nogle andre skærme fra samsung bliver leveret med forskellige paneler, altså hvis man er heldig får man f.eks. et "S" panel, men måske får man et eksempelvis "A" panel. er dette rigtigt, og kan dette også hænde ved en 2232BW? hvis ja, hvordan kan man så se hvilket panel man har fået fingre i på eller i skærmen?
    Nogen der kan hjælpe her?



    M.V.H


    B_A

    Jeg har et par Icemat Siberia (den "gamle" model som nu hedder steelseries Siberia.
    Mange synes det er et grimt headset, men jeg synes det er fint nok at kigge på.
    Dog slår det næsten alle andre i komfort og musik. Gaming er der heller ikke mange der kan følge med i. læs evt. testen på Tweakup.dk.



    B_A

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
    Black Angel, du skal lige have rettet din signatur...


    maks størrelse er 650 x 150 p


    Tak fordi du lige gør mig opmærksom på det, men jeg får det altså kun til 638*88... den er jo mindre en din egen :)


    EDIT: Nårh. det er self. inkl. teksten... de skal jeg lige få lavet om på i en fart ;)


    B_A

    Hey.
    Da jeg fik min nuværende PC fik jeg åbenbart en "forkert" PSU hjem, da den var til CrossFire i stedet for til SLI. Dog skulle jeg kun have ét 8800Ultra kort i så det kørte jo alligevel... Men nu står jeg og tænker, et 8800Ultra bruger jo 2 6-pins molex stik, og et 8800GT bruger kun ét. Kan man så godt køre SLI med 2 8800GT selvom PSU'en er til CrossFire?



    B_A

    Hey alle på Tweak....


    Jeg går og tænker lidt på, om man egentlig kan køre SLI med, for det første 2 kort fra forskellige producenter, og for det andet om man kan køre med et f.eks. 8800GT fra MSI som er OC sammen med et 8800GT som ikke er OC fra Inno... Håber der er nogle ultra tweakere eller noget i den stil der vil dele lidt af deres viden med mig :D



    B_A

    Jeg har spillet demoen, men jeg kan kun spille Vehicle CTF, duel og deathmatch. Hvor har du demoen fra?



    B_A

    Hey.
    Jeg kan slet ikke finde nogle steder på nettet hvor man kan se hvilke maps/baner der er i Unreal Tournament 3. Det jeg gerne vil vide er om der er "Face" baner med og evt. hvilke.



    B_A

    Hey..


    Er der nogen herinde på Tweak som ved hvad release date er på UT3? Jeg har surfet lidt rundt, men kan kun finde nogle datoer som vi er over for længst.... Glæder mig sindsygt til det kommer :P



    B_A

    Jeg ville klart mene man skulle tage en Dell UltraSharp eller en Samsung 22". Samsungen´har en responstid på kun 2 ms i deres 22" version. Dell eer oppe på omkring 6-7 ms. Prisen er en stor forskel (omkring 4000 kr).



    B_A

    Hej alle Tweakfolk.


    Jeg kunne godt tænke mig at lave et LAN party hjemme hos mig selv. Jeg har lige fået en ny PC og vil gerne sætte den gamle op til en dedicated server i CSS. PC'en er en 1,8GHz singlecore AMD (2500+) og computeren har 512MB ram som kører 433MHz. Jeg ved ikke om grafikkortet har noget at sige, men det er et ATI Radeon9600 med 128MB ram.


    Hvor mange spillere vil i tro at denne PC ville kunne trække som dedicated server i CSS?


    Hvad ville være en god ting at opgradere og hvor mange spillere mere ville det give?


    Har grafikkortet overhovedet noget at sige i denne sammenhæng?



    M.V.H



    B_A