Indlæg af mtn24

    Hej alle


    Jeg har et problem med min Computer. Problemet er opstået fra den ene dag til den anden. Den bliver nemlig alt for varm omkring 85 grader rimelig hurtigt.


    Jeg tænker om det kan være kølepasta?. blæseren/køleren kører fint og har som sagt ikke pillet ved noget overhovedet det er bare sket i dag.


    På Forhånd Tak :).

    Hejsa


    Jeg har en ven som leder efter en ekstern harddisk, som kan kobles til TV'et, jeg tænker det mest optimale ville være med noget HDMI.


    Er der nogle som har noget erfaring omkring dette.


    På Forhånd Tak !:)

    Hej der


    Jeg købe et 4890 for lidt tid siden og jeg syntes at det larmede for meget, så jeg købte en ny køler til den. Jeg købte den jeg fik anbefalet:


    http://www.arctic-cooling.com/…h=2_&mID=101&language=en.


    Køleren passede fint på, problemet opstod da jeg opdagede at kablet fra køleren til print pladen ikke passede sammen. På kølerens kabel sidder der 2 hoveder, et der passer på et 3 pins stik og et der passer på et 4 pins stik(hvis i forstår), men på selve kortet er det kun et 2 pins stik -.-. Undrer mig lidt når der står køleren understøtter 4890 kortene :). ?? :S


    Hvis det er for kludret må i lige sige til hehe :).


    På Forhånd Tak :).


    Jeg har købt et 4890 og jeg syns selv det larmer for meget i forhold til mit gamle nvidia kort, så har derfor købt en anden køler som jeg håber larmer mindre, men finder jeg snart ud af. :).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af lassebj
    hej alle. har købt en acer aspire l5100. når jeg slukker computeren, går skærmen ikke på standby, men skriver "check signal cable",.. (kablet sidder fint :) ) har sat strømstyringen til at slukke for skærmen efter 20 min, der sker det samme. nogen der ved hvad problemet kan være?
    måske bios indstillinger?
    har nyeste driver til skærm(lg) og grafikkort(ati)


    Hvorfor skulle den også gå på standby når du "slukker" den, det er jo to forskellige ting?.

    Personligt syns jeg den er ringe at skrive sms'er på, så hvis hun skriver mange beskeder kan den ikke anbefales. Det er min bror der har en, jeg har selv en W995 og den er jeg tilfreds med. :).

    Hej


    Jeg har for nyligt installeret Windows 7 32 bit på min PC og har herefter fået problemer med Ventrilo. Det der sker er simpelthen når jeg sidder og snakker med folk virker det fint i starten, og efter lidt tid kan jeg kun se de trykker "tale" knappen ned, men der kommer intet lyd, når jeg så leaver vt kommer alt det de har sagt til mig, meget underligt.


    Nogle der har prøvet det, eller har nogle ideer til en løsning?.


    På Forhånd Tak.

    i know, det pænt spild og dumt af mig mere kan jeg ikke sige hehe. Så vil nok prøve baloo's løsning, ikke meget andet at gøre :ohmy:.


    Tak for hjælpen :).

    Ja du har nok ret i det du siger, men hvad tænker du på med fantastisk køler, støjsvag eller?_ :)har nemlig kigget lidt på den der :).

    Hej


    I sidste uge havde jeg en lille debat med hvilket grafikkort jeg skulle købe.


    Det endte så bare med et https://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=490217 og det er også ganske glimerende i forhold til mit gamle 9600GT må man sige. Jeg synes bare det giver meget støj i forhold til mit nuværende kort må man sige.


    Så kan kunne jo i terorien sende det varen retur, men jeg har ligeud sagt været så retarderet og ødelægge emballagen også vil de jo ikke have skidtet retur og det ved jeg jo godt, så kun min egen skyld.


    Anyway kortet yder fint og er egentlig tilfreds der, så min anden løsning kunne være at købe en anden køler som måske var mere støjsvag.


    Er der nogle der har et par gode forslag på det punkt ?


    På Forhånd Tak :).

    Sidder lige og kigger på de 2 her og kan kun se en forskel og det er inden jeg når ind på selve kortet på EDBPRISER, har markeret det under med fed. Kan dog ikke se forskellen når jeg kommer ind på kortene. Ved i om det har noget at sige :).?


    XFX Radeon HD 5870 (1 GB)
    ATI Radeon HD 5870 / PCI Express 2.0 / 850 MHz / 2560 x 1600 / 1 GB GDDR5 SDRAM (4.8 GHz)2.530,00 DKK
    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=669084



    Sapphire RADEON HD 5870 (Detailsalg) (1 GB)
    ATI Radeon HD 5870 / PCI Express 2.0 x16 / 850 MHz / 2560 x 1600 / 1 GB GDDR5 SDRAM (1.2 GHz)2.431,00 DKK
    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=669064