Flotteste Kabinet

• Har lige selv modtaget mit P182 og den kan jeg godt sige top for... Lækker kvalitet (dog er hængslerne på lågen lidt tynde - håber de holder).. Ellers rigtig lækker og efter min mening det absolutte pæneste/fedeste og mest stilrene kabinet til dato (Gælder både P180b, P182, P190)

Evt. P182SE - Den er også lidt blær hvis man da kan holde fedtede fingre væk ;)

Foresten nogen der ved hvordan man åbner lågen helt om langs siden???

Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3

HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

Oprindeligt indlæg af eut@nsia

med statisk elektricitet

så har du sq selv gjort et eller andet helt forkert..har haft et sådant kabinet med ca 7 forskellige systemer i det, og aldrig har der været noget problem.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    så har du sq selv gjort et eller andet helt forkert..har haft et sådant kabinet med ca 7 forskellige systemer i det, og aldrig har der været noget problem.

Der er jo ingen sikring af nogen art i den type kabinetter, for den slags så det er på ingen måde hans egen skyld.

At du så ikke har haft problemer, kan jeg ikke sige andet til dig end, tillykke hattemand.

Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Har lige selv modtaget mit P182 og den kan jeg godt sige top for... Lækker kvalitet (dog er hængslerne på lågen lidt tynde - håber de holder).. Ellers rigtig lækker og efter min mening det absolutte pæneste/fedeste og mest stilrene kabinet til dato (Gælder både P180b, P182, P190)

Evt. P182SE - Den er også lidt blær hvis man da kan holde fedtede fingre væk ;)

Foresten nogen der ved hvordan man åbner lågen helt om langs siden???

Du skal bare trække hårdt nok til siden.. Så giver den slip og så kan den trækkes "langs" kabinettet. :)

• Jeg er tilgengæld vild med alt det der neon og fremtidsagtige udseende! :)

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391735
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=174297

Sådan nogle halløjsaer :P

EDIT: Har ikke noget kendskab til kabinetterne. Kiggede bare lidt på EDBPriser ^^

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

Rettet en gang, sidst af Spixe ().

Oprindeligt indlæg af GridLock

Hvor er det fede, siger du?

Heller ikke lige min kop te!

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Hvor er det fede, siger du?

... "Jeg er tilgengæld..."... Så disse kabinetter ser i jo ikke det samme i som mig .. Got it? :)

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

Oprindeligt indlæg af Spixe
    ... "Jeg er tilgengæld..."... Så disse kabinetter ser i jo ikke det samme i som mig .. Got it? :)

Jeg er skam helt med mate.. Min kommentar var med 2 formål. At give min mening til kende omkring den type kabinetter, som jeg kan sige med det samme er samme mening som dna's, og samtidig at "fremprovokere" et par ord som kan dække dine følelser for den her slags kabinetter. :)

Jeg er skam helt med mate.. Min kommentar var med 2 formål. At give min mening til kende omkring den type kabinetter, som jeg kan sige med det samme er samme mening som dna's, og samtidig at "fremprovokere" et par ord som kan dække dine følelser for den her slags kabinetter. :)

Nåh. Hvis det skal være på den måde .. :))

Og grunden til at jeg er vild med sådan nogle kabinetter som de her, ved jeg faktisk ikke meget om .. Jeg har bare altid været vild med alt sådan noget udsmykning som det, også på biler fx :P Jeg har også altid godt kunnet lide fremtids film :P Og neon lys og sådan noget fanger mig bare :)

Vision S-Series S3768
    Kingston 8GB DDR3-1600

Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Jeg er lidt kedelig hvad angår kabinetter og er ved at være så 'familieagtig' at jeg ikke gider have noget stort skrummel med neonlys eller udsyn til indmaden stående.

Jeg har lige nu et Antec New Solution NSK6000 kabinet, der skal skiftes ud med noget mindre i løbet af året så pcen ikke længere har status af møbel i huset :D.
    Det bliver enten et Lian Li Pc-a05b eller et Silverstone Temjin tj08

Lian Li
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=412745

Silverstone
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=219809

• Haha :)

• Coolermaster Cosmos S er 200% sikkert mit næste kabinet! Det er monster nice, og ligner at det er velegnet til vandkøling.

Måske skulle man også smide en side rude i, da det nemt kan gøres...

• min mening om det er, at det er, (på en pæn måde) er hamrende grimte :D

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Coolermaster Cosmos S er 200% sikkert mit næste kabinet! Det er monster nice, og ligner at det er velegnet til vandkøling.

Måske skulle man også smide en side rude i, da det nemt kan gøres...

That's the spirit. :P

Triple radiator i toppen og tonet plexi i siden, i stedet for det store gitter. 8)

Oprindeligt indlæg af Svan
    min mening om det er, at det er, (på en pæn måde) er hamrende grimte :D

Det eneste jeg har at sige til det, er at godt at vi alle er forskellige! ;)

Men hvad synes du der er grimt ved det?

Vil da også sige at der er nogle ting jeg gerne selv ville lave om, hvilket da helt sikkert er muligt hvis man er frisk på udfordringen. :)