Harj harj
Har lige startet en ny hunter som skal bruges til pvp og pve
Ville lige høre om i kunne give nogen forslag til hvilken talents jeg skal vælge, for at få mest muligt ud af min hunter
// BAY
Harj harj
Har lige startet en ny hunter som skal bruges til pvp og pve
Ville lige høre om i kunne give nogen forslag til hvilken talents jeg skal vælge, for at få mest muligt ud af min hunter
// BAY
Kig her engang først http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=93905&sid=
Men for at holde mig til topic har jeg selv tænkt mig at bruge dette spec til min hunter. Jeg har ikke haft en 70 hunter, så jeg er lidt i vildrede om det kan forsvares at smide 2 talent points i Animal Handler for at øge Pets Hit%. Jeg har af samme årsag heller ikke raidet med en Hunter, så om det er Shot Efficiency eller Imroved Hunters Mark der giver mest ved jeg ikke. Det handler jo om enten at øge DPS for Melees i raidet, eller have bedre Mana-Økonomi.
Men 41/20 er i hvert fald standard spec i øjenlikket, og kan bruges til både PvE og PvP.
På WoW's officielle Hunter Forum er der nogle ret brugbare tråde om hvordan du får mest ud af dit pet i Raids, samt Shot-Rations.
tak
Regner med det bliver noget i den stil med det her
Sidder i skolen lige pt, men jeg har haft 1 x 60 hunter, og 1 x 70 hunter.
Som talentsne er i forhold til patchene lige pt, ville jeg vælge BM / MM, da det er både rigtig godt til pvp og raid.
100% Pvp - Survival (ned til % hp increase) / BM (Resten)
100% Pve - Clean MM eller BM(full) / MM(rest)
50% both - BM(full) / MM(rest) .
kan ikke huske de præcise XX/XX/XX og kan ikke komme ind på Thottbot/wowhead pga blockader på min skole
HF.
Okay men er det ikke okay sammen sat det jeg har valgt ?
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
Okay men er det ikke okay sammen sat det jeg har valgt ?
Jo
Tak
jeg ville strippe alt tøj, lade være med at sætte nogle talents og ikke have et pet...reroll horde ftw!
hader horder !
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
hader horder !
why hate? Vi er jo kun den sejeste faction rent Lore mæssigt
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Og udseende mæssigt... og alle andre måder
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Kazoon
Sidder i skolen lige pt, men jeg har haft 1 x 60 hunter, og 1 x 70 hunter.
Som talentsne er i forhold til patchene lige pt, ville jeg vælge BM / MM, da det er både rigtig godt til pvp og raid.
100% Pvp - Survival (ned til % hp increase) / BM (Resten)
100% Pve - Clean MM eller BM(full) / MM(rest)
50% both - BM(full) / MM(rest) .
kan ikke huske de præcise XX/XX/XX og kan ikke komme ind på Thottbot/wowhead pga blockader på min skole
HF.
neeeej
Hvis du speccer mere MM og mener du skal 100% PvE'e, så fortjener du ikke dit instance/raid spot, og resilience har næsten ødelagt survival pvp
PvP: 41/20/0, 41/0/20, 11/41/9 og 0/42/19 er de mest normale pvp specs ligei øjeblikket
Pve: Single hunter i raidet= Survival spec, noget i stil med 0/25/36, hvis der er en anden survival hunter i guilden=41/20/0
(kan lave links senere hvis det ønskes)
Til at lvl'e med:
10-14: 5/5 Endurance Training
15-17: 3/3 Thick Hide
18-19: 2/5 Improved Aspect of The hawk
20-24: 5/5 Unleashed Fury
25-29: 5/5 Ferocity
30 : 1/1 Intimidation
31-32: 2/2 Bestial Discipline
33-34: 2/2 Spirit Bond
35-39: 5/5 Frenzy
40 : 1/1 Bestial Wrath
41-44: Frit valg mellem 5/5 imp hawk, 3/3 Ferocious Inspiration, 3/3 Catlike Reflexes, 2/2 Mend Pet, eller kombinationer af de forskellige
45-49: 5/5 Serpen't Swiftness
50 : 1/1 The Beast Within
51-55: 5/5 Lethal Shots
56-60: 5/5 Effiency
61 : 1/1 Aimed Shot
62-63: 2/2 Go for the Throat
64-65: 2/2 Rapid Killing
66-70: 5/5 Mortal Shots
eller gå direkte efter dette hvis du ikke gider at skulle respecce når du når lvl 70, det er et ok spec til PvE (3. bedste) og ok til PvP også
-Sandman-: Ja et kan betale sig at tage Animal Handler, læs i den post du linkede til, forklarer det i en af mine posts der. Jeg foretrækker personligt Effiency > Imp. HM til at lvle med (og til solo 70), da det "kun" er 7 dps til mit pet, men det er et personligt valg, og det kommer helt an på hva man helst vil have
Edit: checkede lige det spec du havde tænkt dig at gå efter, nøjagtig det samme som jeg linkede, selv sat det sammen eller set dt et andet sted? (spørger af nysgerrighed)
QuoteOprindeligt indlæg af Bllets
Og udseende mæssigt... og alle andre måder
like ehm, HELL NO :<
For The Alliance!
Der er altså også rigtig meget nice Lore på Alliance siden
MM build (PvP)
http://www.wowhead.com/?talent=cVbZVVVRVzGestcu
SV build (PVP)
http://www.wowhead.com/?talent=cZVVbRVzZchhbtcMuVzA
Fjern Scatter Shot, og smid det sidste talent point i Readiness og du har et PvE build.
BM build (PvE, kan også bruges i PvP)
http://www.wowhead.com/?talent=cVbuzgxRizVoVVbRV
gå op i MM og BM det vil jeg sige er bedst
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Der er altså også rigtig meget nice Lore på Alliance siden
True true, men Horde har stadig en del mere fed Lore
War of the Ancients, 'nuff said
LOLOL DRAENEIS ! PEW PEW ALIENZ