Indlæg af Dash

    Hey alle sammen.


    Jeg overvejer at sætte min Xbox360 (Slim, Matt Sort) og mine spil tilsalg. Efter som de nye konsoller er kommet på banen, ved jeg godt at jeg ikke kan forvente meget. Xbox'en er faktisk knapt nok blevet brugt. Ser lidt film på den i ny og næ. Min gamle gik i stykker så købte en ny. Men efter som jeg har fået nyt job kommer jeg ikke til og bruge den særligt meget. Hvis i vil have billeder må i sige til, så skal jeg få taget nogen.


    Har original kasse, og der følger disse 9 spil med.
    Call of Duty: Black Ops 2 (Hardened Edition)
    Call of Duty: MW 3 (Hardened Edition)
    Diablo 3
    F1 2010
    Dead Space 3
    Need For Speed - Hot Pursuit
    Medal of Honor
    Forza Motorsport 4
    DJ Hero (+ Udstyr)


    Nogen der har et bud?

    Hej alle sammen


    Jeg lægger inde med en D-LINK DES-1024R+ SWITCH 24-PORT 10/100MBPS med D-Link DES 102F ekspansionsmodul (2 Porte). Skal desværre ikke bruge den længere, så kunne godt tænke mig at sælge den. Men ved ikke hvad prisen skal være, så tænkte på om der var nogen her som kunne komme med en vurdering. Det eneste der medfølger er strøm stikket. Og det eneste der mangler er bare en af de små hætte til fiber indgangen, som i kan se på billedet. Udover det er der nogen ridser rundt omkring, men ellers i meget fint stand :)


    Link <- D-LINK DES-1024R+ SWITCH 24-PORT 10/100MBPS
    Link <- D-Link DES 102F


    [Blocked Image: http://supraservers.net/djdash/DSCN1987%20(Resized).jpg]
    Klik for større billede



    [Blocked Image: http://supraservers.net/djdash/DSCN1988%20(Resized).jpg]
    Klik for større billede




    På forhånd mange tak
    Mvh Dash

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Dual layer eller dubbelt layer burde være det samme....


    Det eneste jeg ville undersøge er om den ene mener der skrives på begge sider af skiven (altså så den skal vendes)


    Så vidt jeg har læst mig til nu her er.
    Dual-Layer = 2 Lag på den ENE side af DVD'en.
    Double Layer = 1 Lag på HVER side af DVD'en


    Dual-Layer er også bare meget dyerer.


    I kan bare lukke topic'en nu ;)

    Hej


    Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men jeg søger efter Verbatim 8.5gb DVD+R Dual Layer.
    Men kan kun finde Double Layer. Er det, det samme eller hvad?
    Hvis ikke ville det være dejligt hvis nogen kunne give mig et link til hvor man kan købe dem :)


    // Dash

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Nu tænker jeg ville det letteste ikke næsten bare være og lave en facebook-profil?


    Ja men der kan alle se dem, og det skal de ikke...
    hvis det var sådan alle skulle se dem skulle jeg nok ligge dem op der på og så havde jeg ikke oprettet denne tråd.

    Hej
    Jeg har kigget nettet igennem for at finde et sted man kan uploade billeder og lave et privat galleri hvor man kan give de nærmeste adgang til dem. Men synes slet ikke jeg kan finde det nogen steder, det tætteste jeg kom var Keepit.com men der kan jeg ikke give andre adgang desværre.
    Jeg har nemlig tænkt mig at uploade familiebilleder og børne billeder, og ville geren have at familien skulle kunne følge med uden at forlade hjemmet.
    Ville være yderst taknemlig hvis nogen kendte sådan en hjemmeside :)


    // Dash



    1. Skærmstørrelse/vægt?
    Hmm min. 15 tommer skærm. Og vægten betyder dog ikke så meget.
    2. Garanti?
    Altså det ved jeg ikke så meget om, det må i selv vælge men vil da sige den min skulle dække 1-2 år, eller er det for meget at forlange?


    3. Service? ( kan du undvære den i flere måneder eller skal du have den i løbet af en uge )
    Vil da sige jeg godt kan undvære den i 1 månede men så synes jeg heller ikke det skal tage længere tid.


    4. økonomi?
    Maks 8000kr, er villig til at gå højer op alt efter hvor god den er, Men hvis den er billigere så det jo osse fint :)


    5. nogle mærker du foragter?
    Hmm ja eller nej, havde zepto sidst, var jeg endelig godt tilfreds med, men vil gerne prøve noget nyt. Acer synes jeg dog ikke rigtig om.


    :)

    Hej alle sammen!


    Ja min gamle bærbar er gået helt død, så nu har jeg tænkt mig at købe en helt ny en.
    Men jeg har ingen ide om hvilke mærke jeg skal vælge, Men en ting kan jeg da sige, Det skal være en Gamer Bærbar, (eller nok ikke helt)
    Jeg har nogle små krav den skal kunne overholde... Jeg spiller en del WoW så det skal den ihvertfald kunne spille helt uden problemer, så som lag osv.


    Og spiller osse lidt L4D og har lige købt L4D 2, så den skal bare kunne kører de spil så er jeg virkelig godt tilfreds,


    Nogen der har lyst til at hjælpe en lille noob lidt hehe :D


    Mvh
    Dash

    Hey there
    jeg har optaget nogen film fra en 80 års fødselsdag, den er delt op i 5 små clip filen er AVI og er vidst encoded med XVID. Og jeg kan ikke finde et meget godt og simpelt program til og få dem samlet med så de bliver til 1 stor, har prøvet med Sony Vegas, men er ikke så meget inde i hvorfor nogen settings den skal have så den forbliver den Kvalitet som den har i forvejen, nogen der har forslag? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Kan du så ikke lige skrive løsningen her, så andre kan få gavn af det?


    /ask


    Jo kan jeg da godt... Boxen som jeg fik da jeg havde købt TDC HomeTrio står der en kode bag på, gør der på alle, men jeg kunne som sagt ikk logge på nettet med min Arbejds PC. så prøvede og og slette koden så nettet ikk var sikret så kunne den. Underligt nok
    Prøvede og sætte Mac-Filter til, det tog lidt tid før den registet det, men det fungere osse. Men jeg gad ikk og kører med Mac-Filter så jeg slog det fra og lavede min egen kode istedet for den der stod bag på boxen, og nu kan jeg. Tror det har været et problem med koden hele tiden, og det underlige var 1 dag efter jeg havde fået det op og kører havde min Nabo osse bestilt det og der var det samme problem :D


    Håber det hjælper jer andre :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det er sikkert fordi du kun får en eller to ip-adresser, og denne/disse er så allerede låst til andet udstyr. Smid en router på....


    /ask


    Nej det var ikk det som var galt, Nevermind, har fundet ud af det :)

    Hej


    Jeg har lige fået noget nyt internet. TDC HomeTrio. men kan ikk kommer på med min arbejds bærbar. jeg kunne da vi havde routher oppe, men den nye box er der trådløst i.
    på min den anden bærbar er der inden problemer... Men den står bare og siger Henter netværksadresser. men der sker overhovedet...


    Min arbejds computer er en som jeg har fra banken. kan det havde noget og sige eller ?


    // Dash