Build Night elf hunter

• Harj harj :)

Har lige startet en ny hunter som skal bruges til pvp og pve

Ville lige høre om i kunne give nogen forslag til hvilken talents jeg skal vælge, for at få mest muligt ud af min hunter :)

// BAY

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

• Se denne tråd:)

Men for at holde mig til topic har jeg selv tænkt mig at bruge dette spec til min hunter. Jeg har ikke haft en 70 hunter, så jeg er lidt i vildrede om det kan forsvares at smide 2 talent points i Animal Handler for at øge Pets Hit%. Jeg har af samme årsag heller ikke raidet med en Hunter, så om det er Shot Efficiency eller Imroved Hunters Mark der giver mest ved jeg ikke. Det handler jo om enten at øge DPS for Melees i raidet, eller have bedre Mana-Økonomi.

Men 41/20 er i hvert fald standard spec i øjenlikket, og kan bruges til både PvE og PvP.

På WoW's officielle Hunter Forum er der nogle ret brugbare tråde om hvordan du får mest ud af dit pet i Raids, samt Shot-Rations.

• Sidder i skolen lige pt, men jeg har haft 1 x 60 hunter, og 1 x 70 hunter.
    Som talentsne er i forhold til patchene lige pt, ville jeg vælge BM / MM, da det er både rigtig godt til pvp og raid.
    100% Pvp - Survival (ned til % hp increase) / BM (Resten)
    100% Pve - Clean MM eller BM(full) / MM(rest)
    50% both - BM(full) / MM(rest) .
    kan ikke huske de præcise XX/XX/XX og kan ikke komme ind på Thottbot/wowhead pga blockader på min skole :$
    HF.

• jeg ville strippe alt tøj, lade være med at sætte nogle talents og ikke have et pet...reroll horde ftw!

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ;( neeeej

Hvis du speccer mere MM og mener du skal 100% PvE'e, så fortjener du ikke dit instance/raid spot, og resilience har næsten ødelagt survival pvp

PvP: 41/20/0, 41/0/20, 11/41/9 og 0/42/19 er de mest normale pvp specs ligei øjeblikket
    Pve: Single hunter i raidet= Survival spec, noget i stil med 0/25/36, hvis der er en anden survival hunter i guilden=41/20/0

(kan lave links senere hvis det ønskes)

Til at lvl'e med:
    10-14: 5/5 Endurance Training
    15-17: 3/3 Thick Hide
    18-19: 2/5 Improved Aspect of The hawk
    20-24: 5/5 Unleashed Fury
    25-29: 5/5 Ferocity
    30 : 1/1 Intimidation
    31-32: 2/2 Bestial Discipline
    33-34: 2/2 Spirit Bond
    35-39: 5/5 Frenzy
    40 : 1/1 Bestial Wrath
    41-44: Frit valg mellem 5/5 imp hawk, 3/3 Ferocious Inspiration, 3/3 Catlike Reflexes, 2/2 Mend Pet, eller kombinationer af de forskellige
    45-49: 5/5 Serpen't Swiftness
    50 : 1/1 The Beast Within
    51-55: 5/5 Lethal Shots
    56-60: 5/5 Effiency
    61 : 1/1 Aimed Shot
    62-63: 2/2 Go for the Throat
    64-65: 2/2 Rapid Killing
    66-70: 5/5 Mortal Shots

eller gå direkte efter dette hvis du ikke gider at skulle respecce når du når lvl 70, det er et ok spec til PvE (3. bedste) og ok til PvP også

-Sandman-: Ja et kan betale sig at tage Animal Handler, læs i den post du linkede til, forklarer det i en af mine posts der. Jeg foretrækker personligt Effiency > Imp. HM til at lvle med (og til solo 70), da det "kun" er 7 dps til mit pet, men det er et personligt valg, og det kommer helt an på hva man helst vil have
    Edit: checkede lige det spec du havde tænkt dig at gå efter, nøjagtig det samme som jeg linkede, selv sat det sammen eller set dt et andet sted? (spørger af nysgerrighed)

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

Oprindeligt indlæg af Bllets

Og udseende mæssigt... og alle andre måder ;)

like ehm, HELL NO :<
    For The Alliance!

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Der er altså også rigtig meget nice Lore på Alliance siden :D

True true, men Horde har stadig en del mere fed Lore :))

Oprindeligt indlæg af Prectar

War of the Ancients, 'nuff said :)

Oprindeligt indlæg af Prectar

LOLOL DRAENEIS ! PEW PEW ALIENZ

:))