Star Craft 2 !!!!
GTA IV
Red Alert 3
Hvilke spil glæder i jer mest til?
-
-
Oprindeligt indlæg af engel
Warhammer Online+1
-
Så blev Army of Two genneført.
Så nu glæder jeg mig til de laver et nyt, hvilket slutningen ligger en del op tilEllers render jeg også bare rundt og venter på at Blizzard siger hvornår Wrath of the Lichking udkommer
Og så glæder jeg mig til "God of war 3" Aner ikke om det nogensinde kommer, men hvis det gør, så har jeg allerede købt det
Ville nemlig gerne have God of War til ps3, men indtil da må det blive Viking og GTA IV
-
ligenu kan jeg ik sådan set ik vente på at "Battlefield Heroes" får release og det gør den til sommer
-
Helt klart GTA IV ... det er den ypperste spilserien nogensinde. Oplysninger om spillet har været sparsomme, men ALLE ved hvad GTA står for, derfor behøver man ikke at skulle promovere det helt vildt. Det bliver solgt i millionantal alligevel
-
Wrath of the Lich King
Age of Conan
Warhammer Online
Mafia 2
GTA IV
Left 4 Dead
HL2 Episode 3
Alan Wake -
GTA IV, hvis jeg ellers får taget mig sammen til at købe en PS3 eller 360'er.
-
Mafia 2, Operation Flashpoint 2, Left 4 Dead, Warhammer Online, Alan Wake, Assassin's Creed til PC :P, Starcraft 2
Så gad jeg faktisk godt se en Dark Messiah 2 men ved dog ikke om den er planlagt.
-
GTA 4 og Grand Turismo 5 til PS3 og ellers Starcraft 2 til PC
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
GTA IV, hvis jeg ellers får taget mig sammen til at købe en PS3 eller 360'er.Kommer det ikke til pc..?
-
Oprindeligt indlæg af Darkraver109
Kommer det ikke til pc..?
Vides ikke, men hvis det gør er det nok omkring juletid 2008
-
Før eller siden skal det nu nok.
-
StarCraft 2
-
Vil jeg skyde på det gør, men det bliver først laaang tid efter udgivelsen til konsol.
-
Helt sikkert Star Craft 2!
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Vil jeg skyde på det gør, men det bliver først laaang tid efter udgivelsen til konsol.
Ok