C O D4 VS: Crysis

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nøh det ændrer nu på hele realismen....du skal nærmest ikke såres, rekylet på våbnene bliver sværere osv osv..så det ændrer faktisk på alt....


    Hvad?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj


    Hvis du sætter den på hard..



    Ok.



    Og kom lige i tanke om en ting ved COD4 en positiv ting som jeg ikke har set i Crysis jeg skød en terrorist eller hvad nu han var og han rømmede sig nede på jorden rullede rundt og holdte sig for halsen der blev jeg overasket.


  • Hvad skulle han ellers have gjort? Begyndt at spille banjo?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Hvad skulle han ellers have gjort? Begyndt at spille banjo?


    Har aldrig set det i FPS spil før.

  • åhh nej aliens, nu bliver jeg bange det har vi da aldrig set før i et fps spil? rofl

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Tåbeligt spørgsmål. Det er individuelt, så du kan ikke bruge poll´en til en skid.


    Hvor mange polls her inde kan man bruge til en skid ? :crazyeyes:


    " Tror du der kommer sne i år? " ... øhm ... Overvejede at oprette en poll der hed " Tror du jeg skal have aftensmad i aften? " - men DET vil folk jo nok brokke sig over ... underligt nok måske ... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe

    '


    Ja, men de har jo ikke haft det med at man skal være i rank for at få våben, sådan var det i hvert fald ikke da jeg spillede det.


    jo.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • CoD 4 har jeg ikke spillet så meget, men synes det er et fedt spil.


    Til gengæld har jeg altid haft pc'en til at køre Crysis uden problemer og det er et af min favorit spil. Jeg elsker at spille det og jeg lærer aldrig, at bare fordi man sidder i et køretøj er det ikke ensbetydende med man er udødelig, haha.


    Crysis er ret hardwarekrævende, men det er bare et super fedt spil efter min mening XD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ASUS_Freak
    CoD 4 har jeg ikke spillet så meget, men synes det er et fedt spil.


    Til gengæld har jeg altid haft pc'en til at køre Crysis uden problemer og det er et af min favorit spil. Jeg elsker at spille det og jeg lærer aldrig, at bare fordi man sidder i et køretøj er det ikke ensbetydende med man er udødelig, haha.


    Crysis er ret hardwarekrævende, men det er bare et super fedt spil efter min mening XD


    Du skulle have skridtprygl for at hive en 2 år gammel tråd frem.