QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
fik du prøvet den classiske version af programmet i stedet for den der hedder picard?
Ja, det er ens.
QuoteOprindeligt indlæg af Bit Phreak
fik du prøvet den classiske version af programmet i stedet for den der hedder picard?
Ja, det er ens.
QuoteOprindeligt indlæg af svedel77
Hejsa, jeg har 3 agnge forsøgt at lave et backup program. Alle tre forsøg endte i et raserianfald... Så desværre. Skal det være så enkelt som muligt, kan du krøve Vista's (tror ikke den findes i XP) ROBOCOPY. Her kan du lave backup, med en eneste kommando. Så kan du jo lavbe den som en bat-fil og lægge den på skrivebordet. Alternativt findes der DSyncronise som er gratis. Den bruger jeg selv.
- Søren
Hmmm ok fair nok vil lige prøve det DSyncronise der da jeg får tyndskide af vista magen til ...##!!" men lad nu det ligge. ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af Brumbassen
Hmmm ok fair nok vil lige prøve det DSyncronise der da jeg får tyndskide af vista magen til ...##!!" men lad nu det ligge.
Glemte at der også er Microsoft Synctoy - den er super enkel http://www.microsoft.com/windo…phy/prophoto/synctoy.mspx
Hej alle,
Programmerne bliver lagt ud på siden : http://pionersoft.dk/privat/
Her kan du også se to dejlige kattekillinger
- Søren
EDIT: Jeg fik ordnet problemet ved at hente COMDLG32.OCX og lægge den ind i min system 32 mappe og så skrive "regsvr32 \windows\system32\comdlg32.ocx" i "kør"
Når jeg forsøger at køre "autosluk" får jeg en fejlmeddelelse der siger at "Component COMDLG32.OCX or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invalid"
Så jeg kan regne ud at den mangler en eller anden activeX komponent, men hvor får jeg den fra?
Og det undrer mig lidt at fejlen kommer på engelsk da jeg har dansk vista ![]()
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Malk
EDIT: Jeg fik ordnet problemet ved at hente COMDLG32.OCX og lægge den ind i min system 32 mappe og så skrive "regsvr32 \windows\system32\comdlg32.ocx" i "kør"
Når jeg forsøger at køre "autosluk" får jeg en fejlmeddelelse der siger at "Component COMDLG32.OCX or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invalid"
Så jeg kan regne ud at den mangler en eller anden activeX komponent, men hvor får jeg den fra?
Og det undrer mig lidt at fejlen kommer på engelsk da jeg har dansk vista
Beklager fejlen - jeg laver en rigtig SETUP.EXE af programmet, og så er det løst.
- Søren
Sagt rent ud : det kan jeg ikke finde ud af - og jeg tror slet ikke windows understøtter sådan en prioritering endnu.
Jo, det kan man skam, inde i processer kan man "indstille forbindelser".
Der er dog allerede et program til det formål og det hedder WinLauncherXp:
http://www.majorgeeks.com/WinLauncherXP_d870.html
svedel77:
Må jeg adde dig på msn? Har masser af ideer men ofte kommer de bare spontant.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Azjo
Jo, det kan man skam, inde i processer kan man "indstille forbindelser".
Der er dog allerede et program til det formål og det hedder WinLauncherXp:
http://www.majorgeeks.com/WinLauncherXP_d870.html
svedel77:
Må jeg adde dig på msn? Har masser af ideer men ofte kommer de bare spontant.
Jada, jo flere på MSN jo bedre (o;
Min adresse er : svedel1977@hotmail.com
QuoteOprindeligt indlæg af tAshDa
Et program (helst til Mac :D) som kan søge efter sange, finde ud af hvilke nogle der intet album billede har knyttet til dem, søge på album titlen på google og lægge det første hit ind som album billede på sangen!
Er det muligt, eller er det dybt latterligt langt ude billigt??
Det kan du gøre i iTunes.
Hej,
Godt initiativ! ![]()
Er det muligt at du kan kode et program som sammenligner sangtitler og derefter lister dem op, som har samme titel (og måske artist), hvor man så får muligheden for at slette nogle af dem. Det ville være virkelig fedt ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af Fabianbm
Hej,
Godt initiativ!
Er det muligt at du kan kode et program som sammenligner sangtitler og derefter lister dem op, som har samme titel (og måske artist), hvor man så får muligheden for at slette nogle af dem. Det ville være virkelig fedt
Hej med dig,
Jeg er ved at lægge sidste hånd på det program som Anders fik idéen til, nemlig et program som kan tage en rodet bunke MP3'ere, og lægge dem i mapper efter kunstner og album, plus give filen det rigtige navn. Tror den kan løse dit problem. Den kommer ud på min hjemmeside i løbet af søndag d. 13. jan. (ok, 2008 så !!!)
Hjemmesiden er som altid : http://www.pionersoft.dk/privat
Undskyld jeg spørg, er ikke så god til sådan noget, men hvad kan man bruge det program til, du laver? xD
QuoteOprindeligt indlæg af Crozzo
Undskyld jeg spørg, er ikke så god til sådan noget, men hvad kan man bruge det program til, du laver? xD
Hej med dig - spørg endelig løs ![]()
Hvilket af programmerne taler vi om ? (der er jo flere forskellige efterhånden)
- Søren
Så er MP3-sorteringsprogrammet færdigt, og lagt ud på hjemmesiden. Der er også en instruktionsvideo man kan se, inden man downloader programmet.
Så er MP3-sorteringsprogrammet færdigt, og lagt ud på hjemmesiden. Der er også en instruktionsvideo man kan se, inden man downloader programmet.
Og det er bare super fedt
Mange tak for hjælpen ![]()
På opfordring, er programmet "DrevOvervågning" nu opdateret så programmet ikke forsvinder ud i den blå luft, når man starter overvågningen. Programmet minimeres i stedet til systray.
![]()
Link : http://www.pionersoft.dk/privat
- Søren
Det program til musik er altså over dejlig ![]()
Dog har jeg et problem med autosluk programmet, når jeg slukker min skærm og går væk, så går den i minus istedet for at slukke ![]()
Hvad er der galt?
QuoteOprindeligt indlæg af guGGe
Det program til musik er altså over dejlig
Dog har jeg et problem med autosluk programmet, når jeg slukker min skærm og går væk, så går den i minus istedet for at slukke
Hvad er der galt?
Hej Gugge,
Det lyder skidt - det må jeg lige have kigget på. Hvad mener du med at den går i "minus"? I dvale eller hvad? Eller at programmet går ned ??
- Søren
Mega fedt program!
Det går sku i gemmerne ![]()
Hey i stedet for at gøre det den skal begynder den at tælle videre, altså fx -394min fik jeg ![]()
QuoteOprindeligt indlæg af guGGe
Hey i stedet for at gøre det den skal begynder den at tælle videre, altså fx -394min fik jeg
Hej Gugge,
Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Og hvilket program er der tale om?
![]()