Mangler du et program ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Hej Gugge,


    Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Og hvilket program er der tale om?
    :cheers:


    I dit autosluk program gider den ikke slukke efter de xxx min er gået.. Hvis jeg har skærmen tændt og sidder og ser på det så slukker den, men hvis jeg har slukket skærmen og ikke lige er i nærheden så slukker den ikke, den forsætter med at tælle, men i minus altså -1min og så -2min osv. osv. :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Kan du lave en eller anden form for Image reziser. Har jeg brug for siden jeg ikke kan finde ud af at rezise billeder i GIMP.


    -FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok.... Surt..


    Altså....... Der findes 23489078903746089203948 millioner grafikprogrammer, som alle kan resample et foto. Der er ikke grund til at lave flere.


    Hvis du ikke kan finde ud af GIMP, så søg dog på google!


    - Søren

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Kan du lave en eller anden form for Image reziser. Har jeg brug for siden jeg ikke kan finde ud af at rezise billeder i GIMP.


    -FredeK


    IrfanView.
    Det er graits, nemt og super godt.


  • IrfanView er nu heller ikke så avanceret :)

  • Hvis du kunne lave et program der kunne afstemme kemiske reaktionsskemaer, altså så der er sammme mænge atomer på begge sider af reaktionen.
    Kunne være mega fedt:


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DGK TheHppChickn
    Hvis du kunne lave et program der kunne afstemme kemiske reaktionsskemaer, altså så der er sammme mænge atomer på begge sider af reaktionen.
    Kunne være mega fedt:


    DoGK


    Hejsa,


    Det lyder som om det er i den svære ende, men kan du ikke tage fat i mig på MSN Messenger, så kan vi lige kigge på det sammen ?


    Min adresse er : svedel1977@hotmail.com


    - Søren

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Kan man lave et program der kan starte et bestemt program efter x antal minutter/timer :)


    Hejsa,


    Ja, det kan man sagtens. I windows kan du uden brug af specialprogrammer "time" et program til at starte på et bestemt tidspunkt på døgnet. Det gøres ved at gå i "kontrolpanelet" og vælge punktet "planlagte opgaver".


    - Søren

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Kan man lave et program der kan starte et bestemt program efter x antal minutter/timer :)


    Leder nogenlunde efter det samme.. Bare hvor et program starter min computer. (Og muligvis logger på min Windows bruger).

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().