hvor købesps3 billigst ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Så jeg ville købe den i DK :P


    Yup samme her. Ka ik rigtig svare sig at bestille fra DE når forskellen er 500kr.
    Der går vel en 200kr i fragt? Så der 300kr forskel. Leveringstiden er længere, og hvis noget går i stykker ska det sendes til DE igen.


    Så tror jeg godt de ekstra 500kr er godt givet ud ved køb i DK.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    du kan da få den for 2999 kr, det er så den nye version der er kommet ud med 40gb hardisk, ved ikke hva der ellers er taget fra..


    Den har 2 USB-porte frem for 4.


    Den kan iøvrigt slet ikke afspille spil fra de tidligere konsoller.

  • Jeps, den skrabede version har 40GB harddisk, 2 USB porte fremfor 4, har ingen memory slots og er ikke bagud kompatibel.


    Hvis prisen er for høj på den normale udgave, ville jeg nok se nærmere på en Xbox360. Jeg ved dog ikke, om den kan afspille Blu-Ray film, som var en af grundene til, at jeg købte min PS3.

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hh2
    Jeps, den skrabede version har 40GB harddisk, 2 USB porte fremfor 4, har ingen memory slots og er ikke bagud kompatibel.


    Hvis prisen er for høj på den normale udgave, ville jeg nok se nærmere på en Xbox360. Jeg ved dog ikke, om den kan afspille Blu-Ray film, som var en af grundene til, at jeg købte min PS3.


    xbox360 kan IKKE afspille blueray film... Men tager derimod HD DVD'er hvis man køber et ekstra drev til den...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Azyle
    PS3 slår XBox360, der er ingen diskussion omkring det... Dog koster en PS3 generalt også mere end Xbox 360......


    Forskellen mellem CoD4 på PS3 og CoD4 på Xbox er ikke eksisterende ifølge Gamespot (Bare et eksempel)... Og som sagt tæver Xbox 360 enhver PS3... :roller:

  • Jeg ville også ALTID vælge PS3 fremfor xbox.... Men har også haft de to andre PS'er så det er måske derfor... En af mine kammerater har haft den første xbox og har for et stykke tid siden købt en 360'er og er helt vildt glad for den..
    Sååå det må være en smagssag...


    Dog vil jeg sige at på papiret er PS3 en del stærkere end xbox360, så det er kun et spørgsmål om at de udnytter dens fulde potentialle, så tror jeg godt xbox360 kan vinke farvel... PS3'ens Cell processor er vild og voldsom :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Jeg ville også ALTID vælge PS3 fremfor xbox.... Men har også haft de to andre PS'er så det er måske derfor... En af mine kammerater har haft den første xbox og har for et stykke tid siden købt en 360'er og er helt vildt glad for den..
    Sååå det må være en smagssag...


    Dog vil jeg sige at på papiret er PS3 en del stærkere end xbox360, så det er kun et spørgsmål om at de udnytter dens fulde potentialle, så tror jeg godt xbox360 kan vinke farvel... PS3'ens Cell processor er vild og voldsom :D


    Hmm.... Tvivler stærkt på at xbox360 kan vinke farvel...


    Den normale bruger af enten xbox360 eller PS3, vil slet ikke kunne se forskel på disse 2 konsoller. Grunden til de køber den ene konsol over den anden, skyldes forskellige ting. Bl.a. pris, titler til konsollen, udseende, tidligere erfaringer og sikkert andre ting.


    P.T. er xbox360 billigst, har de bedre titler, design er en smags sans... Dog vinder PS3 på tidligere erfaringer fordi PS1 og PS2 var utroligt populære.. Men PS3 har ikke solgt så godt endnu..


    Jeg tror selv at det vil stå lige mellem 360 og PS3... Men at den store vinder i denne omgang vil være Nintendo Wii... Dog bryder jeg ikke selv om den. Men den vinder faktisk både i titler, tidligere erfaring, priser og design er igen en smags sans. Plus den faktisk har noget next-gen over sig, bortset fra bedre grafik/lyd.


    P.s. Live er klart det bedste online lavet til nogen konsol til dato ;)

  • Jeg har hørt! dog aldrig set, at XBOX 360 skulle grafik settings være højere end PS3. Dog ville jeg til hver en tid vælge PS3, som jeg nok også køber. [SIZE=7]om mange år.[/SIZE]

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg vil vædde 1000000,- på at en PS3 står stækere på både papiret men også performance. PS3's processor er SINDSYG... Den er ALT for gal... Kunne være alt for nice at have sådan en PS3 processor i en computer.. På grafikken er det stort set det samme på begge consoles. Dog vil jeg personligt mene at mange gange har XBox360 nogle fede spil som udgives, som ikke bliver udgivet til PS3'en.. - Men PS3 har MGS (Metal Gear Solid) som er et genialt spil, især hvis man har fulgt spille siden det kom for mange år siden. Nu når de kommer med deres 4'eren så skal jeg da helt sikkert have det :)


    MGS 4


    http://youtube.com/watch?v=7fiQH5SAEXI - En lille trailer.


    Men som sagt, har 360 spil som Halo som også er genialt :)


  • Nu var det regnekraft mæssigt jeg mente... For der er PS3 kraftigt overlegen... Dens cell processor er vildere end nogen processor vi kender til PC i dag... Den er 8-kernet og arbejder ved 4 GHz mener jeg det er...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet 2 gange, sidst af xdream ().