Hjerteflimmer

  • Hej,


    Jeg kunne ikke lade hver med at dele nederstående klip fra hjerteflimmer (DR1). Syntes det er lidt morsomt, men på en måde også meget synd for drengen der bliver ydmydet i klippet.
    Hvad syntes i?


    klik


    Burde nok ikke være vist på TV, mht til drengen.

  • hmm... Tænk at de viser det overhovede, det er sgu synd :rolleyes:


    Rimelig nedern alligevel at være ham Alexander der, jeg havde flyttet til udlandet :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    hmm... Tænk at de viser det overhovede, det er sgu synd :rolleyes:


    Rimelig nedern alligevel at være ham Alexander der, jeg havde flyttet til udlandet :T


    me2 :D

  • OMG Grimt :crazyeyes:


    Han var da vildt genert? Han sagde hele tiden ''Så'n øhh så så'n'' :roller:


    EDIT - Stavehat.

  • Fuck hvor er de onde at sende det i TV alligevel! Jeg havde sagsøgt dem eller et eller andet. :rolleyes:
    Sådanogle røvhuller. Tænker kun på deres fucking seertal.
    For resten synes jeg at det er et lamt program. Hvem gavner det?

  • Så er det så man siger:


    Det ka' jo smut det skidt.


    Elsker bare den måde de bare forlader ham på, så han bare kan stå i sin egen "så'n øhh, jah du ve' øhh men, altså så'n. :D


    Fik meget ondt af gutten da han kørte meget rundt i det, men da hendes kæreste stod i døren skreg jeg af grin. :clap:


    Håber han kommer hurtigt over det :9xo

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor i al verden han gik med til sådan en udsendelse til at starte med.
    Hvis han er for genert til at opsøge hende privat, og fortælle hende hvad han føler, hvorfor i al verden skulle det så hjælpe at sende det på landsdækkende TV.


    Og skal da ellers love for at det er synd for ham, men hva', når han selv vælger at gå med til det, så kan han da ikke regne med at hun lige har stået og ventet på ham, og ikke lige har mødt en anden.


    Det med at sagsøge DR holder sgu ikke helt, når han vælger at gå med til det, kan han som sagt ikke regne med at hun netop føler noget for ham, og ikke har en kæreste.


    Men der hersker da ingen tvivl om at knægten nok kommer til at hænge lidt med næbet et godt stykke tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Det burde ikke havet været sendt. De har ingen sans for morale. Idioter....


    Selvfølgelig er det noget svineri at sende det, men når han nu går med til det, så er der som sagt en chance for at hun ikke føler noget for ham. Da han blev spurgt om han ville "sige det med blomster" kunne han have valgt at sige "Skrid ad helved til, jeg skal ikke være med i jeres lorte program."


    Han har jo selv valgt at være med.

  • Det her afsnit blev sendt 6 måneder efter hændelsen. DR sendte ikke afsnittet før de fik lov til det af alle parterne. Plus, der er et afsnit hvor de er inde i studiet og fortælle om det :D


    Så døm lige på forhånd ja !! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Det her afsnit blev sendt 6 måneder efter hændelsen. DR sendte ikke afsnittet før de fik lov til det af alle parterne. Plus, der er et afsnit hvor de er inde i studiet og fortælle om det :D


    Så døm lige på forhånd ja !! ;)


    jeg vidste der stak noget under, for DR1 ville ikke kunne have sendt det, før at alle parter havde set det efter optagelserne, og så ville jeg ikke tro at Alexander var gået med til det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Selvfølgelig er det noget svineri at sende det, men når han nu går med til det, så er der som sagt en chance for at hun ikke føler noget for ham. Da han blev spurgt om han ville "sige det med blomster" kunne han have valgt at sige "Skrid ad helved til, jeg skal ikke være med i jeres lorte program."


    Han har jo selv valgt at være med.


    Det ændre ikke det faktum at de har sendt det. Ethvert normalt menneske ville da kunne sige til sig selv
    "Det er ret synd for ham, det ville være tarveligt og ondt at sende det ud til hele Danmark, så de kan se hvor uheldig denne person har været"


    EDIT: De to beskeder oven over blev sendt mens jeg skrev den her besked... upsi :D

  • Søren Ryge, Yallahrup Færgeby, genudsendelser og nu det der!!!


    Hvad i alverden er det, som DR1 bruger deres licenspenge på!


    Jeg bliver faktisk lidt sur over det.. X(

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • DR1 er nok den kanal jeg ser mindst, ej okay, lige efter DK4.. Og nu skal jeg snart til at betale licens for det lort, det gider jeg sgu ikke..!