Geforce 8 Series, uden video overlay?

  • Geforce 8 Series, uden video fuldskærms overlay?


    kan det virkelig være rigtig, at Nvidia, har valgt at fjerne fuldskærms overlay fra deres 8 serie??


    har lige købt et 8800 GT og hvis det virkelig kan passe, så får de det lige tilbage i nakken..


    nogen der ved noget eller har en løsning på dette problem??

  • Der er skam stadig full video overlay :)


    Eller...nej det er vist egentlig fjernet i 8x serien, men istedet kan du gøre følgende:


    Sæt dine skærme til udvidet skrivebord. Træk videoen du vil se (afspilleren self.) over i din 2. skærm og lav full screen. Så sku det gerne kun være full på den skærm, og stadig have skrivebord på din 1. skærm


    Det ikke lige så praktisk som full video overlay, men det virker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • men hvis jeg ikke tager, helt fejl.. så får man ikke den rigtig opløsning ud af det.. eller hvad..


    f.eks. hvis jeg nu køre 720p/1080i på min sekundær skærm, så kan jeg ikke komme op og køre den samme opløsning, ved at trække det over i udvidet skrivebord..


    eller tager jeg fejl?

  • ja nvidia er da helt fra den, er også ved at sælge mit 8800GTS og har bestilt et HD3870


    det er da helt go`nat at mit gamle 6800GT havede et bedre billede på Tvet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har flyttet din tråd til Hardware & Tilbehør, da den i hvert fald ikke hører hjemme i Film & Musik ;)


    En anden gang kan du bruge forumbeskrivelserne på forumforsiden, eller evt. finde hjælp her hvis du er i tvivl om hvor du skal placere en tråd.


    det beklager jeg..!

  • havde også håbet omegadrivers.net havde modificeret driverne så man igen kunne få auto-overlay for det irriterer også mig grænseløst.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • ja, det er godt nok en god gang pain in the a..!!


    håber fandme de får det fixed, medmindre det er en eller anden anti-pirat ting de har gang i.. håber bare ikke det er et hardware problem..


    men synes måske bare det er skidt at reklamere så meget med de ting som det kan.. men pågrund af driver ikke kan nyde til det fulde.. flot nvidia..