Indlæg af TaHL

    Hej,


    Jeg er ret ny i tablet verden og har lige købt en Samsung galaxy tabpro 10.1"
    http://www.edbpriser.dk/tablet…x?q=samsung+galaxy+tabpro


    Ekspedienten fortalte mig at det var muligt at købe en usb adapter til den, som giver mig muligheden for tilkobling af ekstern hdd. Men jeg kan ikke finde en som passer til den. Den her tablet har kun en tilslutning via micro usb (oplader)


    Findes der en usb adapter, med den type opkobling? Eller har ekspedienten ikke haft styr på det!


    Har haft søgt på nettet, og fundet enkelte billeder der kunne tyde på det, men de stammer fra tvivlsomme sider.


    Tak på forhånd!

    Hej,


    Jeg har en gammel Zepto 6224w, som skal have reset bios.


    Skærmen/PCI er blevet slået fra, så skærmen er sort.
    Så jeg skal have reset bios eller bragt det tilbage til default, så søger en der måske har en zepto, som kan guide mig i blinde, hen til default, eller en som kan fortælle mig hvordan jeg har det reset, har prøvet at tage batteriet ud og vente et par minutter, det virkede ikke.. Nogen der kan hjælpe?

    Hej,


    Jeg søger en Texas Ti-89 lommeregner.. Så hvis nogen har en liggende, så må I meget gerne skrive hvad i har, pris, kvittering osv.


    Det ville være en fordel hvis den kunne afhentes i Århus, men overhovedet ikke et krav..!


    Mvh.
    Peder

    ikke dårligt, mange tak for det..


    havde selv lige fundet noget, men det ser lidt for billigt ud: Link


    Det må selvfølgelig gerne være billigt, da det er til lidt backup og lignende.. men skal også være noget der dur.. De ser ganske lækkere ud dem fra Raidsonic..

    Hej..


    Har en 2.5" 160GB sata hdd liggende, kan man få en skuffe til den, så den kan bruges som ekstern..?


    har lige brugt en time, på at kigge edbpriser igennem, men fandt kun en enkelt til 3.5"


    Håber der er en venlig sjæl herinde, der kunne hjælpe mig..


    Mvh. TaHL

    Hey.. Mange tak for de gode input.. Det er super..!!


    Noget der tyder på at seagate momentus XT, er godt med i fronten.. men det er prisen dog også.. så nu må vi se hvad det bliver til.. I skal hvertfald have tak, alle sammen..!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Nu siger jeg ikke at Hitachi i de fleste tilfælde larmer mere end Seagate, men bare at den Seagate larmede mindre end den 2 år ældre Hitachi disk :razz:


    Med hensyn til mærket er det lidt af en smagssag, jeg plejer at foretrække Western Digital eller Samsung, men valgte alligevel den disk (tror det var fordi den var billig).


    Er også selv en WD mand, så vil se om der er noget som kunne være fornuftigt der.. tak for input!


    Super - lyder godt.. Havde slet ikke taget støjen med i overvejelserne.. Nogen god råd/erfaringer på emne.. nu siger du Seagate larmer mindre end Hitachi - andre med samme erfaringer?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    En Seagate Momentus XT tror jeg du vil blive glad for.


    Den ser lækker tak for hint.. Bag er den måske lige i overkanten i pris, men hvis den er det værd, så er det fint..
    men den er også en Serial ATA-300.. Vil det sige at Serial ATA-300 HDD er bagud kapetabel med Serial ATA-150?

    Hej,


    Jeg skal have en ny HDD til min gamle Zepto 6224w.. Men har lige et par spørgsmål..


    Der sidder i forvejen, en Hitachi Travelstar 160gb 7200rpm, (0.37" Height x 2.76" Width x 3.94" Depth ) men den har helt klart set bedre dage..
    Den er med en Serial ATA-150, og de alternativer jeg finder er Serial ATA-300, er dette bagudkapetabel..? eller skal det være Serial ATA-150?


    Er der andre mærker jeg burde tjekke ud eller skal jeg holde mig til den type der sidder i..? ellers nogen gode råd derude?


    Mvh TaHL

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Altså jeg har købt den her: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP…iewItem&item=170455293801
    Den ligner til forveksling den fra Lindy.
    Jeg kan ikke få billede på min. Den lyser bare. Jeg spurgte så ham jeg købte den af om man skal ha strøm adaptor på og han svarede at på korte afstande var det ikke nødvendig, altså med korte kabler.
    Jeg tror de er noget lort rent ud sagt.


    Hmm.. det lyder ikke særlig lovende.. Men tak for input, lyder som at den du taler om, er røget ud af overvejelserne..

    Hej folkens..


    Mit ene HDMI stik på mit TV, ser ud til at være dødt.. Derfor overvejer jeg at købe en switch..


    Ville høre om der er nogle som har erfaringer med det..?
    Jeg har fundet 2 som jeg vejer lidt op imod hinanden, som også lever op til mine krav..


    Valg 1:


    Forstiller mig at der er rimelig dårlig rækkevidde, så det IR øje, muligvis kan hjælpe på.


    Valg 2:


    Denne har dog indbygget forstærker, og da det ene af de kabler jeg skal tilslutte, er over 10m er det måske ikke dumt.. ved dog ikke om det overhovedet er nødvendigt og om denne forstærker er noget særligt, da jeg synes de andre muligheder, med forstærker er en del dyre..


    Håber der er nogen som har noget godt input og andre forslag modtages gerne..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    har du prøvet PowerDVD 10 den ka bruge dit ATi gfx til at decode x264 med, så vidt jeg husker, havde du haft Nvidia med PhysX/Cuda kunne du bare ha brugt CoreAVC og lagt den ind i MPC-HC så havde den brugt dit Nvidia GFX til at decode x264 med.


    http://imouto.my/watching-h264…device-architecture-cuda/


    Har før i tiden brugt power-dvd, men synes generelt ikke om det.. men giver det da gerne et forsøg :)


    Update: Nu har jeg lige testet power-dvd.. og det hakkede også der.. tror jeg vil prøve at fjerne alle mine codec og prøve mig frem..

    Har lige prøvet med WMP og det virker sq.. det har det ellers ikke gjort.. så et eller andet er der sket..


    Men problemet er der stadig med at billedet er for mørkt.. men så må jeg se om det kan fixes igennem ati.. har jeg bare fumlet rundt med før, uden at finde en ordentlig løsning..


    Det er nemlig super nemt med VLC..


    Har selv fundet det link, og som sagt virker MPC-HC fint.. det hakker ikke eller noget.. men stadig for mørkt på TV'et..


    Så det store problem er nok Gamma på mit TV.. det er ikke bare lys/kontras.. hvis jeg stiller på det, bliver billedet bare dårligere

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Med den nye VLC version er der kommet GPU support, men dog kun nvidia indtil videre


    Hvis du har CoreAVC installeret forstår jeg ikke hvorfor det hakker. Er du sikker på den bruger CoreAVC når du afspiller ?


    Nej, det er jeg ikke sikker på.. ville blive rigtig glad, hvis du kunne fortælle hvor jeg kan se dette..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    tahl, du kunne prøve at starte med at opdatere driveren til dit grafikkort, da AMD opdaterer dem ofte med bugfixes til hardware h.264 acceleration.


    Derudover bør du også sørge for at du har den nyeste MPC-HC, sørg for at den er sat op korrekt til at bruge grafikkortet til at hardware accelerere dine h.264 film.


    problemet med MPC-HC er at der virker det fint nok.. men lige så snart jeg overføre billedet til mit TV, så bliver billede og lyd out of sync.. og billedet er alt for mørkt, har ikke fundet en måde at ændre i gamma, i MPC-HC.. desværre