• fordi jeg skrev.. går den i biffen ? det flere månder siden jeg så den på dvd

så kig "hund" straks ud fra at jeg havede dowloadet og set en pirat kopi

hvis jeg havede kan jeg ikke se hvordan det vedkommer andre eller hvorfor det skulle give en advarsel ??

jeg kunne jo prøve at skrive: jeg kørte over for rødt i dag

og se hvad der så sker.. lol

• Well. Jeg går da også ud fra at det var det du mente med "billigere alternativ". Men jeg er så ligeglad, jeg forstår bare ikke folk der synes det er seje fordi de piratkopierer :)
    Men nok om det. Det kan da være de er til at tale med, tror du ikke?

Oprindeligt indlæg af Slacker
    Men nok om det. Det kan da være de er til at tale med, tror du ikke?

Det havde jeg da i hvert fald været, hvis ikke BUGz havde skrevet det svar i går som han gjorde, og jeg havde været endnu mere til at tale med, hvis ikke diskussionen absolut skulle føres i det åbne.

Men BUGz, og hvis du nu absolut vil blande alle andre ind i det her, hvorfor nævner du så ikke, at din advarsel også er begrundet i den tråd du valgte at starte med "min DL wish list"? Så ser tingene jo straks noget anderledes ud.

Jeg er bestemt ikke fejlfri, men det er ligeså meget jeres egen opgave at formulere jer så eventuelle misforståelser ikke finder sted. Holdningen til warez er klar, og det er ligeså meget for at beskytte jer, at vi reagerer på sådanne ting, så jeg vil stadig holde fast i advarslen. BUGz kan jo så vælge at tage den til efterretning og tænke sig om en ekstra gang fremover, eller fortsætte med at spille fornærmet. Ligemeget hvad, så vil der ikke blive kommenteret mere på den her sag offentligt fra min side.

EOD.

Oprindeligt indlæg af Burger
    og jeg havde været endnu mere til at tale med, hvis ikke diskussionen absolut skulle føres i det åbne.

nu svarede du jo ligesom ikke på mine agumenter pr. PM, så som at du drager dine egne konklutioner
    fordi jeg har set en film på dvd 2månder før bio premiare idk, er da på ingen måde ens betyedene med at det er en pirat kopi

Oprindeligt indlæg af BUGz
    jeg kunne jo prøve at skrive: jeg kørte over for rødt i dag
    og se hvad der så sker.. lol

hvordan kan du bande mig pga. det ???

du tror jo fandme du politeits forlængede arm

chill søs

• BuGz...det virkelig den forkerte attitude du stiller op med hvis jeg skal være ærlig.
    Og jeg tror næppe jeg er den eneste der mener det, eftersom du ikke respektere de regler vi forsøger at følge her på forummet for at holde en nogenlunde sober og stueren tone.
    Burger gør et glimrende arbejde, og har til dato ikke set hende tage fejl om noget som helst når der skal rettes op på overtrædelser af reglerne. Det var mig der rapporterede din tidligere tråd med "min DL wish list" hvilket nærmest skriger pirateri :rolleyes:

ANYWAYS, det vil nok ikke overraske nogen, og forhåbentligt heller ikke dig selv hvis du pludselig har fået et warnings ban på grund af din attitude.

"du tror jo fandme du politeits forlængede arm" - Arrr? Hvad vil du helst have: At moderatorne herinde holder warez snak væk fra siden eller at APG og andet rettighedsgøgl kigger med og notere hvem de skal forsøge at nakke? Jeg ved godt hvad jeg ville vælge.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Elendig film.

Jeg lader vær med at skrive ting som strider imod reglerne - /Mikkel

Jeg syntes det er åndsvagt hvis moderatorne skal til at redigere sådan noget ud, så længe vi ikke henviser eller opfordrer til pirateri synes jeg ikke moderatorne skal blande sig.

Oprindeligt indlæg af Yilar
    Elendig film.

Jeg lader vær med at skrive ting som strider imod reglerne - /Mikkel

Jeg syntes det er åndsvagt hvis moderatorne skal til at redigere sådan noget ud, så længe vi ikke henviser eller opfordrer til pirateri synes jeg ikke moderatorne skal blande sig.

Hvorfor skal du da sige det? Det er da på ingen måde nødvendigt for os at vide, hvor og hvorledes du har set filmen. Det kan da ikke være andet end unødvendig pral og længsel for opmærksomhed.

Jeg har svært ved at se, hvorfor der skal stilles spørgsmål til reglerne. Hvad enten man synes de er i orden eller ej, så er det vel ikke svært at overholde dem.

• Warez er forbudt på tweak.dk ... end of story ... om folk så downloader det ene eller det andet i deres fritid kan ikke få mit pis i kog, men det er ikke tilladt at tale om på tweak.dk ... sværere er det ikke.! :rules:

• Kan kun sige, vi har regler her på siden og hvis i synes de er åndsvage må i jo PMé enten Martin Burger eller mig. I stedet for at ødelægge en tråd her. Så drop den "diskussion" her i tråden nu

For at tale om filmen, synes jeg den er ganske god, ikke nogen super film men bestemt heller ikke elendig.

Noget der dog undre mig er at jeg snakkede med en kammerat om den, og vi havde så set 2 forskellige slutninger, hvor min set i biografen ender i et hus, hvor hans var en kopi ender i en bil...

Har ikke skrevet andet om slutningen end det, for ikke at ødelægge noget, men ender jeres i et hus eller i en bil?

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

Oprindeligt indlæg af Axel
    Har ikke skrevet andet om slutningen end det, for ikke at ødelægge noget, men ender jeres i et hus eller i en bil?

Thomas

bil tror jeg nok...PM'er dig li for at være sikker hehe

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Godt at moderatorene kan ændre i folks indlæg uden at skrive det...

Ikke nok med at vi har noget ala kinesiske censur, men vi får også indlæg redigeret uden nogle form for indikation om en ændring udover et latterlig farveskift X(.

Iøvrigt kan det da fløjtende ligemeget om det nævnes at den er downloadet den eller ej, sålænge man ikke decideret opfordrer til det.

At nogen kan syntes det lyder som pral forstår jeg da slet ikke. Jeg har set filmen samtidigt med dig.. uhh jeg er såååå god, ej come on, hvem tager det seriøst?

SPOILER::::
    Filmen ender iøvrigt med at man ser John Cusack i "huset", hvor han hører sin datter kalde og forsvinder så som et spørgsel, det er lige efter Samuel Jackson har set det "brændte" lig af John Cusack på bagsæden af sin bil.
    (marker for at se bedre)