Toiletpapirholder - hvad synes du?

  • Nogen der vender det opad?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg ville da helt klart også vende det udad hvis jeg selv skulle sætte ruller på... Men ellers bruger jeg det bare som det hænger :P Må jeg spørge hvad grunden er til at i, som vender dem indad, vender dem indad? Der er da ingen positive ting ved det :P Bare en vane eller? ^^

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Jeg ville da helt klart også vende det udad hvis jeg selv skulle sætte ruller på... Men ellers bruger jeg det bare som det hænger :P Må jeg spørge hvad grunden er til at i, som vender dem indad, vender dem indad? Der er da ingen positive ting ved det :P Bare en vane eller? ^^


    Sådan har det altid hængt, og det har jeg sgu aldrig tænkt nærmere over :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Sådan har det altid hængt, og det har jeg sgu aldrig tænkt nærmere over :P


    Okay :P

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • jeg tænker ik rigtigt over det, jeg bruger det bare som det hænger. synes du lidt det er ligemeget om det er indad eller udad bare jeg kan bruge det når jeg skal så er jeg sku glad, hvad med jer andre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    jeg tænker ik rigtigt over det, jeg bruger det bare som det hænger. synes du lidt det er ligemeget om det er indad eller udad bare jeg kan bruge det når jeg skal så er jeg sku glad, hvad med jer andre?


    Heller ikke noget jeg tænker særligt over. Går ikke og tænker "Hmmm, gad vide om rullen vender ind eller udaf i dag" jeg bruger den bare som den nu hænger.

  • Mit hænger indaf - og jeg folder toiletpapiret :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Gør jeg også. Jeg mindes at min kære farfar engang fortalte mig at man skal huske at folde toiletpapiret mindst 3 gange, ellers får man flere bakterier på hånden. :crazyeyes:


    nevertheless er toilettet faktisk det reneste rum i hele huset, mens køkken og computerrum er langt mere beskidte.


    faktisk sidder der 250 gange så mange bakterier på et tastatur (og bordet det står på) som der gør på et toiletsæde.


    Bakterierne kommer på håden uanset hvor mange meter papir der bruges, så derfor er det en god ide at vaske fingrene (fingrene er med til at gøre tastaturet noget så bakteriefyldt)


    som svar på spørgsmålene: papiret hænger udad her, det er meget mere praktisk :D


    og jeg folder papiret, men det er en gammel vane. Det har jeg alle dage gjort.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • hey


    det var engang i go'morgen danmark
    og der lavede de en test og spurgte hvad der var det rigtige.. og det er udaf af den grund at hvis håndværkerne skal på toilet så kommer der ikke snavs på væggen..
    Jeg selv hænger det indad og retter på det altid :D


    det er pisse irriterende det hænger ud af ligesom om det er i vejen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    hey


    det var engang i go'morgen danmark
    og der lavede de en test og spurgte hvad der var det rigtige.. og det er udaf af den grund at hvis håndværkerne skal på toilet så kommer der ikke snavs på væggen..
    Jeg selv hænger det indad og retter på det altid :D


    det er pisse irriterende det hænger ud af ligesom om det er i vejen


    Du man enten have et meget lille badeværelse eller nogle monster lange ben. :P