Edit this image: Bil

  • Disse edit opgaver har været væk lidt men slap nu lige af og husk på at jeg også har andre ting ude i den virkelige verden og lave :)


    Jeg vil meget gerne at jeg eller en anden admin laver disse tråde for at vi ikke for alt for mange på engang samt ikke mindst at vi er sikre på vi ikke overskrider nogen copyright med de billeder der bliver postet herinde.





    Jeg har vedhæftet et billede til denne post.


    Jeres opgave nu er så at redigere dette billede i photoshop eller hvad i nu benytter. Der er 100% frie hænder men billedet her skal have en væsentlig del at gøre med slut resultatet.


    Lad os se hvad folk kommer frem til Smile


    Håber at se nogle kreative bud Smile


    Husk vores regler for størrelse herinde max 800x600px så size jeres færdige billede ned til det. Jeg har vedhæftet billedet i højre opløsning for at i har nogle detaljer at arbejde med Smile


    Tag evt. et ss af jeres layers for at vise hvordan i har arbejdet frem imod resultatet Smile

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Argh tribals er så nederen.. men mega lækker redigering der :)


    Lige mine ord! :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Fedt lavet!!


    Hvordan gør det det med lyset på bilen... det må være en måde du gør det på så det bliver så godt der.. (og jrg tror det er let når man ved hvordan hehe)


    Startede med at brushe de tribals på bilen og tilpassede dem, så det ellers bare at gå igang med Eraser på <50% opacity de steder hvor der var lys


    Ka godt være tribals er nedern men det eneste jeg lige ku komme i tanke om og finde på Deviant :b

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eNiTH


    Startede med at brushe de tribals på bilen og tilpassede dem, så det ellers bare at gå igang med Eraser på <50% opacity de steder hvor der var lys


    Ka godt være tribals er nedern men det eneste jeg lige ku komme i tanke om og finde på Deviant :b


    Jeg forstår ikke hvordan du kan Eraser (viskelædert ik?) ?
    forklar på en anden måde? hehe :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Jeg forstår ikke hvordan du kan Eraser (viskelædert ik?) ?
    forklar på en anden måde? hehe :O


    Han ligger tribals i et lag oven på bilen og visker så noget af dem væk.


    Jeg vil dog KRAFTIGT fraråde at bruge eraser. Brug istedet en layermask.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Han ligger tribals i et lag oven på bilen og visker så noget af dem væk.


    Jeg vil dog KRAFTIGT fraråde at bruge eraser. Brug istedet en layermask.


    Det med tribans ved jeg godt.. det var nu mere det med farven jeg er MEGET mere interessert i :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Det med tribans ved jeg godt.. det var nu mere det med farven jeg er MEGET mere interessert i :)


    Ved ikke lige hvad du tænker på men lav et adjustment layer med hue/sat, curves eller hvad du nu vil bruge. Lav en maske der passer, vælg farve og sæt blending mode på laget.


    Evt. dodge/burn områder du vil have lysere/mørkere.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    nice redigeringer.. jeg må sige det er fandme kvali :)


    den sidste her ligner godt et Overkill af en udstillings reklame :P



    hehe, tænkte også bare - når man nu endelig var igang kunne den ligeså godt få hele armen :P..


    Kan være der kommer en ny, lidt mere stilet verison senere...


  • jeg synes de der stjerner er for tydelige. Dem ville jeg enten fjerne eller nedtone MEGET ;)
    Vandpytten har jeg det på samme måde med. Især eftersom det ser ud som om bilen bliver "vredet" i den, ved forhjulet.
    Men arbejdet er gjort godt. jeg ville IKKE kunne :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Nå, så prøvede jeg også at redigere lidt.. kan bare ikke blive enig med mig selv om det er flot eller grimt, det må i om at bestemme :P


    har lige fjernet den første, men uploadet den på peecee så folk kan se den hvis det er :)


    http://peecee.dk/?id=78472


    Hehe hvad er det for en PIMP bil :D :))