Nintendo Wii

  • Ja drenge og piger.


    I går fik vi så endnu en wiimote, så nu kunne vi være to der spillede på EEN gang, wow! :razz:


    Men helt ærligt, det er så smadder smadder smadder sjovt!! Især når man lige kan hive fat i sin bror eller sin mor og lige give dem en gang høvl i Tennis! (WiiSport som følger gratis med konsollen). Det er sååå fun haha at I seriøst skulle prøve en Wii. Nej ingen super fancy PS3 eller X360 grafik, men jeg mener 100% at underholdningsværdien er langt langt højere på en Wii en den nogensinde vil blive på de to andre konsoller, intet i vejen med dem, men det er altså langt sjovere at bevæge sig fysisk og have det hylende morsomt!!


    Så en Wii anbefaling til alle! :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Det er endnu sjovere at spille 4 personer i tennis.
    Det har jeg prøvet på stor skærm virkelig sjovt.


    Haha kan jeg forestille mig, vi skal også lige have fundet på en god løsning til Wii og projektoren sat sammen. Det ville være en god omgang familie/venne hygge! :dance:


    Du kender vel ikke til andre fede hygge spil? Gerne med masser af fysisk bevægelse for det er jo der det er rigtigt sjovt! :-)


    Mario Party? Det var jo ret fedt til N64, men har hørt at Wario versionen skulle være sjovere til Wii?

  • Hehe prøvede i sommers også at spille både Wii og PS3 på en 46" full HD skærm sammen med et par venner og det var satme sjovt.


    Altså PS3'en (spillede motorstorm og et eller andet street kampspil) var jo genial mht. grafik og sådan.


    På Wii'en spilled vi wii sports boksning, golf og bowling. Og der må jeg da sige at Wii'en var 100 gange sjovere sådan fra et socialt synspunkt. Det var så meget sjovere at stå og gi den gas i boksning eller løbe mod skærmen med en virtuel bowlingkugle :crazyeyes:


    Sååå hvis Nintendo virkelig vil slå igennem skal de lave en Wii 2 med grafik som PS3'en hehe, det ville fandme være nice. Men synes så også at wii'ens nuværende grafik er go og "old school". :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • jeg vil sige, Fifa 08 ligner fifa 97 :P men er super sjovt..
    men jeg vil så også sige Zelda, Metroid prime og Mario Galaxy bruger da helt sikkert grafikken til noget, DAMN det er nice :)


    jeg vil mene hvis man skulle sælge Wii noget mere, så skulle man lave lidt opdates, mere en 4 spillere, lidt større "kræfter" i maskinen, og så er den ellers 100% NIZZLE dizzle.


    hehe. efter min menning, og de intryk jeg for af folk med ps3, xbox360 etc, efter vi har haft en gamer aften med wii, eller en arragenment på Work, jamen så er der folk der er helt vilde efter at købe.. jeg har nu fået 3 kollegaer til at købe den, 2 m8s..
    det minus der er, det er at de så ikke kommer her hen og gamer :P
    men nintendo ftw :cheers: :cheers: :9xo

  • Mario Galaxy skulle være det bedste spil på Wii, hvis man kigger på grafiken og Wii-moten. Også med gameplayet, men det kan jo diskuteres, selvom jeg tror det er genialt.


    Jeg ville så gerne have en Wii og Mario Galaxy, for en gangs skyld er der virkelig fornyelse.. :P

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Tror faktsik jeg skulle anskaffe mig en wii. Så kan min forældre da ikke sige at jeg ikke rør mig når jeg spiller :D


    Hehe ja det eneste der afholder mig fra at købe en er at mit værelse og tv er for lille...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Hehe ja det eneste der afholder mig fra at købe en er at mit værelse og tv er for lille...


    Haha dårlig excuse :razz:


    Du skal bare kunne stå foran dit fjernsyn, ikke noget med at løbe rundt i huset :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rolis


    Haha dårlig excuse :razz:


    Du skal bare kunne stå foran dit fjernsyn, ikke noget med at løbe rundt i huset :razz:


    Hehe det ingen dårlig excuse, når mit tv er et 23" CRT og pladsen mellem tv og seng er ca. 1.5m


    Så det ikk fed.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis du skal have et sjovt mulituplayerspil, hvor man bruger kroppen. Så kan jeg klart anbefale Rayman raving rabbids. Først tænkte jeg det var for barnligt! Men da jeg prøvede det var jeg solgt!Man kan faktisk blive helt forpustet af det. Skør humor, men det er enormt sjovt gameplay. Mener også det har fået gode anmeldelser. Glæder mig til to'eren! Regner også med at jeg på et tidspunkt køber warioware, det ser også sjovt ud


    Wii rocks!! :hb:

  • Hehe jeg kan ihvertfald godt huske at have spillet rayman på PS1 i tidernes morgen :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kobeoop
    Hvis du skal have et sjovt mulituplayerspil, hvor man bruger kroppen. Så kan jeg klart anbefale Rayman raving rabbids. Først tænkte jeg det var for barnligt! Men da jeg prøvede det var jeg solgt!Man kan faktisk blive helt forpustet af det. Skør humor, men det er enormt sjovt gameplay. Mener også det har fået gode anmeldelser. Glæder mig til to'eren! Regner også med at jeg på et tidspunkt køber warioware, det ser også sjovt ud


    Wii rocks!! :hb:



    der er nu mange spil ude, med de små mini games.. hvor man skal bruge hænder og arme for at kunne klare sig :)


    wii = Mini games for life

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Hvordan forgår styringen så nogen der ved det??
    Det må da bliver rimelig sjovt vis man skal lege man sider med et rat :D


    der findes nogle rat man kan sætte remoten i. men du holder den bare sidelæns og tilter den frem og tilbage for at speede op og bræmse :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    tennis... fedt? :ph34r:


    Ja.. Fedt ;)
    WarioWare er rimeligt wacky. Jeg har ikke kunnet finde multiplayer i det, men jeg ved ikke om det er fordi det bliver unlocked når man gennemfører eller fordi det ikke er der eller fordi jeg er en idiot. Men det er vanvittigt sjovt sådan bare at spille og se på hinanden også.