Kessler VS Calzaghe, hvem vinder ?

  • Hello alle! ..


    Så er det jo i dag at der er total boksestemning i landet. Til en hel fantastisk kamp!



    Hvem tror i vinder ?


    Og hvor skal i se den, hvis i skal se den ?




    ( det her er forresten min første afstemningstråd .. wow )

  • Trao helt sikkert Kessler vinder. Skal se kampen hjemme med 3 buddies og en ordenlig flok sne øl

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Jeg bryder mig ikke om boksning. Synes det er kedeligt at se på, men jeg synes Kessler er en rigtig fed personlighed. Han er ikke så blæret og latterlig som mange boksere giver udtryk for at være. Han er meget mere jordbunden og det kan jeg godt lide.


    Og selvfølgelig håber jeg at Kessler vinder. Men om jeg tror på det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har en brik forstand på det.


    Hvor er det forresten de skal bokse? (altså hvilket land og by)


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Den skal bokses i Cardiff - Irland.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Den skal bokses i Cardiff - Irland.


    Det er så i wales :crazyeyes: men hul i det, jeg tror desværre Kessler får en ordentlig en på hatten, men jeg håber da han vinder. Jeg ville gerne se kampen, men jeg synes 500,- er lige en tand for meget, så jeg håber man kan følge lidt med via radio - ved i om nogen dækker kampen ?

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop


    Det er så i wales :crazyeyes: men hul i det, jeg tror desværre Kessler får en ordentlig en på hatten, men jeg håber da han vinder. Jeg ville gerne se kampen, men jeg synes 500,- er lige en tand for meget, så jeg håber man kan følge lidt med via radio - ved i om nogen dækker kampen ?


    DOH, det kniber lidt med geografien :crazyeyes: Sorry, kunne heller ikke forstå det da bokseren er halv irrer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    DOH, det kniber lidt med geografien :crazyeyes: Sorry, kunne heller ikke forstå det da bokseren er halv irrer..


    Tak for svarene!


    Jeg synes også 500 kr er alt for meget, selv hvis jeg interesserede mig for det. Efter min mening er det hvad en billet på de gode pladser maks bør koste (lige på nær VIP-loge osv). Selvfølgelig er der flere der kan se med på boksekampen så hvis man deler pengene ud på 7-8 personer er det måske ikke så slemt per person, men det er nu mere princippet i at betale 500 kr for at se fjernsyn i en time eller to (eller hvor lang tid sådan noget nu tager).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Helt enig med dig, det er simpelt hen en anelse for dyrt. Mon ikke der bliver mast så mange der nu engang kan være ind i de danske stuer i aften for at spare lidt på pengene ;)