Min FPS i CS(1.6) vil ikke gå over 60fps jeg har skrevet fps_max 100 og har indstillingt mine hertz fra 60 til 75 men lige meget hjælper det. hvorfor gør den det og hvad skal jeg gøre?

FPS går ikke over 60?
-
-
Sandsynligvis fordi du har Vsync slået til i Nvidia driveren
Slå det fra, og så sku jeg mene det vil ændre sig.Men...HVORFOR vil du have mere end 60? Du har intet at bruge det til? Tvivler på dit system har svært ved cs 1.6
-
Tak det virkede!
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Sandsynligvis fordi du har Vsync slået til i Nvidia driveren
Slå det fra, og så sku jeg mene det vil ændre sig.Men...HVORFOR vil du have mere end 60? Du har intet at bruge det til? Tvivler på dit system har svært ved cs 1.6
Fordi der er forskel på 60, 75 100 etc. jo højere jo bedre... Og hvis man er 1.6 nørd og er seriøst skal den være på 100FPS og så bruger man også en 17" CRT 100Hz skærm
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Fordi der er forskel på 60, 75 100 etc. jo højere jo bedre... Og hvis man er 1.6 nørd og er seriøst skal den være på 100FPS og så bruger man også en 17" CRT 100Hz skærm
Jo jo er skam klar over at høj fps er godt, men kan huske dengang jeg spillede 1.6 og brugte vsync = 60fps, der gik den aldrig under 60fps ....
Og det var uanset hvor meget der foregik mht. skud og nades...
-
Nu er CS 1.6 jo også det sygeste grafiskkrævende spil... Since 1999.
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Nu er CS 1.6 jo også det sygeste grafiskkrævende spil... Since 1999.Hehe præsist også derfor jeg ikk forstår hvorfor man skal ha "100fps"
-
Nu hvor vi er ved det, hvad er så den 'normale' fps i Source?
-
Oprindeligt indlæg af Izaka
Nu hvor vi er ved det, hvad er så den 'normale' fps i Source?Hvis du bruger det system der er i din sig. ville jeg skyde 25-50 stykker, alt efter hvilken config du bruger ?
-
Oprindeligt indlæg af Schultz
Hvis du bruger det system der er i din sig. ville jeg skyde 25-50 stykker, alt efter hvilken config du bruger ?
Så passer det meget godt, tak skal du have
-
du kan få over 100 fps hvis du skriver developer 1 i console så kan man komme helt op på 400 fps... men fra 100 fps til 200 fps er der stor forskel...
-
-freq 120 i launch options !!!!
/natch
-
Der er lavet en fejl i CS der gør at jo flere fps man har jo hurtigere går man. det kan godt være at det kun er en lille smule til forskel om det er 60 eller 100fps, men der er forskel.
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Jo jo er skam klar over at høj fps er godt, men kan huske dengang jeg spillede 1.6 og brugte vsync = 60fps, der gik den aldrig under 60fps ....
Og det var uanset hvor meget der foregik mht. skud og nades...
ja, Vsync er jo lavet til CFT skærme, og det er der fordelen ved det ligger..
Forklaring: (wikipedia.org)
Vertical synchronization (v-sync, vbl-sync) refers generally to the synchronization of frame changes with the vertical blanking interval. Since CRTs were nearly the only common video display technology prior to the widespread adoption of LCDs, the frame buffers in computer graphics hardware are designed to match the CRT characteristic of drawing images from the top down a line at a time by replacing the data of the previous frame in the buffer with that of the next frame in a similar fashion. When the display requests current contents of the frame buffer before the current frame is done being written on top of the previous one, the frame buffer gives it the current mishmash of both frames, producing a page tearing artifact partway down the image.
Vertical synchronization eliminates this by timing frame buffer fills to coincide with the display's data requests, thus ensuring that only whole frames are seen on-screen.