hey jeg har kigget lidt på et program der hedder msn spy hvor man kan se andres via deres cam uden de ved det
det er det her program
LINK SLETTET
hey jeg har kigget lidt på et program der hedder msn spy hvor man kan se andres via deres cam uden de ved det
det er det her program
LINK SLETTET
Jeg ville gætte på Fake og virus.
QuoteOprindeligt indlæg af zizo
det er det her program
LINK SLETTET
Jøsses, hvad folk dog hopper på.
Nogen der vil købe Eifeltårnet?
Haha.... Gå dog lige ind på deres side og se den glimrende max-overbevisende video de har lavet...
Hej med dig :)..
jeg har selv programmet på min computer, og jeg har ingen virus, What so ever ;)..
men har problemer med at starte programmet, da det ikke er kompentabelt med det nye windows lice messenger :)..
QuoteOprindeligt indlæg af xxnymaandxb
Hej med dig :)..
jeg har selv programmet på min computer, og jeg har ingen virus, What so ever ;)..
men har problemer med at starte programmet, da det ikke er kompentabelt med det nye windows lice messenger :)..
Jeg tror bare at jeg undlader at kommentere
QuoteOprindeligt indlæg af FlowingLil
Jeg tror bare at jeg undlader at kommentere
tænkte det samme ![]()
er der nogen der har det der msnspy så må de godt sende det til mig
kan du sende programmet til mig for jeg kan ikke komme ind på deres hjemmeside
ah ja der er nu ikke noget som en god keylogger til at lave totalt kaos i alle ens ting :p
ja eller en næsten 1 år gammel tråd.
Jeg vil lige gøre opmærksom på at det faktisk er brandhamrende ulovligt.
Der var en gut der gjorde det der og blev taget for at have installeret det på flere pigers computere.. han fik vist 7 år for det. (det var så i usa)
Men det er jo spionering som sådan i andres private sager og tro mig, du kan få fingrene i klemme hvis du bliver opdaget.
Derudover burde du nok ransage dig selv lidt, rent moralsk
Hvordan ville du have det hvis du fandt ud af nogen gjorde sådan noget mod dig?
Vi takker Azjo for advarslen, og lukker lige her igen ![]()