Play Station 3

  • Hey Tweak.dk


    Jeg har besluttet mig for at købe Sony's Play Station 3 :D Som forbruger er jeg jo interesseret i at købe så billigt som muligt, og overvejer derfor flere muligheder:


    1. Køb af konsol i dansk butik


    2. Køb af konsol via fx. dba.dk, qxl.dk etc. / dransk privat forbruger


    3. Køb af konsol via ebay.com / international forbruger / international butik



    Der er selvfølgelig andre muligheder, men her nævnte jeg lige dem jeg overvejer mest. Har du andre gode foreslag så skriv endelig.


    Det nemmeste vil selvfølgelig være at købe PS3 i en dansk butik, men her er prisen nemt 5000kr.
    Overvejer meget at købe en via ebay, men her tænker jeg på følgende effekt:


    - Kompatibilitet ~ mulighed for at spil, film, hardware og andre vitale dele er regions-indstillet. Dvs. jeg vil fx. kun være i stand til at spille spil og film købt i USA.


    Andre mulige senarier:


    - Konsollen kan være banned fra online funktioner (intet problem ved evt. køb af helt ny konsol)


    - Der kan være en ny PS3 model lige om hjørnet, hvilket vil "cutte" prisen.




    Håber nogle af jer kender lidt til problemstillingen, og vil hjælpe mig :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Metro, en kæde af butikker for erhversdrivende (momsregistrerede) har en PS3 til 3000,- excl moms med to spil mener jeg, men så er spgs. bare om du for det første kender en momsregistreret og hvordan man kan trække en PS3 fra i skat :) hehe


    Nu er moms og skat jo ikke liiige det samme.. Bare fordi at man køber noget som firma, trækker man det ikke automatisk fra i skat.

  • Jeg læste da en reklame for ca. 10 dage siden, hvor den kostede 3.999 kr, men kan ikke lige huske hvor fra.. som du selv skriver, så fåes den ofte til 5k, men så får man oss en extra controler og 2 spil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Jeg læste da en reklame for ca. 10 dage siden, hvor den kostede 3.999 kr, men kan ikke lige huske hvor fra.. som du selv skriver, så fåes den ofte til 5k, men så får man oss en extra controler og 2 spil.


    Mener det laveste tilbud lige i øjeblikket er 4.500,- inkl 2 dårlige spil og en controller.


    Men man kan jo også bruge google, hvis man nu kender den service.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Tror det var merlin som havde den til 4500,- med 2 controllere, RFOM og motorstorm, købte selv min egen der til 5000,- med det samme for 2 måneder siden.... og ja, der er faktisk en ny model lige om hjørnet http://www.dailytech.com/FCC+F…n+3+Model/article9067.htm


    Jah der skulle efter sigende være en ny version på vej... Desværre for os bliver USA prioteret højere end os IGEN! Tror ikke vi skal regne med at se noget til den version i DK i år...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.