Lidt omrokeringer i teamet

• Efter Kent valgte at trække sig tilbage for en lille måneds tid siden, er der sket enkelte omrokeringer i teamet.

Jeg kan derfor byde Mikkel velkommen som administrator her på tweak.dk. Det betyder, at han har lidt flere rettigheder end han tidligere har haft, når han skal slå de brugere der ikke kan opføre sig ordentligt oveni hovedet. Dem har vi heldigvis ikke så mange af :))

Udover Mikkel's nye titel, så har jeg fået ansvaret som forum ansvarlig. Det betyder, at jeg fremover vil varetage de opgaver Kent tidligere tog sig af.

Vi vil naturligvis, sammen med resten af teamet, stadig arbejde for, at tweak.dk kan forblive det bedste forum på nettet :D

Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Har martin trukket sig tilbage og hvor længe er det siden?

Det har han heller ikke... Aerial har til gengæld.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Nå men så vil jeg da benytte lejligheden til at sige tak. :D

Jeg vil da fortsæt gøre mit bedste for at løfte opgaven. Mine opgaver er jo de samme som før, jeg har nu bare lidt flere rettigheder, så kan hjælpe med lidt flere ting end før. ;)

Oprindeligt indlæg af tunfisk
    tillykke til begge..
    er synd der så mange der går af ;(

Var ikke ligesom da man startede

Tjaa - Alting ændrer sig jo. Men nej, der var flere i crewet til at starte med, det er rigtigt nok.

Så må tiden jo vise om vi får brug for flere mods i fremtiden.

• Kan du så være en god dreng :))

• Mange tak alle sammen :D

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Holy Moly. Så er mine dage på sitet nok talte ;o)

Så dumme er vi trods alt heller ik :D

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Har altid været klar over, at Moster Burger nok skulle "blive til noget", men har, tidligere, været noget i tvivl om onkel Mikkel, hehe.
    Men, man har jo lov at vokse med opgaven :dance:

Først og fremmest, tak for de pæne ord.

Dernæst, det har også været en hård kamp at opdrage på Mikkel, men det ser ud til, at det efterhånden er lykkedes :crazyeyes:

• Ja, skynd dig hellere at flygte mens du har chancen. :boxing:

Og så tak! :cheers:

• Tillykke til jer begge :D

Og syntes nu ikke ligefrem siden kvalitet er blevet dårligere med de mindre mods her på det sidste, så keep up the good work :rules:

• Synes det virker forkert at sige tillykke, for er det ikke bare nye titler og de samme opgaver?

Men anyways, fortsæt det gode arbejde! Skønt med aktive mods. :D

Oprindeligt indlæg af Deef
    Synes det virker forkert at sige tillykke, for er det ikke bare nye titler og de samme opgaver?

Men anyways, fortsæt det gode arbejde! Skønt med aktive mods. :D

Jo, det er det skam. ;)

Og endnu engang tak til jer alle for de rosende ord. :)